تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۲۴۳۳۳

آقای تاجگردون؛حاشا به غیرتت! با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد!

۶۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
 سید نواب صابری(*)
کاش به جای قلم و جوهر و دردهای بی پایان ما، این نامِ گچساران می‌بود که زبان به شکایت از غلامرضا تاجگردون، وکیل مردم شریف باشت منهای گچساران قشقایی و بویراحمد گرمسیری می‌برد و حقیقیت را چون آتش چاه‌های نفتی که همانند عمر جوانان گچسارانی می‌سوزند یا همانند گرد و غبار نشسته بر صورت دختران آفتاب سوخته این دیار  که در اوج جوانی، پیرشان شده‌اند، بیان می‌کرد!
اما چه می‌توان می‌گفت، که گچساران هم از این وضعیت به تنگ آمده است و چشم انتظار کاوه آهنگریست!
جناب تاجگردون؛
آیا یکبار در خلوت خود نشسته‌اید و با خود فکر کرده‌اید اگر روزی شهرت خانوادگی‌یتان را از شما بگیرند، جز این برند خانوادگی، آیا شما دیگر توانایی ملموس و مشخصی دارید که از خود نشان دهید تا این سخن پر مغز شاعر که می‌گوید: " گر پدر تو بود فاضل؛ از فضل پدر تو را چه حاصل" در باب شما نفی گردد!
جناب تاجگردون؛
بیش از یک دهه، تمام اهرم‌های اقتصادی و مالی کشور و مجلس در دستان شما چون چرتکه ای، دست به دست شده است! آیا یکبار این پرسش را از خود مطرح کرده‌اید ماحصل سال‌ها حضورتان در کمیسیون اقتصادی مجلس و حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، منجر به چه گشایش اقتصادی برای کشور یا رشد و شکوفایی برای استان و در آخر چه میراث مبارکی برای گچسارانِ زر خیز اما فقیر، داشته است؟
چرا در دوران ایران باستان به سر می‌برید و با القاب احساسی و حماسی سعی در تهیج احساسات پاک مردمی را دارید؟ چرا دست از نگاه‌های ناپسند "سردسیر-گرمسیر" یا "بویراحمد-باوی" بر نمی‌دارید؟ باور کنید دوران غارنشینی و میرشکالی به پایان رسیده است و امروز، مهد اندیشه‌ها و گفتمان جامعه مدنی، فرهنگ و تمدن است. همان فرهنگی که نخبه پروری اساس یک جامعه توسعه یافته و در حال پیشرفت است ولی متاسفانه شما همانند دیواری آهنین، چون سدی در برابر این فرهنگ نخبه پروری قد علم کرده‌اید و با تزریق و ترویج رعیت پروری، همچنان مانع از پیشرفت فرزندان این استان به ویژه نخبگان گچسارانی شده‌اید، ... که نمود واقعی آن را می‌توان در سیل لشکر جوانان بیکار ترک تبار قشایی یا دخترانِ نجیب و پسران توانمند بویراحمد گرمسیر به عینه دید که چون در دایره مدیریتی شما  منتسب به آقازاده ای ثروتمند نبوده‌اند یا چون در زاویه نگاه نورچشمی جزیره ای شما تعریف نشده‌اند، از  شاغل شدن محروم گشته‌اند؛ ولی متاسفانه بسیار بوده‌اند کسانی که بدون کوچک‌ترین تاوان، هزینه و زحمتی که طی سالیان دراز برای شما نکشیده‌اند، با گوشه چشم شما حق دیگران را ضایع و بر مناصبی که نه حقشان بوده است و نه در آن تخصصی داشته‌اند، تکیه زده‌اند تا برای همه ما ثابت شود، غلام رضا تاجگردون نماینده جوانان متخصص قشقایی و صدای رسای پسران و دختران بویراحمد گرمسیر نیست و او تنها تاجی است که بر کوههای باشت می‌درخشد و بس!
جناب تاجگردون؛
