تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۳۲۴۴۹۱

نخستین جشنواره منطقه ای «فیلم کوتاه کهگیلویه»آغاز به کار کرد(+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛نخستین جشنواره  منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه  با حضور کارگردانان و فیلمسازان جوان آثار راه یافته به جشنواره،برخی مسولان شهرستان و عموم مردم امروز شنبه ۱۹ اسفندماه ۹۶ در سالن شهید آوینی دهدشت  آغاز به کار کرد.
به گزارش کبنا از دهدشت،این جشنواره  در سه سانس از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰ به اکران ۱۸ اثر راه یافته به جشنواره با موضوع آسیب های اجتماعی با محوریت«اعتیاد-خشونت »پرداخت.

از تعداد آثار اکران شده در روز اول نخستین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه،تعداد۶ اثر در قالب مستند و ۱۲ اثر در قالب داستانی اکران شد که در بعضی از آثار به چند آسیب اجتماعی در کنار اعتیاد نیز پرداخته شده بود.
جلسه نقد وبررسی آثار اکران شده امروز نیز،با حضور محمد سلیمی راد (کارشناس سینما و عضو هیئت انتخاب جشنواره ) و پرسش و پاسخ تماشاگران با فیلم سازان نیز تا ساعت ۲۳ به طول انجامید.

برخی از آثار اکران شده امروز جشنواره کهگیلویه پیشتر نیز کاندیدای جشنواره هایی ازجمله  (کل گراش، منطقه ای بوشهر، اصفهان،  کاشان و ... ) شده بودند.
برخی کارگردانان جوان آثار اکران شده امروز جشنواره در گفتگو با کبنا ،ضمن رضایت از روند اجرای جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه ،خواستار استمرار این جشنواره برای سال های بعد نیز هستند چرا که به گفته آن ها استمرار است که به جشنواره فیلم هویت می بخشد.
برخی  نیز از داوران  هئیت انتخاب جشنواره تشکر کردن که  اجازه دادن  هر نوع نگاه خاص فیلم سازان با موضوعات حساس جامعه، بدون محدودیت دیده شود و  در واقع آثار راه یافته به جشنواره را براساس کیفیت انتخاب کرده اند.


















نام شما

آدرس ايميل شما

ع ر
Iran, Islamic Republic of
ایرج کاظمی حرف نداره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1