تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۳۲۴۱۸۹

بوی بد فاضلاب در گچساران صدای مردم را در آورده است (+عکس)

۴
۰
کبنا ؛بوی بد فاضلاب در ورودی شهر گچساران داد مردم اعم از مسافران و اهالی شهر را درآورده است.

 افزایش جمعیت و گسترش شهر نشینی در جوامع امروزی نیازمند خدمات بیشتر نهادها و شرکت‌های خدمات رسان است زیرا با هرگونه کم کاری مشکلی پیش می‌آید که در نهایت نگرانی و رنج مردم را در پی دارد.

یکی از موارد مورد نیاز مردم بهداشت عمومی و دفع فاضلاب از شهر و محل سکونت است که عدم توجه به این موضوع تبعات جبران ناپذیری در بحث سلامت دارد.

شهرستان گچساران علی رغم آوازه بلند خود در منابع غنی نفت و گاز به دلیل بی توجهی مدیرا و متولیان امر در بخش‌های مختلف چهره محرومیت و نا زیبایی به خود گرفته است، ساخت شهرک‌های جدید و عدم برنامه ریزی برای انتقال فاضلاب سبب ایجاد بوهای زننده در برخی مناطق این شهرستان شده است.
چند سالی بوده تجمع فاضلاب محله ۵۰۰ دستگاه گچساران جنب فرودگاه شهید امید بخش موجب نارضایتی شهروندان شده و در این زمینه مسئولان و متولیان امر نه چشمی برای دیدن و نه گوشی برای شنیدن دارند.

ورود این آب‌ها به برخی زمین‌های کنار فرودگاه و عبور از زمین‌های ابتدای جاده روستای پشه کان و نبود کانال استاندارد موجب رویش نیزار در اثر فاضلاب شهری شده است.
وجود گونه‌های پرندگان و لانه گزینی آن‌ها در نیزارها و به نوعی انتقال بیماری‌ها با پرواز بر آسمان شهر یکی دیگر از مضرات رها سازی فاضلاب شهری است.

رحیمی فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه سلامت مردم جزو مهمترین برنامه‌هایمان است، می‌گوید: حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ادامه کانال انتقال فاضلاب اختصاص یافته است.در حالی طبق بررسی‌ها هنوز هیچ گونه عملیات عمرانی در این منطقه آغاز نشده است.
یک کسبه گچسارانی گفت: با توجه اینکه به همراه خانواده در نزدیکی همین محل رها سازی فاضلاب سکونت داریم بوی بد فاضلاب موجب ناراحتی خودم و بچه هایم شده است و این موضوع در فصل‌های گرم سال تبعات بسیاری از خود نشان می‌دهد که از مسئولان تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند.
یکی از مسافران شیرازی مستقر در گچساران افزود: این بوی فاضلاب برای من آزاردهنده است و می خواهم بدانم مسئولیت این موضوع با چه کسی است.(تسنیم)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صادقی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، خواهشاً اگر کسی سعادت زیارت دکتر ظفری شهردارمحترم را پیدا کردند وکالتاً از جانب اهالی منازل توسعه مسکن ۱۰۸سپاه فاز۲ خدمتشان عارض باشند تورا به خدا اگر شده یک وقتی برای روئیت پس کوچه های این محله درنظر بگیرند تا متوجه بشوند این ساکننین چه می کشند.ضمناًلازم به اطلاع رسانیست که طومار مکتوب را هم طبق دستور معاونت محترم مالی اداری جناب مهندس محمدی تحویل مهندس قنبری معاونت محترم عمرانی گردیده است.آرزوی دیدار..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
یاد مهندس زینل زاده بخیر هرکسی شهردار شده حالا تاجگردون بگه شهر گلستان کردم ایام عید هست واقعا .
وحید
زینل زاده این همه مدت شهردار بود که نتونست مشکل بوی بد رو حل کنه با این همه پولی که تاجگردون آورد .یاد چیش به خیر
منصفانه
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای سوال شهرداری داره چه میکنه بابامردمی هم در۱۰۸منازل توسعه مسکن زندگی میکنن درداورکوچه هاناهمواکنده کاری شده اطراف خونه هااشغال فاقدپارک عدم امنیت واقعا این ظلم بارها به شهرداری گفته شده خواهشارسانه هاتصاویرلازم تهیه کنن اینجاتامرکزشهرباماشین ۲دقیقه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1