شمایی که خود را قطره ای از جریان پاک و زلال ملت می دانید چرا به خواسته موکلین خود توجه نمی‌کنید تا نامتان در کنار امضاء کنندگان طرح اعاده اموال نامشروع دیده شود؟ چرا در برابر مبارزه با فساد و بی عدالتی و تبعیض همواره سکوت می‌کنید و در اینستاگرامتان از آن بهره برداری نمی‌کنید؟ چرا وقتی در کشور اراده ای برای مبارزه با زشتی و پلشتی  و فسادهای اقتصادی-سیاسی و رانت‌های نورچشمی و سفارشی ظهور می‌کنند، شمای که ادعای نمایندگی پیش فعال دارید به یکباره، چشم و گوش و زبان و قلمتان پلمپ می‌شود؟ امروز این سئوال در ذهن تمام ملت ایران تداعی کننده این جمله تاریخی است که اگر مسئول یا کارگزاری به شفافیت و مبارزه با فساد اعتقاد دارد باید با افتخار از بانیان این طرح در مجلس باشد تا مشخص شود "طلا که پاک است؛ چه منتی به خاک است." اما اگر نمایندگانی در این باره سکوت کنند یا از پیگیری این طرح و امضاء آن طفره روند، آن زمانست که مرز بین پاکی و صداقت با ناپاکی و فساد و رانت‌های اقتصادی-سیاسی بیش از هر زمان دیگری عیان می‌شود تا به قول رهبر فرزانه انقلاب مشخص شود که: "با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه ای را پاک کرد".
جناب تاجگردون
نیازی به برگزاری متینگ سیاسی در تالار بهار نیست؛ حتی نیازی به بیان اعداد بزرگ و درشت هم نمی‌باشد؛ سالهاست که به یمن حضور شما، بهار گچساران، پائیز و زمستان شده است! نیازی نیست رقیبان سیاسی خود را به میدان دعوت کنید، بلکه ما مردم، شما را به آمار تاسف بار خودکشی جوانان گچسارانی که در زمان وکالت شما روز به روز بیشتر شده است به میدان‌های شهر دعوت می‌کنیم تا ببینید به خاطر عدم مدیریت صحیح شما در احقاق حقوق جوانان گچسارانی، در عدم ایجاد فرصت برابر و بدون تبعیض برای جوانان قشقایی و در عدم توانایی شما برای ایجاد کسب و کار اقتصادی برای جوانان بویراحمد گرمسیر، روز به روز بر تعداد سنگ قبرهای جوانان گچسارانی افزوده می‌شود و طول طناب‌های دار بر گردن پسران و مصرف تعداد قرص‌های سیانور بر کبد دختران گچسارانی فزونی می‌یابد.
جناب تاجگردون؛
بیائید تا با زبان واقع بینانه با هم گفتگو کنیم؛ به هر حال ما و شما فرزند پرورش یافته گچساران و باشت بوده‌ایم و سال‌ها در این خاک آبا و اجدادی لبخند زده و گریسته‌ایم؛ پس حق داریم نسبت به آینده شهر و دیارمان همچون گچساران که هویت غیرقابل انکار یکایک ماست شما را به دادگاه وجدان‌های بیدار مردم دعوت کنیم. تا شما با افزایش ارقام ریالی در بودجه گچساران برای ما چرتکه بیندازید که البته هیچ وقت به بار ننشست و تاثیرش در زندگی مردم دیده نشد، ولی ما به تعداد ... را برای ما چون سرنوشتی شوم به ارمغان آورده است، با شما لب به سخن می گشائیم. شما حامیان نورچشمی یتان را در تالار بهار دعوت کنید ولی ما مردم، شما را به قبرستان‌های شهرمان، کنار سنگ قبرهای جوانانِ ناکاممان، کنار درب پزشک قانونی شهرمان دعوت می‌کنیم تا واقعیت را از نزدیک لمس کنید تا برایتان ثابت شود که "برای جوانان گچساران درد را از هر طرف که بخوانی درد است و درد! ولی  برای تاجگردون و باشت، نان را از هر طرف که بخوانی، نان است و نان".!
جناب تاجگردون؛
