تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۷
کد مطلب : ۳۲۴۷۰۱

معرفی مدیران زمین‌خوار / ساخت‌وساز غیرمجاز زیر سَر ادارات است

۰
کبنا ؛ 
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد زیر سَر ادارات است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حسین کاظمی ظهر امروز در نشست بررسی و تعیین تکلیف صنوف آلاینده شهر یاسوج، اظهار کرد: به دلیل صنوف آلاینده در مرکز شهر یاسوج این شهر تا چند سال آینده قفل می‌شود.
کاظمی اظهار کرد: سابقه نشان داده است که اگر اقدام انقلابی انجام نگیرد، تغییراتی رخ نمی‌دهد، برای زمین‌خواری در منطقه سروک تا دادوفریاد نکرده‌ایم، اقدامی از سوی مدیران متولی صورت نگرفت.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی و انتقال صنوف به خارج از حریم شهر یاسوج اقدام کنند تا با اجرای این طرح نفس شهر یاسوج باز شود که متأسفانه تاکنون برای اجرای این طرح مهم اقدامی نشده است.
وی بیان داشت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز زیر سر ادارات خدمات رسان «شرکت آب، برق و گاز» است، اگر ادارات خدمات و مجوز به این ساخت‌وسازها ندهند، ساخت‌وساز غیرمجازی صورت نمی‌گیرد.
کاظمی خطاب به مدیران گفت: انصافاً اگر مجوز گاز، برق یا آب به ساخت‌وسازهای غیرمجاز بدهید، شما را به‌عنوان زمین‌خوار به مردم معرفی می‌کنم و اعلام می‌کنم که شما به ساخت‌وساز غیرمجاز خدمات می‌دهید.
مدیرکل دفتر فنی استانداری اضافه کرد: اگر شمای ادارات خدمات ندهید، ساخت‌وساز غیرمجازی صورت نمی‌گیرد، حق ندارید به ساخت‌وساز غیرمجاز مجوز دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1