تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۳۲۴۸۶۲

مراسم جشن «مقام زنان» میراث فرهنگی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛به همت ستاد اقامه نماز و واحد امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد مراسم جشن تکلیف فرزندان مکلف کارکنان این ادراه کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان،این مراسم یکشنبه ۲۰اسفند ماه ۱۳۹۶با حضور  محمود باقری مدیرکل،الیاس چراغزاده دبیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد،نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان،معاونین و خانواده کارکنان برگزار شد.
رئیس ستاد اقامه نماز استان در این نشست با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان در اجرای برنامه های فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآن و نماز گفت: این دستگاه اجرایی هر ساله در بین دستگاهای برتر در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی است.
الیاس چراغ زاده تصریح کرد:مسئولیت ما در برپایی نماز و توسعه و ترویج آن بسیار مهم و سنگین هست و لازم هست تا به این مقوله مهم دقت و اهتمام لازم صورت گیرد.
وی با توجه به نقش نماز در تحکیم بنیان خانواده، اظهار کرد: خانواده یکی از مهمترین بنیان‌هایی است که می‌تواند فرهنگ بر پایی نماز در جامعه را توسعه دهد.
چراغ‌زاده ادامه داد: نماز نباید به‌عنوان یک عادت بلکه به مثابه‌‌ خلوت برای انس با ذات اقدس الهی است پس ما به نتیجه می‌رسیم که شکل نماز مهم نیست بلکه باید به عمق و محتوای آن وارد شویم و هرچه حضور قلب در نماز بیشتر باشد، آثار و برکات فراوانی برای انسان دارد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: بانوان با سرلوحه قرار دادن دخت نبی مکرم اسلام در زندگی خود موجب سعادت و خوشبختی خانواده ها را فراهم می سازند.
حجت‌الاسلام سید جواد غفاریان، با اشاره به اینکه حقیقت زن در میلاد حضرت زهرا (س)تبلور پیدا کرده است، گفت: شان و منزلت بلند مرتبه حضرت فاطمه زهرا (س)نشانه جایگاه والای زن در اسلام و شریعت خداوند است که باید این جایگاه برزگ پاس داشته شود.
وی همچنین با اشاره به ثواب برگزاری نماز جماعت و تاکید بر هرچه با شکوهتر برگزار شدن این اجتماع معنوی، برگزاری نماز جماعت در اول وقت را حرکتی عظیم در جهت تقویت انسجام جامعه ی مسلمین و پیوند قلبی عمیق تری میان خالق و مخلوق دانست.
 
درپایان این مراسم معنوی هدایایی به کارکنان زن به مناسبت گرامی داشت مقام زن ،فعالین نماز وبه فرزندانی که به سن تکلیف رسیده بودندتقدیم گردید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

رامین
Iran, Islamic Republic of
اینها که به جز یکیشون
حمیدیان شو
Iran, Islamic Republic of
عشق . فقط عکس وجلوی دوربین....
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1