ای کاش در حادثه جانسوز هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج که منجر به  آسمانی شدن ۶۶ نفر از هم وطنانمان گشت شما نیز همانند حاج زارعی نماینده بویراحمد و دنا، در روز اول به محل حادثه عزیمت می‌کردید و با حضور مستمر و پیگیری‌های مجدانه، روند کار را همانند همکار خویش مدیریت می‌نمودید؛ چرا که انتظار بر این بود این حادثه فقط متعلق به یاسوج و دنا تعریف نشود بلکه تمام مسئولین و نمایندگان استانی در کنار این رنج دردناک، داغدار باشند! اما متاسفانه شمایی که خود را یکی از مسئولین محوری کشور می دانید، متاسفانه در رنج این مردم سیاه بخت، شریک نشدید و با فاصله زمانی چند روزه برای یکبار به محل حادثه آمدید و سپس به پایتخت بازگشتید و بازی استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی،  همان کسی که شما در سال ۱۳۹۵ مخالف استیضاحش بودید و امروز به یکباره به جای آنکه او و تیم‌های زیر مجموعه‌اش را تحت فشار قرار دهید تا آوار برف این رنج را بر داغ ملت ایران بردارند و سپس به بررسی علل سقوط هواپیما و بعداً  به معرفی خاطی یا خاطیان احتمالی این حادثه عظیم بپردازند، متاسفانه شما بازی با احساسات مردمی را در پیش گرفتید و بلندگوی استیضاح را بدون آنکه تکلیف پیکرهای پاک عزیزان این ملت مشخص شود را بلند کرده‌اید! شما به دنبال قهرمان سازی بوده‌اید اما این را بدانید به جای آنکه قهرمان باشید باید پهلوان باشید چرا که پهلوانان هرگز نمی‌میرند. مطمئن باشید کسی مخالف استیضاح نیست؛. اما حرف ملت و کلام سوزناک خانواده‌های داغدار این است که ابتدا باید تکلیف فرزندان این ملت و علل این حادثه مشخص شود بعد وزیر مربوطه را به استیضاح کشاند! ولی آنچه در این بین مشخص می‌باشد حکایت از پشت پرده هست که روزی تاجگردون مخالف استیضاح وزیر بود اما به یکباره تغییر نقش می‌دهد تا کسی از او سئوالی نکند که شمایی که امروز همه را متهم به سیاسی کاری می‌کنید چرا بعد از سال ۱۳۹۵ وزیر راه و شهرسازی را مجبور به ارتقاء کیفیت ناوگان هوایی-دریایی و ریلی کشور خصوصاً استان کهگیلویه و بویراحمد نکردید؟ آیا حقیقت جز این است که تاجگردون وظیفه نظارتی مجلسی خویش را از یاد برده است و درگیر برخی کارهای محفلی و جزیره ای خود و نورچشمانش شده است؟ همان کاری را که با وزیر پیشنهادی نیرو مهندس بیطرف در دفتر میدان آرژانتین کردید امروز بار دیگر نشان داد که حتی شما شایستگی قهرمان شدن را هم ندارید چراکه قهرمان شدن با اینگونه اقدامات همخوانی و هم پوشانی ندارد.
جناب تاجگردون؛
شما از خدمت و خدمت رسانی و از مهاجرت سیاسی خود به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اشاره کرده‌اید؛ اگر تاریخ بویراحمد و انتخابات گذشته آن را بررسی کنید به خوبی نشان می‌دهد کرسی وکالت مجلسان حوزه انتخابیه، خود مدعیان زیادی دارد که نام تاجگردون صادره از باشت در قاب عکس بویراحمد و دنا تنها یک ساقه ناتوان است که می‌تواند با نوازشی حتی با نسیم ضعیفی قامتش خم شود؛ بهتر است بدانید که در بویراحمد، هر فرد خود را یک تاجگردون  و حتی بالاتر از او می‌داند؛ پس رویای رفتن به بویراحمد را از سر بیرون کنید که البته ماندن در گچساران هم لیاقت می‌خواهد.
