تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۲۴۵۸۷

مقدم: ۳۰ هزار متر مربع یاسوج «رفع کچلی» شد

۰
کبنا ؛شهردار یاسوج گفت: ۸۵ درصد کنده‌کاری‌های سطح شهر توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و به‌ویژه آب و فاضلاب شهری انجام می‌شود.
به گزارش کبنا، نستهن مقدم ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سه ماه گذشته زباله‌ها و نخاله‌های نقاطی از شهر یاسوج مانند بلوار قرنی که هیچگاه به آنها پرداخته نشده بود را جمع‌آوری کردیم.
وی از افزایش ۳۵ درصدی فضای سبز و شن رنگی در سطح شهر یاسوج خبر داد و افزود: ۳۰ هزار مترمربع از فضای سبز شهر یاسوج را رفع کچلی کرده و با شن رنگی تزئین کردیم.
شهردار یاسوج گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که گل‌کاری بلوارهای شهر یاسوج تنها معطوف به معابر اصلی نبوده و در معابر فرعی هم انجام شود.
مقدم با بیان اینکه تا امروز حدود دو هزار و ۵۰۰ نقطه شهر یاسوج را لکه‌گیری کرده‌ایم، عنوان کرد: هم‌اکنون اکیپ‌های ما در نقاط مختلف شهر به عملیات لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها مشغول بوده و یک تیم نیز در آبشار یاسوج مستقر شده است.
وی با بیان اینکه خط‌کشی معابر شهر از روز سه‌شنبه انجام می‌شود، ابراز کرد: رنگ‌آمیزی ۱۵ هزار مترمربع از معابر اصلی را نیز در دستور کار داریم.
شهردار یاسوج به کنده‌کاری‌های شهر یاسوج اشاره داشت و عنوان کرد: ۸۵ درصد کنده‌کاری‌ها توسط آب و فاضلاب شهری انجام می‌شود که بسیاری از آسفالت‌ها را پس از کنده‌کاری به حال خود رها کرده و امیدواریم در این رابطه اقدامات ترمیمی لازم را انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1