تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۲۳۷۵۶

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

۲۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛رضا صداقت
بازگو کردن تلاش‌ها و شایستگی‌های دکتر غلامرضا تاج گردون ضرورتی انکار ناپذیر و وظیفه همگانی ماست چرا که فرزند شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد و افتخار و ظرفیت بسیار خوبیست برای ما. باید با اتحاد تلاش‌هایشان را جهت پیشبرد و توسعه استان استمرار و قوام بخشیم.
هجمه‌های طراحی شده از سوی افرادی خاص با نیت مشخص ما را به آن می‌دارد تا حقایق تلاش‌ها و خدمات ایشان و سنگ اندازی این افراد خاص هویدا شود و از سوی دیگر لیاقت. توانمندی و ولایتمداری ایشان برای همه مردم استان عیان شود.
ما همانگونه که به تمام فرزندان لایق این دیار. به شجاعت و دلیرمردی مردان بزرگمان سرداران شجاع و توانمند جبهه‌های دفاع مقدس افتخار می‌کنیم امروز به تلاش‌ها و زحمات مردان بزرگ و فرزندان شایسته استان بخصوص ایشان که از همان فرزندان سنگر و جبهه است به عنوان سرداران عرصه اقتصاد کشور افتخار می‌کنیم.
ما باید با اتحاد و همدلی در مسیر عزت و سربلندی کشور و بخصوص استانمان با تبعیت از رهبری حکیم و فرزانه انقلاب در راه پیشرفت ثابت قدم باشیم و تاج گردون را ظرفیتی شایسته برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی و توسعه استان بدانیم و اجازه ندهیم افرادی با نیت شخصی و گروهی خاص با حاشیه سازی و تفرقه اندازی عرصه را برای خدمتگزاران واقعی و لایق تنگ کنند که بدون شک با این کارها فقط فرصت خدمت به استان را از ایشان گرفته‌ایم نه چیز دیگر.
نماینده ای که با داشتن اصول و شاخصه‌های کارآمدی اکنون مورد توجه تمام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است باید به کسانی که در پی تخریب ایشان هستند عرض کرد کسی در قلب مردم جای دارد که خدمتگزار و مطالبه گر لایقی برایشان باشد و فرصت آفرینی کند. که تاجگردون بواسطه خدمات شایسته و درایت و توانمندی خود الان علاوه بر مردم حوزه‌های انتخابیه خود مورد توجه و حمایت خاص همه مردم استان است مردمی که علاقه مند به خدمت و پیشرفت استان هستند.
مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا حضور در مراسم تودیع و معارفه‌ها و دخالت‌های کوچک در کار مدیران را افتخار و کارآمدی نمی‌دانند مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا خدمتگزاری شجاع و توانمند از جنس غلامرضا تاجگردون می‌خواهند. خواه در گچساران و باشت باشد خواه در بویراحمد و دنا در قلب مردم استان جای دارد چون لایق اعتماد و وکالت مردمش بوده و خواهد بود.
افرادی که از سست شدن ایشان به منافع و خواسته‌های خود می‌رسند و یا حضور ایشان باعث شده ضعفشان نمایان شود و می‌خواهند با هجمه و فشارها می‌خواهند تاج گردون را خسته کنند بدانند به خیال واهی‌اند چرا که میرشکار کهگیلویه و بویراحمد خستگی ناپذیر است.
چرا که مردم شریف بویراحمد و دنا همانند گچساران و باشت مانند سد محکمی در برابر این هجمه‌ها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد به مقاصدشان برسند و تاج گردون اصلاح طلب. سرباز ولایی به عنوان سردار اقتصادی کشور با تبعیت از ولایت فقیه و حمایت مردم همچنان سربلند و با اقتدار خواهد ماند و این گرد و خاکهای بی اساس نمی‌تواند وی را از هدف و تلاش‌هایش برای مردم دور سازد. مردم شریف. بافرهنگ و غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد. جوانان و میراث داران سالهای سخت دفاع مقدس همه و همه خوب می‌دانند که باید شایستگی و لیاقت فرزندانشان را نیک بدانند و قدردان خدمات خدمتگزاران واقعی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ترک اصیل تر از ترک اصیل
Iran, Islamic Republic of
برو ج.
