تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب : ۳۲۴۸۰۵

آقای تاجگردون؛ نامه‌ی پر از کبرتان بی‌جواب نخواهد ماند

۴۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛نامه‌ی ارسالی

جناب آقای تاجگردون
نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی
در حالی این نامه را به شما می‌نویسیم که در طی دوره نمایندگی تاکنون حداقل دوبار از شما برحسب وظیفه دانشجویی در کنار نقدها، تشکر کرده  و جهت یادآوری، در دفاع شما از معادن و منابع طبیعی و دفاع از حق مردم در تعدیل سازی بودجه سال ۹۷ و اکنون هم به جهت اقدام به استیضاح دو وزیر غیر پاسخگو در جریان سقوط هواپیمایی آسمان قدردانی و حمایت کردیم.
حال که نامه‌ی پرغرور و خود برتربینی‌تان را به امام جمعه فهیم، صدیق، سید و خادم شهر گچساران که خود و خانواده‌اش از سابقون انقلاب است و نام و شهرت و شهره‌اش نه به خاطر پست و مقام و سیاست و سیاست بازی، بلکه به دلیل عمق مردم داری و سابقه انقلابی خود و خانواده‌اش هست. چند نکته را به استحضار می‌رسانیم؛
۱- نامه شما، سرشار از کبر و کینه و غرور بود که بی‌جواب نخواهد ماند، چرا که در طول تاریخ آنچه مدعیان را از عرش به فرش آورد و ذلیل کرد، غرور بود و غرور آغاز شکست‌های بزرگ است.
۲-در نامه خود، امام جمعه شهر را صرفاً به دلیل عدم مدح شما و ذره‌ای انتقاد، به چوبه دار بسته‌اید و آنگاه سخن از زورگویی و خادمی زده‌اید؟! عجبا نگاه به فحوای نامه‌تان، زورگویی و حس اربابی کاملاً هویداست.
۳-در نامه بیش از اندازه به خانواده و مردم داری و درصد رای مردم تاکید کرده‌اید، اولاً کسی منکر اصالت و رای مردم و مردم داری نیست، ثانیاً گیرم که خانواده تو فاضل، از فضل آنها تو را چه حاصل؟ ماهم به شهدا و مادر شهید وخانواده شهدا افتخار می‌کنیم، اما چند سئوال داریم؟
آیا آن مادر شهید اکنون راضی هست که یک جانباز  را چماقداران جنابعالی به بهانه واهی به باد کتک بگیرند؟
آیا علی رغم تکذیب آن جانباز به مسئله توهین به مادر شهید، به فرض محال، جواب نماینده مجلسی که این اندازه دم از مردم داری می زند، کتک کاری است؟
آیا جانباز و مابقی ۲۵ درصدی که به زعم خودتان به شما رای ندادند، جزء مردم محسوب نمی‌شوند؟
۴- در نامه سراسر غرورتان، امام جمعه را نصیحت کرده‌ای که از اطرافیانش دوری کند. از اینکه اطرافیان نقش موثری در هدایت افراد موجه داشته و دارند، تردیدی نیست و همه هم باید به این موضوع حساس باشند. ماهم شما را نصیحت می‌کنیم که نویسندگان نامه شما به امام جمعه و تنظیم کنندگان سخنرانی‌هایتان را از خودتان دورن مایید، چرا که سخنان و نامه‌های شما با بسیاری از ظاهرسازی‌هایتان تعارض و تناقض زیادی دارند.
۵- ما اصراری بر عدم پای بندی‌تان به ارکان نظام نداریم، اما در اینکه شما بعد از اخذ رای مردم با تزویر و عکس‌های  یادگاری  در دور دوم ، بلافاصله حامی فتنه گران شده‌اید، تردیدی نداریم، سخنان آشکار و اقدامات در سایه‌تان موید این ادعاست. البته این اشکال، متوجه شورای محترم  نگهبان و برخی از افراد موثری است که در تایید شما نقش داشته‌اند.