شما به نیکی می دانید که مردم بویراحمد و دنا عاشق خدمت‌اند اما از یاد نبرید که مردم گچساران بیش از هر زمان دیگری نیازمند خدمت‌اند؛؛ اجازه دهید به‌عنوان یک مصداق برای شما اشاره ای داشته باشم؛  دختران نجیب و دانای این دیار، هر روز با آفتاب سوزناک امام زاده جعفر چشم بر بی عدالتی‌های شهرشان باز می‌کنند  تا زمانی که با همان چشمان غروب آروزهای بر باد رفته یشان را بر دیوارهای پل بریم یک به یک بشمارند؛ این نجیب زادگان تنها،  هر روز جلوی دیدگان این مردم، شبانه روز در سرما و گرما با عزت  می‌ایستند و  اقدام به فروش سبزیجات و صیفی جات می‌کنند تا با این کار شرافتمندانه  یک پیام روشن به غلام رضا تاجگردون مخابره کنند که زندگی با عزتشان را به زندگی با ذلت نمی‌فروشند و آنان ایستاده مٌردن را دوست دارند! بی تردید هیچ کاری عیب نیست؛ اما برای منطقه ای که سراسر خاک نفت خیز آن از ظرفیت‌های اشتغال و صنعت لبریز شده است، باید برای مسئولین به خواب رفته‌اش، فاتحه خواند که اینچنین نسبت به آینده جوانان و نوامیسش اینگونه بی تفاوت است؛ پس آقای تاجگردون حاشا به غیرتت!!
جناب تاجگردون!
از یاد نبردید که این مردم اگر چه از بی عدالتی و تبعیض به تنگ آماده‌اند اما آگاه به زمان خویش هستند و از یاد نمی‌برند طی  دیداری که چند مدت پیش برخی از نیروهای سیاسی هم استانی با سید حسن خمینی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) داشتند؛ یادگار امام با زبانی شیرین اما تلخ! واقعیتی انکار ناپذیر را در پاسخ به درخواست برخی از افراد حاضر در جلسه اینچنین بیان کرددند و فرمودند: کلید توسعه، رشد، آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی امروز در دستان فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد است که اتفاقاً در مناصب بزرگ ملی قرار دارند؛ که یکی از آنان اقدام به جمع آوری پول می‌کند (سید کامل تقوی نژاد) و دیگری آن پول‌ها را به کشور تزریق و تقسیم می‌کند (غلامرضا تاجگردون)؛ پس مهمانان ارجمند؛ رشد و توسعه استان شما نه در تهران که در دستان فرزندان دیار خودتان است! اما گویی یادگار امام نیز به خوبی می‌دانست که دکتر تقوی نژاد وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد اما کسی که به منطقه چندان توجه نمی‌کند و چون ابری مانع از تابش آفتاب توسعه همه جانبه و پایدار استان می‌شود کسی نیست جز غلامرضا تاجگردون! که سعادت و پیشرفت استان و فرزندان نخبه‌اش را شیوا و رسا نخواست؛ کسی که دوست نداشت نام هیچ فرد توانمندی بر نامش، سایه بیندازد! و چنان سرمست بوده است که جز خود را به رسمت نمی‌شناسد و از موفقیت مردم هم استانی‌اش به وجد نمی‌آید!
جناب تاجگردون!
فراموش نکنید القاب و عناوینی که به واسطه جوانان به رسم امانت به شما سپرده شد، میراث خانوادگی یتان قلمداد شود که هیچ یک از ما در آن سهمی نداشته‌ایم جز ...که گویی خط قرمز شما بوده و هست و خواهد بود! پس به خاطر بسپارید که خط قرمز ما نیز آینده فرزندان شریف قشقایی و پسران متخصص و دختران توانمند بویراحمد گرمسیری است و چون شما برای آنانشان و منزلتی شایسته قائل نبوده‌اید؛ پس اکنون بزرگواری کنید و دست‌های خود را بالا ببرید و از قشقایی و بویراحمد گرمسیر عذرخواهی کنید و بگوئید؛
من! غلامرضا تاجگردون؛ فرزند باشت؛ در آزمون وکالت شما مردم...
 

