تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۳۲۴۴۳۰

ارائه ۱۵۰ خدمت عمرانی به مددجویان باشتی

۱
۰
کبنا ؛۱۵۰ خدمت عمرانی با اعتبار ۸۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد اداره باشت ارائه‌شده است.
 
رئیس کمیته امداد اداره باشت به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در نشست با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد سال جاری این نهاد پرداخت.
حبیب‌الله باقرپور رئیس کمیته امداد اداره باشت گفت: هزار و ۳۵۸ خانوار با جمعیت سه هزار و ۱۹۴ نفر تحت حمایت کمیته امداد باشت است که در سال جاری یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان کمک‌معیشت به آن‌ها پرداخت‌شده است.
 
وی ارائه خدمات عمرانی را از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد اعلام و بیان کرد: ۱۵۰ خدمت عمرانی ازجمله ساخت‌وساز مسکن شهری و روستایی، تعمیرات کلی و احداث سرویس‌های بهداشتی بااعتبار ۸۵۳ میلیون ۴۰۰ هزار تومان در سال جاری به مددجویان کمیته امداد باشت ارائه‌شده است.
 
باقرپور از پرداخت ۳۹۴ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و در سالروز تأسیس کمیته امداد پنج مورد کمک‌هزینه جهیزیه به خانواده‌های بی‌سرپرست به مبلغ ۳۰ میلیون تومان که توسط خیرین فراهم‌شده بود اهدا شد.
 
وی تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت را ۳۶۶ نفر اعلام کرد و گفت: جمع کل کمک‌هزینه‌های فرهنگی در زمینه پرداخت شهریه دانشجویی و کمک‌هزینه دانش آموزان بیش از صد میلیون تومان است.
 
باقرپور کمک‌های درمانی و بیمه اجتماعی و بیماران زمین‌گیر و کودکان دچار سوءتغذیه بااعتبار ۲۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، اجرای ۳۱۰ طرح اشغال زایی ازجمله دام‌پروری، کشاورزی، خدماتی، صنایع‌دستی و غیره به مبلغ چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، برگزاری کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزی و کاریابی برای ۳۵۹ نفر به مبلغ ۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی به تعداد ۳۱۱ مورد و به مبلغ یک میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در سال جاری اعلام کرد.
 
رئیس کمیته امداد باشت در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه در زمینه حمایت از کمیته امداد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها و توان آن‌ها جهت رسیدن به اهداف کمیته امداد بهره ببریم.
 
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد نهادی انقلابی و زیر نظر مقام معظم رهبری در عرصه خدمت‌رسانی به نیازمندان فعالیت می‌کند، افزود: یکی از اهداف اساسی و مهم کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است و اولویت اول این نهاد خدمت‌رسانی به مناطق محروم با حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند است.
 
وی از اصحاب رسانه خواست تا بااطلاع رسانی درست و به‌موقع زمینه مشارکت دستگاه‌ها، خیران و مردم نیکوکار به‌خصوص حضور حداکثری در جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان را فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیرضا اکبری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حبیب قلبها
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1