۶- در نطق سالانه خود در گچساران که مدعی بودید، برای گزارش به مردم بود، سخن از نامه یکی از فتنه گران نظام به رهبری  و تایید اینکه آن نامه  اطلاعات خوبی داشت و همچنین صحبت از بویراحمد و گچساران و ایجاد فضای دوقطبی، چه ربطی به گزارش سالانه شما داشت؟ اطلاعات آن نامه کذایی ساده لوح فتنه، فقط به درد شما و شبکه‌های معاند آمده است، کدام اطلاعات؟ اینکه نظام در آستانه نابودی است، اطلاعات خوبی برای شما بود؟ این تذهبون؟ اگر نظام در آستانه نابودی است، در راس بودجه آن چکاره اید؟ و چکار می‌کنید؟ اگر اعتقاد شما هم این است، از جان بودجه مردم چه می‌خواهید؟ چرا رها نمی‌کنید؟ چرا سیستم اداری استان را رها نمی‌کنید؟ چرا به همان ۷۵ درصد شفاف نمی‌گویید؟
در آن نطق سالانه، با صغری و کبری چینی، برای رهبری نظام هم لفظ باید بکار برده‌اید  و هم  تعیین تکلیف نموده‌اید، از کجا آمده‌اید؟ این غرور کاذبتان ناشی از چیست؟ تعجب ما از آن همه اصرار و ادعایتان به ولایت فقیه در نامه به امام جمعه است؟ نه از حمایتتان از فتنه گران.
۷- در نامه‌تان به امام جمعه به قضیه روسری دانشجو در دانشگاه آزاد گچساران  اشاره کرده‌اید و آن را سندی برای اشتباه امام جمعه بیان کرده‌اید، اولاً جنابعالی در این نامه کلاً به مرحوم‌ها و آن‌های که دستشان از دنیا کوتاه است اشاره کرده‌اید، ثانیاً یکی از سندهای  ما هم از اینکه تنظیم کنندگان نامه و صحبت‌هایتان اطلاعی ندارند و احتمالاً شما را به اشتباه انداخته‌اند هم همین مطلب است. در قضیه ماجرای دانشگاه آزاد گچساران با اطلاع کامل و اسناد و مدارک موارد زیر قابل توجهتان باشد
-آن دانشجو نمی‌دانیم جز ۷۵ درصد شما هست یا نه، اما شکر خدا زنده است. موضوع کاملاً صادق بوده و اتفاق افتاده است.
-مرحوم خواجه زاده  به دلیل شناخت ایشان از طرفین موضوع و همچنین  تاکید شورای تبیین بسیج دانشجویی بر حل مسئله به دلیل شناخت ضارب و مضروب، مصلحت بر عدم طرح آن شد و رئیس دانشگاه و مسئول دفتر نهاد استان به همراه مسئول بسیج دانشجویی استان و دانشگاه با حضور در منزل دانشجوی مضروب عذرخواهی کردند و خواهش بر عدم پیگیری شد.
-پرونده در یکی از شعب دادگاه یاسوج مفتوح و شواهد نیز گواهی داده‌اند، ولی باز تاکید بر حل مسئله بود و حال که جنابعالی بر روی آن مانور داده‌اید، از دادستانی محترم مرکز استان و قاضی محترم درخواست رسیدگی و صدور رای داریم تا اباطیل نویسندگان نامه شما حداقل برای خودتان محرز گردد و من بعد شورای تبیین دانشجویی تا صدور رای پیگیری خواهد نمود.
در پایان ذکر این نکته را لازم میدانیم که ما هم دوست داشتیم و داریم که امثال شما علی رغم علایق و سلایق سیاسی، بازیچه دست سیاست بازان خرد و نقطه مقابل ارزش‌ها و آرمان‌ها نباشید.
