تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۲۴۹۱۷

اوج اسراف آب در ادارات کهگیلویه و بویراحمد / این میراث را نگه‌داریم/ مراقب سوء استفاده از چهارشنبه‌سوری باشید /

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوج اسراف در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنا از یاسوج،  علی محمد احمدی ظهر امروز در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران استان برگزار شد، با بیان اینکه سال ۹۶ یک سال پرحادثه‌ای برای کشور ایران بود، اظهار کرد: حوادث خارج شدن قطار از ریل، زلزله کرمانشاه، کشتی سانچی، نارضایتی‌های اقتصادی و مالی مردم و سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج همه حوادث ناگواری بود که تلخی‌های خود را داشت، البته در مسیر سازندگی و پخته شدن باید با این سختی‌ها مقابله کنیم و تجربیاتی را به دست آوریم.
احمدی افزود: داغ عزیزانمان در سقوط هواپیما سنگین بود، اما همدردی و نوع‌دوستی مرم استان و مدیران غیرتمند در تاریخ استان ماندگار است که از همه‌کسانی که خدمت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم کشور شاهد هیچ حوادث ناگواری نباشد.
وی بابیان اینکه امسال سال ویژه‌ای بود که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و دولت با رویکردهای جدیدی به کارآمد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با دعای خیر مردم و میراث رهبر انقلاب و راهنمایی مقام معظم رهبری مسیر خود را ادامه خواهد داد. دشمن برای مهار این انقلاب ضمن تحریکات بین‌المللی برای داخل کشور دارد، برخی نابسامانی‌هایی را هم در داخل کشور به وجود آورده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نابسامانی‌هایی در کشور وجود دارد، اما بحران و چالش جدی در کشور ندارم، مردم ایران فراز و نشیب‌هایی را تجربه کرده است، اما این انقلاب را به آرمان‌های امام خمینی(ره) خواهیم رساند.
احمدی بیان داشت: متأسفانه دشمنان با استراتژی‌های خود حاضر می‌شود که در جای‌جای دنیا با ایران پای میز مذاکره برجام بنشیند؛ که برجام یک توفیقی برای به نمایش گذاشتن قدرت کشور ایران بود و بازدارنده‌ها را پای میز مذاکره نشاند.
وی بیان داشت: از محل درآمد انرژی کشور اعتباراتی برای حمل و نقل شهری و عمومی در نظر گرفته‌شده است.
احمدی بابیان اینکه در این ۶ ماهی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد شده‌ام، بیشترین آسیب‌های کشور را در حوزه آب در استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده کرده‌ام، گفت: خداوند به استان کهگیلویه و بویراحمد محبت بی‌بدیلی اعطا کرده است که به دلیل بی‌تجربگی برخی از مسئولین و گذشتگان استان امروز به یک تهدید بزرگ تبدیل‌شده است.
وی تصریح کرد: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد حق واگذاری اراضی ملی را به بخش‌های خصوصی و افراد خاص را ندارند و این میراث را باید برای آیندگان نگه‌داریم، هر قصوری یک خیانت نابخشودگی است. بسیاری از عرصه‌های ملی با ناکارآمدی‌های نادرست خراب‌شده است.
احمدی افزود: اراضی ملی یکی از اولویت‌های اصلی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است که به‌صورت جد پیگیری می‌کنم، وقتی‌که آب به‌عنوان الگوی بارشی سال‌به‌سال کمتر و بدتر می‌شود، اگر فکر اساسی برای آب نداشته باشیم، وضعیت خطرناک‌تر می‌شود.
مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه قیمت هر مترمکعب آب هزار و ۲۰۰ تومان است، گفت: این کالای ارزشمند به قیمت ۴۰۰ تومان به دست مردم ۱۰۰ تومان داده می‌شود که با همین آب آشامیدنی مردم ماشین و پیاده‌روها را شسته می‌شود.
وی افزود: اوج اسراف آب در ادارات همین استان است، از ماشین بنده تا ائمه جمعه و مدیران و تا آن‌کسی که در خانه حیاطش را شتشو می‌کند، این کفر نعمت بارز است، باید آب فضای های سبز، منابع طبیعی، آب شرب و غیره را جدا کنیم و فکر جدی برای صرفه‌جویی آب در استان شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه امسال باید فضایی پرنشاط برای چهارشنبه‌سوری در استان فراهم شود، اظهار داشت: این نشاط نباید به تفرقه‌افکنی برخی از سودجویان که خارج از کشور مدیریت می‌شوند، باشد، همه دستگاه‌ها باید آگاه باشند که برخی از این فضا سوء استفاده نکنند و اموال دولتی را به آتش نزنند و همچنین نباید خطرآفرینی برای مردم ایجاد شود، ضمن اینکه مردم باید نشاط داشته باشند و برای حفظ نشاط مردم باید تلاش کنیم.
احمدی با بیان اینکه دین اسلام دین نشاط، سرزندگی و ارزش است، که باید با اجرای برنامه های نوروزی برای مردم نشاط ایجاد شود، گفت: باید امنیت، ایمنی جاده ها، تامین نیازهای مردمی، فرهنگ سازی، ساماندهی ورودی استان، زیباسازی و خدمات رسانی برای مسافران نوروزی ایجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1