یاسوج-۱۹ اسفندماه ۹۶
نام شما

آدرس ايميل شما

یا الله
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف نویسنده ی محترم ! آیا کسانیکه پز کارامدی تاجگردون را میدهن هیچ فکر کردند چرا نرخ بیکاری در گچساران بالاترین در استان هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا هیچ فکر کردید روستایی کهبرای ان چمن مصنوعی تدارک دیده است خانواده ای در کنار همان چمن ۸ فرزند باتحصیلات عالیه بیکار دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیه روی شود هرکه در او غش باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منتقد
Iran, Islamic Republic of
من یک اصولگرایم ولی هیچکدوم از اصولگرایان گچساران رو قبول ندارم چون امتحان پس داده ان و سالهای این شهرستان به سبب ناکارآمدی همین افراد علیرغم پتانسیل های بی نهایت برای پیشرفت عقب مانده ومحروم ماند
Iran, Islamic Republic of
به خدا مردم خیلی ناراحت از این بی مدیریتی
مارین
Iran, Islamic Republic of
احسنت سید بزرگوار تحلیل تان قشنگ وبجا بود
آزادسرو
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف و بزرگی شما مرد!با این حماسه آشکار کردید که بویراحکد،همچنان زنده است!
کارمند
Iran, Islamic Republic of
افرین براین نویسنده
ا
Iran, Islamic Republic of
ایشان نماینده مردم هستند وبا پیروزی مطلق راه یافتند.
ودر طول این سالها خدمات خوبی به استان وشهرستانهای مربوطه نمودند.نمونه هاش زیاده.واقعا افتخار استان هستن
ا
Iran, Islamic Republic of
افتخار استان ماست
ضد نفاق
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مگر پشت گوشت را ببینی دیگر در بویراحمدگرمسیر ای داشته باشی
ملکزاده
Iran, Islamic Republic of
بازم یکی با حرفهاش میخاد تاجگردون رو از چشم مردم بندازه.اما غافل از اینکه تاجگردون در دل این مردم جای داره.میرشکال تو نماینده ما هستی پس یا علی
شهروند بافت فرسوده
Iran, Islamic Republic of
ای دمت گرم با این متن زیبا و شیوا د بحقت...آقای تاجگردون حالا بیا جواب بده
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت من بچه باشتم واقعا از ظلمی که در حق بویراحمد گرمسیر و ترک زبانان میشه واقعا ناراحتم.
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
احسن همین چند روز پیش بعد از سخنرانی تالار بهار در شبکه بهداشت درمان گچساران یک شبه بدون هیچ استخدامی وآزمونی وپست سازمانی میشود معاون خدمات این اداره
بیراحمد غیور
Iran, Islamic Republic of
خداشکرت ..هی تاجگردونه انتقاد وش ایکنه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اخ به بخت گچساران که . شده
بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا تاج گردون فرزند ملا ظفر برادر شهید شیر بیشه کهگیلویه وبویراحمد افتخار لر
گچساران
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید از جانب جوانان گچساران صحبت نکنید ، از جانب خودتون حرفی دارید بزنید این نظر شخصی شماست فقط ، درضمن ما سی ساله تو گچساران زندگی میکنیم بهاری ندیدیم که شما میفرمایید پاییز شد ، سیمای گچساران تازه با حضور اقای تاجگردون یه تغییراتی کرده وگرنه تا قبل از ایشون اصلا انگار نماینده نداشته ای شهر ....
م
Iran, Islamic Republic of
یه پلی اول شهر یاسوج چندین ساله میخوان بزنن هنوز توش موندن و هی بودجش خورده میشه و اخرشم درست نشد ، همیشه مردم تو ترافیکن پشتش ،در صورتیکه تو گچساران چندین پروژه همزمان با اون پل انجام شده که اینها نشونه توانمندی جناب تاجگردونه ...
سحر
United States
بحث تاجگردونت عالی بود اقای صابری اگه ازحضرات دیلی هستی یکی اشماها هم خیلی .
محمود
Iran, Islamic Republic of
این روزها مد شده انتقاد از تاج برای معروفیت .به قول جوونا اینم تریپیه واسه خودش
تغییر
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی اگر نظر حداقل گروهی از مردم گچساران با این نوشته موافق باشد
حقیقتا شما مردم گچساران لیاقت داشتن نماینده ای مثل تاجگردون رو ندارید
من به عنوان یک کهگیلویه ای ارزو میکنم که ای کاش تاجگردون منت میگذاشت و قدم برچشمان ما مردم کهگیلویه میگذاشت
ای کاش یکی مثل تاجگردون پیدا میشد و ما مردم کهگیلویه رو از این ورطه نجات میداد تا به برادران گچسارانیمان معنای قدر شناسی رو نشون میدادیم
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر میرشکار
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
حیف تاجگردون. اجازه میده اسمش را بیاره...اما خوب مشخصه که. از کجا .
محمد
Iran, Islamic Republic of
آفرین صد آفرین درود بر شما واقعا حق گفتی
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اولا شناسنامه تاجگردون صادره از باشت نیست و صادره از گچساران است. چون در گچساران بدنیا آمده است و در گچساران بزرگ شده و تکامل یافته است. همانطور که شناسنامه منی که در بویراحمد گرمسیر بدنیا آمده ام صادره از گچساران هست. دوما تاجگردون خودش را بویراحمدی میداند و منتصب به بویراحمد سرحد است و بارها اعلام داشته که من اصالتا بویراحمدی هستم و سالها پیش پدربزرگم از محمود آباد یاسوج به باشت مهاجرت کرده است و با باشتی ها وصلت نموده و مقیم باشت شده است.
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز گندش را دراورده با این قلم به دستان بیسواد اخه مگه زارع اومده بود چه کرد فقط چند تا عکس یادگاری گرفت
اآگاه
Romania
احسنت آفرین احسنت??????????????????
باشت باوی
Romania
درود برشما خیلی خوب فرمایش کردید
نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
ابرمرد مجلس و تیری در قلب منفعت طلبان فقط حاج غلام تاجگردون.