دوست داشتیم شما که خود را در تراز ملی می‌بینید، رفتارهایتان هم در تراز ملی و بالاتر باشد، بهتر بود شما هم  حامی دختر دانشجویی باشید که خواسته یا ناخواسته در یک جمع روسری از سرش افتاد، بهتر بود شما به جای سرزنش یک جانباز، یا یک شهروند به هر دلیل، حامی او بودید و به مشکلش رسیدگی می‌کردید؟ آقای نماینده بدانید که شنیدن ناسزاها برای یک مسئول بهتر است از مدح چاپلوسان.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

.
Iran, Islamic Republic of
در اینکه توانایی رقابت سالم و سپردن سرنوشت به صندوق رای را ندارید تردید ندارم . دارید به اب و اتش میزنید برا رد صلاحیت تاجگردون .
.
لاله
Iran, Islamic Republic of
خدا روزیتو یه جای دیگه بده...
سلامت
Iran, Islamic Republic of
. این حرف ها به درد خودتون می خوره
اصلاطلبان دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن بر شما ودرود بر سید بزرگوار جناب اقای حجازی
کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
واقعا .تاجگردون به .میکنی
رها
Iran, Islamic Republic of
مردم قضاوت کنند یا . میزان (رای ملت )است امام خمینی تا زمانیکه مردم نخوان.نباشین؟
رها
Iran, Islamic Republic of
این متنو کی برات نوشته که نمیدونی همین وزیر بخاطر نوسازی حمل ونقل هوائی از طرف امثال شما زیر سوال میرفت؟
رها
Iran, Islamic Republic of
توهم د..ی امثال ..
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت ما هم امیدواریم..روزی دست از سر سازمان ها وادارات کل استان بردارد.
مهران
Iran, Islamic Republic of
گچساران یه کلام تاجگردون وسلام .
ک
Iran, Islamic Republic of
احسنت
اسحق
Iran, Islamic Republic of
. این که . وبزرگ می کنی تا صدسال حتی .دکتر تاجگردون عکس یادگاری بگیری
محسن
Iran, Islamic Republic of
فتنه . برای مردم مشخص شده....برای این ملت و کشور وجور نداره برادر ..خیلی کاسه ی داغ تر از اش.اگر . دارای اقای تاجگردون یک .د،بهتره بدونی همین هفته ی قبل یک . داده شد...فریاد وامصیبتایتان که الان گوش فلک .ه برای ان .د تبدیل شده کجا بود!
حسینی نیک
Iran, Islamic Republic of
چرا شما انقد .و نامه مینویسی
هماى رحمت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این انتقاد مهم و بجا
سربدار
قای محترم سلام - من خود یک بسیجی ام ، اولا سعی نمایید از وحدت و صلح بین مسئولین شهر صحبت فرمایید . دوما" شاخ وشونه کشیدن یک بسیجی و تند صحبت کردن در شان بسیجی و فرهنگ بسیجی نیست . جز مهربانی - سوما" فردای قیامت من در روی حضرت زهرا سر بزیر باشم اگه جریان روسری برداشتن در دانشگاه آزاد اینجوری بود که امام جمعه ی بزرگوار و شما مطرح نمودین بنده خودم در آن جلسه شاهد بودم. بیایید مهربان باشیم . یا زهرا (س) ...
