تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۳۲۳۶۳۷

تخریب فرزندان استان با چه قیمتی؟

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ولی‌الله شکوهی
کلیپی مهندسی‌شده علیه حاج زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، در این‌که حجم تخریب‌ها علیه همه فرزندان استان از سوی افرادی خاص، بسیار زیاد و با بی‌اخلاقی شدید همراه است شکی نیست، ولی با ارسال و نحوه اجرای این کلیپ و هویت شخص مجری همه‌کسانی که این کلیپ را مشاهده کردند به نتیجه رسیدند هدف اصلی شخص موردنظر تخریب مدیرکل آموزش‌وپرورش بود و باید بداند با این‌گونه تخریب‌ها خدشه‌ای به ابروی ایشان وارد نمی‌شود چراکه ایشان انسانی محبوب و درواقع داری شخصیت خاصی می‌باشد و هر چه آن‌ها بیشتر تخریب کنند، محبوبیت آقای زارع پور بیشتر می‌شود».
با توجه به اینکه تفکری جدا ازایشان دارم ولی باید بپذیریم انتخاب آقای زارع پور برای اداره کل آموزش‌وپرورش درست بوده، چون آقای زارع پور تمام مراحل و پله‌های ترقی در آموزش‌وپرورش را یکی‌یکی طی کرده و از مدرسه به مدیرکل رسید. ایشان حوزه‌ای‌های آموزشی را در هر سه مقطع به‌خوبی می‌شناسد حوزه‌ای پرورشی و پژوهشی برنامه‌ریزی، اداری و مالی را به‌خوبی می‌شناسد متوسطه را به‌خوبی می‌شناسد، درنتیجه تسلط و دید خیلی خوبی به همهٔ قسمت‌ها و معاونت‌های اداره دارد. از طرفی این مدت چند سال هم که در اداره کل بودند، ساختار آنجا را هم شناختند و به نظرم بعدازاین شاید بتواند راحت‌تر در وزارت آموزش‌وپرورش مدیریت کند. لذا یکی از بهترین‌ها برای این وزارتخانه است.
 
دلیل آن، افراد بسیار خاصی هستند که احتمالاً خصومت‌های شخصی و یا توقع بی‌جا و غیرقانونی داشتند و چون از کارهای خلاف و غیرقانونی به دور است کلیپی که دور از شأن ایشان بود را انتشار دادند، حجم تخریب‌ها علیه همه فرزندان استان بسیار زیاد و با بی‌اخلاقی شدید همراه است، ازجمله شایعاتی در مورد خیلی از مدیران استان یعنی بی‌محابا تخریب می‌کنند ولی هیچ‌گاه انسان‌های توانمند و با اصالت اهل تخریب نبودند بلکه عده‌ای ضعیف و ناتوان هستند که دست به تخریب می‌زنند و نمونه بارز همین ارسال کلیپ و هدف تخریب آقای زارع پور بود ولی با ارسال این کلیپ ایشان محبوب‌تر می‌شود چراکه همه مردم استان شخصیت و اخلاق این بزرگ‌مرد را کاملاً می‌شناسند
اداره کل آموزش‌وپرورش باید تا لحظه آخر از نهادهای ذی‌ربط پیگیری کند و جلو این‌گونه افراد مغرض که نه‌تنها با ابروی یک شخص بلکه با ابروی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیگر استان‌های هم‌جوار زیر سؤال برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسعودي
Iran, Islamic Republic of
تو کی نویسنده شدی ولی
رضا
Iran, Islamic Republic of
حاج هادی زارع پور از هر نظر انسان شریف و بزرگواری است و ساخت کلیپ با هدف تخریب ایشان بسیار کودکانه بود...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1