نماینده بعد از تو توهم است.
همشهری
United States
با سلام
جناب اقای صابری عزیز مثل اینکه شما اطلاع ندارید که در چه کشوری زندگی می کنید شما فکر می کنید که کل بودجه ایران باید در گچساران هزینه بشه البته باید تلاشها بیشتر بشه تا پیشرفتی حاصل گردد برادر محترم نمایندگی هم وظایف خاصی دارد و نماینده هم محدودیتهایی دارد
ضمنا خود خوب می دانی که در این دو دوره که تاجگردون نماینده بوده تلاشهای زیادی برای پیشرفت انجام شده اما کشور ما باید مخارج چندین کشور دیگر را هم پرداخت کند
پس لطفا منصف باشید و احساسی قضاوت نکنید و تیشه به ریشه خود نزنیم
اصلاح طلب
بسیار بجا و زیبا
Canada
چی گفت بابا بالاخره نفهمیدیم منظورت چی بود
محمد حسینی نیک
Iran, Islamic Republic of
باشت اگرساقه ناتوانه درمقابل .بازهم اشکال نداره ولی همین . انداخته وتمام حرفهایت ازروی .
خان باشتی
Iran, Islamic Republic of
.ما اینه که هرکی به خودش اجازه میده قلم به دست بگیره و بنویسه. برادر من وقتی با الفبای نگارش آشنا نیستی و در . و تحلیل به .ی، تو را چه به تاجگردون. کل نوشته ات ... از این انتظاری نیست...
ک
غمباران
Iran, Islamic Republic of
درود برنگارنده توانا ودانا که وقتی مطلب را شروع کردم تا پایان آخرین پاراگراف هم ناله با دیگر جوانان گچسارانی گریه کردم.درود برکبنا
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
آقای صابری هر که هستی و هر جا هستی شیر مادرت حلالت واقعا انسان و شریف و نجیب و انسان هستی ابوذر زمانی و میثم تماری کاش خاک زیر پایت بودم
همشهری
Romania
واقعا قعط الرجاله در شهرستانی که فقط .داره سیاسی کاری میکنه
کریمی
Iran, Islamic Republic of
افرین بر نویسنده آدم وقتی اون دخترهای بیچاره را میبینه که زیر آفتاب دارند سبزی می فروشند غبطه می خوره
غلام
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای صابری گل گفته ای احسن
گچساران_ دیل
Iran, Islamic Republic of
جواب شماره ۸ :
قطعا اکثر بویراحمد گرمسیر پشت غلامرضا تاجگردون هستند . و هیچگاه خدماتش را فراموش نمیکنند .
باشتی
Iran, Islamic Republic of
این بحث اختلاف قومیت اصلا خوب نیست بعد مگه برا باشت چه کار شاخی شده این همه حسود ی میکنید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایشان فقط نماینده باشت هستند
سلطان
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از اینکه فقط کامنت های رو که خودت دوست داری رو.......
پیاز
Iran, Islamic Republic of
عزیزان وقت خود را تلف نکنید الان وقت پیاز کاشتن هست بروید پیاز بکارید
سید
Iran, Islamic Republic of
افرین بر نویسنده واقعا خوب نگاشتی.مرحبا
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار
منصف
Iran, Islamic Republic of
افرین براین متن و این صداقت کاش متوانستم بنویسم بنویسم بنویسم اما افسوس که غالب مردم ما به چشم خود بیشتر اعتماد دارند تا به عقل
