تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۳۲۵۰۵۹

تقدیر از ۳۲ واحد صنفی برتر سال ۹۶

۰
کبنا ؛رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور گرامیداشت روز ملی حمایت از مصرف کننده از ۳۲ واحد صنفی برتر استان تقدیر بعمل آمد.
به گزارش کبنا، داریوش دیودیده در همایش تجلیل از واحدهای صنفی نمونه استان در سال ۹۶ با اعلام این خبر افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هر ساله در راستای حقوق مصرف کنندگان اقدام به برگزاری این همایش می‌کند.
وی گفت: با ارزیابی‌های صورت گرفته توسط سازمان صنعت و انجمن حمایت از مصرف کنندگان، تعداد ۳۲ واحد صنفی نمونه در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده مشخص گردید و با اهدای تندیس و لوح سپاس از انها تقدیر شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت در ادامه خطاب به مسئولان اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان سه موضوع مهم را مورد تاکید قرار داده و از انها خواسته که به خوبی روی این موضوعات هدفگذاری کرده و به نوعی چالش‌های موجود را بردارند، از پخت نان بی کیفیت خداحافظی کرده و به تولید و پخت نان با کیفیت بپردازند، دوم حرکت و مسیر فعالیت کسبه، بازار و فروشندگان بر ایجاد فروشگاه‌های بزرگ چند منظوره و رونق این نوع شغل و فعالیت صنفی به منظور دسترسی اسان مشتریان به خرید کالای خود و در آخر راه اندازی بازار سنتی و گردشگری، باتوجه به پذیرش گردشگران زیادی که در طول سال به این استان مسافرت دارند می‌توان بهره برداری و استفاده بهینه از این نوع بازار را داشت.
دیودیده ابراز کرد: در گذشته بازار ما انحصاری بود ولی امروزه فضای رقابتی بر بازار حاکم است. در پایان در این همایش که تعداد کثیری از کسبه و بازار حضور داشتند از بازرسان افتخاری که به صورت نامحسوس بیشترین فعالیت و همکاری با سازمان صنعت، معدن را داشته‌اند تقدیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1