ترک اصیل تر از ترک اصیل
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد .نمیخواد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
پیمانکاری بهت داده یا استخدامت کرده
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
نسبت به پستی که داره هیچ کاری نکرده بعد از شش سا یه جاده ای را اسفالت کردن هنر نیست اون هم به چه شرکتی واگذار کردن برا اسفالت جاده جای سوال داره
محمد حسینی نیک
Iran, Islamic Republic of
احسنت
محمد حسینی نیک
Iran, Islamic Republic of
برو فکر نا ن باش که خربزه آب است
اتحاد
India
قشقایی و بویراحمد برای پایان دادن به . و طایفه گرایی در استان متحد شده اند و با شعارهای قشقایی بویراحمد اتحاد اتحاد....و همچنین با شعار قشقایی یکصدا زینل زاده حتما بیا..به پیشواز کسانی می روند که در استان .د کرده اند ..
قشقایی
India
اخ که اسم زینل زاده رنگ و رخسار خیلی ها پریده و عصبانیت از حضور زینل زاده باعث شده حتی در سخنرانی بعضیا عصبانیت موح میزند.چقدر این حضور و اتحاد بویراحمد و قشقایی باعث شده . خطر را دو سال مانده به انتخابات به وضوح احساس کنند...قشقایی بویراحمد اتحاد اتحاد
فقط زینل زاده
United Kingdom
..فقط تبلیغ..فقط ی..پایان ..ت دار نزدیک است.زینل زاده خودت و برای بهارستان آماده کن
..
United Kingdom
تاج گردون فکر میکنه تنها اقتصاد دان کشور و استان خودشه.بابان . کرده چند تا دکترای اقتصاد کاربلد میخوای تا در همین استان برات احضار کنم که همگی از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند ولی میدان بهشون داده نمیشه..به جااااااان خودم تاجگردون این ب.ه بهتره بری همون یاسوج ثبت نام کنی در گچساران دیگه با امدن زینل زاده جایی نخواعی داشت
بهروز
Romania
خواب ببینی تاجگردون در بویراحمد
یامولی علی
Iran, Islamic Republic of
چه عده ای خاص غیر بومی بخوان چه نخواهند دکتر تاج گردون محبوب قلب مردم گچساران وباشت است چرا این غیر بومی ها دایه عزیزتر از مادر شدند ما با تمام وجود از فرزند برومند وخستگی ناپذیر وبسیجی مخلص واقتصادان وگل سرسبد گچساران ومجلس شورای اسلامی دکتر تاج گردون حمایت می کنیم تا کور شود انکه نتواند دید واین پروسه تخریب تاج گردون که توسط غیر بومی ها طراحی میشود نقش بر آب می شود توسط مردم فهیم وبا شعف وشعور حوزه انتخابیه اش
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اینایی که نوشتی بیشتر شبیه شاهنامه بود وگرز ششصد منی که در واقعییت وجود نداشت
دکون دار
United Kingdom
. گفته دکونم مزاحم دکون و مغازه کسی نیست.عرض کنم به ایشون به زودی در دکون و مغازت و ب.
دیل
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ..ه از روستاهای گچ گرفته تا تهران همه دیگه .شناختن ومیدونن که. خبری تا الان موفق بوده اما دیگه از این فرمول نمیتونه استفاده کنه شما هم برو دنبال سوزه جدید بگرد
باران
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا این یاداشت های ابکی چیه میزاری کبنا
مداح
Iran, Islamic Republic of
ادم به یاد دوران. و شعر وشاعری میفته با این تمجید وتعریفای. .البته فک کنم برای بعضی .ه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا جان خودتون دست از این.بکشید حنای شماها که دنبال .ن پیش مردم دیگه رنگی نداره به خدا این تعریف و .ه شماها حال.م میزنه نفستون از جای گرم بلند میشه
چرام
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون وعدل دیگه حنایشان رنگی ندارد
Iran, Islamic Republic of
همه بچه استانیم هدیگر را تخریب نکنیم روز قیامت باید چه پاسخ دهیم
فرهنگی دلسوز
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون محبوب قلبها ماشین توسعه استان و شهرستان به کوری چشم دشمنان
اصلاطلبان دیل
Iran, Islamic Republic of
کار اصلاطلبان تمام خودتان را خسته نکنید خود اقای تاج گردون میداند که مجلس اینده اصولگرایانند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1