علیرضا اکبری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج غلامرضا تاجگردون
علیرضا اکبری
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنا به خاطر اینکه تاجگرددن به زارعی پرونده هی بزن بر علیه تاج
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف نویسنده ی محترم.
حقگو
نه که تا قبل از تاجگردون معضل بیکاری نداشتبم، بیکاری تو کل کشور متاسفانه هست ، خیلی دم از قانون و قانومندی صحبت میکنی، برو تو همین شرکت نفت ، اداره مخابرات یعنی ما همین دو تا میگم همه شون از هم خط ها و هم ولایتی های خودتون هستن چرا داری.ی، خدایی هم هست از خدا بترس ، تاجگردون خدا رو داره چه غم داره خداوند پشتشه نیازی ب.و نداشته و نداره رو
میر
United States
آقا .دولت روحانی
باشت.....
Iran, Islamic Republic of
برادر مشخصه نسبت به باشت و باوی خیلی حسادت میکنی..مگه ایشون برای باشت چکار کردن....منم مخالف ایشان هستم اما شما اول خودتو اصلاح کن و مغرضانه دعوای باوی و بویراحمدی راه ننداز
بویراحمد ی کمبل
Iran, Islamic Republic of
به عمل کار براید به سخندانی نیست,اقای نویسنده قلم فرسایی وبازی بااحساسات مردم راحته,برو ببین نمایندگان قبلی چکارکرده و کارهای تاجگردون راهم ببین,تاجگردون هم قطعا بی عیب نیست اما صد در صد بهتر از نمایندگان قبلی عمل نموده,خدا روزیت جای دیگه حواله کنه امثال جنابعالی دنبال منافع شخصی خودتی مگر دختران سبزی فروش امامزاده جعفر در زمان سید قدرت نبودند؟؟؟؟؟؟؟
بی ریا
Italy
من که هرچی نگاه کردم تاجگردون هیچ کار شخصی یا سفارشی نمیکنه برا مردم مگه اینکه لیدر هاش و دفترش تایید کنن تو باند خودشون بوده.تازه برا وفاداران حاج بهرام و قدیمی ها هم کاری نمیکنه مگر .شه.فقط نفع خودشو میبینه ولاغر. آمار اشتغال رو تو دوره تاجگردون منتشر کنه تا معلوم بشه هیچ.بکار گرفته نشده همه از .آقا هستند.فعلا کرده خدای مردم هم کریمه.
فربد
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک بویراحمد گرمسیری جووونم رو برا تاجگردون میدم.
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط و فقط قومی قبیله ای کار میکنه . آفرین به آقای صابری
وارطان
Romania
در جواب ۲۵. مهم نیست ایشان در موقع تبلیغات چه ادعایی کرده
مهم این است که اقدامات ایشان داره .ب رو تو این شهر داره زنده میکنه
وارطان
Romania
در جواب بویراحمدی کمبل. فعلا که . میکنی و دنبال. نه نویسنده
چه
Romania
داداش حالا من به شخصه با تاجگردون نیستم و نبودم
اما نه بخاطر اینکه بویراحمدی هستم و ایشان با وی
اتفاقا تمام دوستانم باوی هستن
چرا شما مثل تاجگردون باوی بویرگرمسیری راه انداختی
کورش
Romania
در جواب کامنت ۴۰. دیل کهمره هست نه بویر گرمسیری
پژمان صادقی.از گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب صابری عزیز؛
اولاً : فرموده اید، گر پدر تو بود فاضل؛ از فضل پدر تو را چه حاصل” در.ا نفی گردد!