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
گرچه حرکت هر دو بزرگوار مورد پسند نمی باشد امام جمعه محترم بعنوان پدر معنوی شهر ونماینده محترم که همیشه از لحاظ ادب ونزاکت وشخصیت وفرهنگ والفبای سیاست زبان زد عام وخاص بود این بار به . گر کمی انصاف به خرج دهیم هیچ کس از پدر معنوی یک سید بزرگوار باشخصیت چنین انتظار .صلاح هم بر این بود در این برهه که تیغ سیاسیون جهت بریدن سر نماینده محترم ومحبوب شهرستان از غلاف بیرون آمده بودحاج آقای محترم ب.م با این سیاسیون نمی شد واین شائبه همراه با مخالفین سیاسی آقای تاج گردون را ایجاد نمی کرد ودوم حاج اقای عزیز باید مشاوره واطلاعاتش را از معتمدین بادیانت دریافت نماید نه از سیاسیونی که برای به امال وارزوهایشان رسیدن خود را به آب واتش می زنند وآقای تاج گردون باید همچون گذشته که انقدر مورد بی محرمی هتک وحرمت وبد وبیراه قرار می گرفت چنان جواب های دندان شک محترمی می داد که همه را به تحسین از ایشان وا می داشت وخلاصه هردو ذر شرلیط خاص قرار گرفته بودند وبه .د ومطمئنا هردو از این رنجش خاطری که برای مردم بوجود آوردند عذر خواهی خواهند کرد اگر خود را در محضر خدا ومردم ببینند
11
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید این . که نوشته اید . به جای اینکه از یک مادر شهید دفاع کنید از. دفاع می کنید؟؟؟
شما.و حافظ منافع شخصی خودتون؟؟؟؟
البته بسیجی باکری و همت و .... بودن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
متن نامه تان عالی بود اما امیدوارم گوش شنوایی هم باشد اما بهر حال باید از حق دفاع کرد و هزینه داد درست مثل اهل بیت عصمت و طهارت در این روزها یاد آن جمله معروف می افتم که می گفت مردمی که بی تقوایی مسولینشان برایشان اهمیتی نداشته باشد باید منتظر ظلم ها و ناامنی های فراوان باشند
پیشکسوت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اگر .. را ببین.از . هم مرفه تره.مگه. نباید مثل قشر محروم باشه. چرا فقط . نقد می کنین.چرا زمان اقای حسینی و جعفری همچین نقدهایی نمی کردی.بسیج باید روشنفکر و بدون غرض باشه.معلومه که .نقد تو . از بزرگی تاجگردون کم نمی کنه.جالبه که جنابعالی . می نامی و تاجگردون را وابسته به یک جناح خاص.دست بردار با این گفته هات . به هیج حا نمی رسی.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بسیجی که نباید به مردم اون هم به خانوادهه شهدا وصله بچسبونه.مگه خودت به چه جناحی بندی که اینطور نقد می کنی.؟
باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تنها نماینده باعرضه و با لیاقت ماست.لطفا به . افکار مردم را تشویش نکنین.تاجگردون مرد عمل است با حرف .از ارزش ایشون کم نمیشه.
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
شماها هستید که بااین حرف های ناپخته وحزبی مردم را از اصلگرایان دور کرده اید وبار دیگر مردم را غیرتی نکنید که رای انها در اینده به ضرر شما خواهد بود من معتقدم اگر گروههای تندرو حمله به اصلاح طلبان را کمتر کنند از اقبال مردم به ان ها کاسته میشود وجریان اصولگرایی محبوبیت بیشتری پیدا میکند.مردم همه چیز را تشخیص میدهند .اقای تاجگردون وامام جمعه نباید همدیگر را تخریب کنند.انصافا نماینده خیلی کار کرده
سپهر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خانواده شهید بسیجی جبهه رفته.و مغز متفکر اقتصاد ایران چه نیاز به تکبر.خداوکیلی حیف تاجگردون که بعضی ها حتی اسمشون را بیارند.تاجگردون در خون پوست و استخوان ماست.چون مرد عمل و اجراست و وابسته به نظام و از مدیران لایق نظام ماست.
نوچه ها
Austria
باز هم ضرورت ایجاد کرد تا ...
شما به چه حقی دارید سیاسی کاری میکنید؟ شما کی هستید که د..
نیما
Iran, Islamic Republic of
احسنت بسیار عالی
...
باوی
Iran, Islamic Republic of
احسن به این نامه واقعآ به نکات ریز و خوبی اشاره نمودید چون غرور آدم را به زمین می کوبن هرکه می خواهد باشد چه امام جمعه چه نماینده مجلس باشد پس باید برای خدا کار کرد نه برا تعریف و تمجید که متآسفانه کم آدم گیر میاد که بخواد برا خدا کار کنه هرکه به فکر خویشه .
نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
خدا یا توفیقی عطا کن تا خادمان واقعی مردم مثل غلام رضا تاجگردون همیشه تندرست و سالم باشند و بجای افرادی که سواد و دانش خدمت گزاری ندارند در کنار مردم بمانند.چرا که بهترین کار نزد خدا خدمت به مردم می باشد.
حاج غلام تاجگردون.
هیچ وقت تنها نخواهی ماند و برایت جانها فدا خواهیم کرد.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فرزند بزرگ خطه زاگرس .ما تلاشها و زحمتهای فراوان تو را در راه محرومیت زدایی از این دیار را فراموش نخواهیم کرد.خداوند منان به تو و تمام خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی سلامتی و طول عمر با عزت عنایت فرماید.دکتر تاجگردون در قلب ما جای داری.و خاک پایت را که در راه محرومیت زدایی از این منطقه است را توتیای چشمانمان می کنیم.
چرام
Iran, Islamic Republic of
ببا تاج بزرگوار ۹۰درصد رای دهندگان چرام وکهگیلویه به نیابت ازتو رای به اقای دادند این مرد بزرک درختیست که کل استان از میوه اش دارند استفاده میکنند
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
من خودم یک بسیجی هستم.و با تمام توان از دکتر تاجگردون حمایت می کنم.چطور به خودت اجازه داده ای که به نمایندگی از ما صحبت کنی.
چرام
Iran, Islamic Republic of
ای نسیم روحبخش ودلنشین هردمون این دل سراغته ایگره
بسیجی فدایی حاج غلام
Iran, Islamic Republic of
تا آخرین نفس پشت میر شکال هستیم تا شهرمان پیشرفت کند.

حاج غلام تو بهترینی ، مرد جهاد و ایثار .
دکتر تاجگردون برگرفته از مکتب ایثار و شهادت و اسوه خدمت به مسلمین.
بسیج مردمی
Austria
از بسیج دانشجویی فقط دارد حرف جریان اصولگرا را .ی در دست سیاسیون اصولگرا هستند که از ..
90
Iran, Islamic Republic of
خدا امام جمعه رو حفظ کنه....اقای نماینده گچساران دور اخر نمایندگیته،،،
شهروند
Romania
عالی بود.همین الان . شرکت نفت .ی آقایون ایستاده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مگر اگر کسی از امام جمعه یا تاجگردون انتقاد کرد. یا ضد مردم است واقعا م.
بویر
میر شکار کارش تمومه...
مقیمی
United States
نماینده دفاع ازخودشون کردندشمابه دنبال .ت به ایشون هستین
سیاست
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از هر فرصتی استفاده میکند بقیه رو.
کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون با این کلاس وادعا باید حرمت جایگاه وخانواده شهیدی واینکه ادم نظام است راحفظ کند. مراقب خود باشد هر درختی که ثمر بیشتری دارد سر بزیرتر است.

افتادگی اموز اگر طالب فیضی هرگز نخورد اب زمینی که بلند است

تجربه وتاریخ نشان داده هرکس مقابل حق ایستاده به زمین خورده است
شما زحمات وتلاش های خوبی داشته اید از خانواده معظم شهدا هستی
حوزه انتخابیه ات را خوب مدیریت کن واقعا بعضی خیرخواه نیستند
کارشناس ارشد حقوق ارتباطات دانشگاه علامه
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای کمایی مگر ترسیدی پیام مرا ننوشتی
ادلسوخته
Iran, Islamic Republic of
کر عرضه دار میر شکار
دناد
Romania
درود بر دکتر تاجگردون
دناد
Romania
من یک بویراحمدی هستم ولی از استیضاح امروز واقای تاجگردون باشهلمت افتخارمیکنم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1