تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۲۳۴۸۹

گلایه‌های مردم دهدشت از نحوه توزیع کالاهای حمایتی / ۵ تن مواد غذایی فاسد در دهدشت سوخت / جشن نیکوکاری در ۲ هزار مدرسه

۲
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد:
ادامه شرایط نامناسب جوی در منطقه سانحه هوایی
شرایط نامناسب جوی و وزش متوسط و شدید باد در منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا برای روزهای آینده هم ادامه دارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: ادامه شرایط نامناسب جوی در منطقه سانحه هواییشرایط نامناسب جوی و وزش متوسط و شدید باد در منطقه سقوط هواپیمای تهران_ یاسوج در ارتفاعات دنا طی روزهای آینده ادامه دارد.
فرمان فرامین با اشاره به اینکه سرعت وزش باد در روز شنبه نوزدهم اسفند تا ۷۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود افزود: ناپایداری هوا و بارش برف برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در منطقه دنا پیش بینی می‌شود.
ارتفاع برف در کوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حدود سه متر گزارش شده است.
مسئول گروه امداد و نجات کوهستان سازمان جمعیت هلال احمر کشور هم گفت: ۲ تیم تازه نفس از پادنا و استان البرز برای کمک به امدادگران هم اکنون به منطقه رسیده اند.
محمدحسین کبادی افزود: بقیه تیم‌ها نیز آماده هستند تا در صورت مساعد بودن هوا به منطقه اعزام شوند.
در روزهای گذشته در چند مرحله بقایایی از پیکرجانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج کشف و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.
پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان با ۵۹ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۹ بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک و پس از ۵۵ دقیقه در ارتفاعات دنا سقوط کرد.
تاکنون پیکر هشت جانباخته این سانحه احراز هویت شده اند.
برپایی جشن نیکوکاری در ۲ هزار آموزشگاه استان
همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در ۲ هزار آموزشگاه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در اجرای جشن نیکوکاری در ۲ هزار آموزشگاه استانآئین نمادین جشن نیکوکاری در دبستان آریو برزن اکبرآباد یاسوج گفت: این جشن باهدف تأمین نیازمندی‌های فرزندان خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد با رویکرد بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های داخل و خارج از استان برگزار شد.
فرید محبی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با همت کمیته امداد امام خمینی و همکاری صداوسیما، سازمان دانش آموزی در مدارس برگزار می‌شود، افزود: به‌منظور مشارکت دانش آموزان در کمک‌رسانی به نیازمندان، ۷۰ هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری بین دانش آموزان مدارس استان توزیع شد.
وی شعار جشن نیکوکاری امسال را «جوانه لبخند می‌کاریم» اعلام کرد و ادامه داد: ۵۱۳ پایگاه در مدارس، میادین و میعادگاه‌های نماز جمعه در این ۳ روز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طبق هماهنگی با مدیران مدارس، کمک‌های نقدی دانش آموزان هر آموزشگاه در اختیار دانش آموزان نیازمند در همان مدرسه قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.
رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان هم گفت: جشن نیکوکاری هر ساله با هدف رفع نیازمندی‌ محرومان استان برگزار می‌شود و توانسته در بحث توسعه مشارکت مردم تاثیر گذار باشد.
بشیری با بیان اینکه اولیا مدارس می‌توانند در بحث نیکوکاری کمک قابل توجهی کنند گفت: تلاش می شود با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان، نیازمندی‌ بالقوه‌ای خانواده‌های دانش آموزان نیازمند از طریق کمک‌های نقدی و غیر نقدی برطرف شود.
وی ادامه داد: ۴۲۰ پایگاه در مدارس به نمایندگی از ۲ هزار مدرسه راه اندازی شد.
 
گلایه شهروندان دهدشتی از نحوه توزیع کالاهای حمایتی
مردم شهر دهدشت از نحوه توزیع برنج و تخم مرغ حمایتی و از اینکه تنها یک مرکز عرضه برای تمام شهر تعیین شده گلایه دارند.
معاون اداره صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه گفت: در راستای تامین کالای ایام عید، اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان، تحت عنوان تنظیم بازار، مباشرین خوشنام و کسانی که توانایی تامین و توزیع کالا و مایحتاج اساسی مردم را در این ایام داشته باشند معرفی می‌کند.
سید باقر افشین افزود: در همین راستا تاکنون نزدیک به ۲۰ تن انواع برنج و ۲ تن تخم مرغ با قیمت مصوب در فروشگاه تعاونی جهادکشاورزی در حال توزیع است.
وی بیان کرد: چند نماینده برای اخذ سهمیه کالا‌های اساسی شب عید مشخص شد که متاسفانه مباشرین توزیع از جذب و دریافت کالا خودداری کردند.
افشین گفت: از کسانی که توانایی دریافت و توزیع اقلام و کالای اساسی ایام عید از قبیل: گوشت قرمز، گوشت سفید، برنج و میوه را دارند دعوت کرد برای دریافت سهمیه به اداره صنعت و معدن شهرستان مراجعه کنند.
 
امحاء ۵ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در دهدشت
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: ۵ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در دهدشت کشف و امحاء شد.
رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه گفت: بازرسان هداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در گشت‌های مشترک با بازرسان صنعت، معدن و تجارت مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در بازار این شهرستان را کشف و ضبط کردند.
کورش داوری با بیان اینکه در سه ماه گذشته بیش از ۵ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف از مراکز عرضه مواد غذایی در دهدشت جمع‌آوری شد، اضافه کرد: این مواد غذایی فاسد در انبار شبکه بهداشت ذخیره شد و پس از دستور قضایی در محل دفن زباله‌های دهدشت امحا شد.
داوری گفت: بازرسان بهداشت و محیط شبکه بهداشت با نظارت مستمر بر واحد‌های صنفی و مراکز عرضه مواد غذایی با فروشندگانی که اقدام به عرضه مواد غذایی غیر قابل مصرف کنند، برخورد جدی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر امیرکبیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وای مردم بدبخت کهگیلویه که باید برای تخم مرغ هم تو صف باشند برا دکتر هم تو صف برا ......
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1