جواب : دربزرگی وفضیلت خانواده دکتر هیچ شکی نیست.ولی برادر من در بین این همه نماینده کله گنده رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شدن ربطی به نام .ندارد.

دوماً : فرموده اید ، چرا دست از نگاه‌های ناپسند “سردسیر-گرمسیر” یا “بویراحمد-باوی” بر نمی‌دارید

جواب:این برداشت غلط حضرتعالیست وگرنه ایشان چنین دیدگاهی را نداشته ونخواهند داشت.

سوماً : فرموده اید ، چرا در برابر مبارزه با فساد و بی عدالتی و تبعیض همواره سکوت می‌کنید و در اینستاگرامتان از آن بهره برداری نمی‌کنید؟

جواب : اگر ایشان مخالف فسادذنیستند پس چه کسی پیگیر زمین خواری در گچساران واستان بوده وهست .

چهارماً : فرموده اید ، ای کاش در حادثه جانسوز هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج که منجر به آسمانی شدن ۶۶ نفر از هم وطنانمان گشت شما نیز همانند حاج زارعی نماینده بویراحمد و دنا، در روز اول به محل حادثه عزیمت می‌کردید و با حضور مستمر و پیگیری‌های مجدانه، روند کار را همانند همکار خویش مدیریت می‌نمودید؛

جواب : ایشان در آن زمان علاوه بر پیگیری استیضاح وزرا در مرکز همراه با نماینده مردم شریف کهگیلویه خانه به خانه در منزل جانباختگان دراستان حضور ویژه داشتند( تصاویر موجوداست.)

پنجماً : فرموده اید؛ شما از خدمت و خدمت رسانی و از مهاجرت سیاسی خود به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اشاره کرده‌اید؛
جواب : بله ایشان این حرف را در جواب کسانی زدند که به پشت گرمی. زده بودند.ضمناً صحبت را باکسب اجازه از نماینده مقتدر فعلی بویراحمد ومردم شریف گچساران پیشنهادی در حدپیام دادند.

ششماً در ابتدای مقالتان آورده اید :آیا یکبار این پرسش را از خود مطرح کرده‌اید ماحصل سال‌ها حضورتان در کمیسیون اقتصادی مجلس و حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، منجر به چه گشایش اقتصادی برای کشور یا رشد و شکوفایی برای استان و در آخر چه میراث مبارکی برای گچسارانِ زر خیز اما فقیر، داشته است؟

جواب : زحمت بکش سری به گچساران وجاده های ارتباطیش با شهرستانها .محله سادات،لبنان ،تپه های کیامرثی وسری به فضای مجازی با نام تاجگردون بزن جوابت را خواهی گرفت...
بروکار کن مگو چیست کار ،که سرمایه زندگانیست کار. حرف خالی کاربردی ندارد. وبه داشتن هم استانی چون دکتر غلامرضا تاجگردون مفتخر باش .که جایگزینی در استان که نه در کشور هم برای ما مثل ایشان پیدا نخواهد شد.بی جهت نگرد...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده با حلوا حلوا گفتن دهنتو شیرین نکن که نمیشه ( به امید پیروزی تاج جوان بر همه موانع)
نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
به‌عمل کار برآید؛ به سخندانی نیست!
کاری به نوشته‌های . نگارنده ندارم-چرا که هر انسان منصف و عاقلی، با نیم نگاهی به قبل و بعد از دوران تصدی وکالت جناب دکتر تاجگردون، به کاردانی، تعصب، غیرت و مردم‌داری ایشان واقف و گواه است!- اما آن‌چه برای بنده به عنوان یک نفر از دهها هزار طرفدار و هواخواه ایشان که نه از سر تعصب، بلکه از سر انصاف، بیش از پیش به کارآیی ایشان و برازندگی قبای وکالت و خدمت به منطقه‌ی محروم، ایمان آورده‌ام.
در فضای لایتناهی سیمرغ‌هایی امثال جناب تاجگردون، مجال عرضه و خودنمایی . از این دست نیست و در گستره‌ی بینش و آگاهی روزافزون مردم، چنین تفکراتی محلی از اعراب ندارند...

یا حق
حقگو
بازم دکتر حاج غلامرضا تاجگردون تا زنده ام حمایتت می کنم ، تا دنیا دنیاست تاجگ ر دون
حقگو
تا دنیا دنیاست فقط تاجگ دون ،
بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
دیدگاهی پراز کینه وغرض هست نسبت به این همه خدمت در شش سال نمایندگی که برابراست با شصت سال کار درگچساران وباشت وباباکلان دیل وارو ولیشتر وخیراباد یه کم منصفانه قضاوت کنید دوستان وچشمانتان نیکی هارا هم ببیند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1