تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۲۲۹۸۲

ماجرای درگیری لفظی وکیلی و زارعی در مجلس/ زارعی: پشت‌صحنه و روی صحنه‌ای ندارم / سیه روی شود هر که در او غش باشد/ از همه استیضاح‌کنندگان جدی‌تر هستم

۱۹
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا در خصوص این اخبار، گفت: به خدا قسم خبری که این کانال تلگرامی منتشر کرده است، دروغ محض است، و اظهاراتی که به نقل از این‌جانب منتشر کرده، کاملاً کذب است، چراکه بنده از همه استیضاح‌کنندگان مصمم‌تر هستم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، غلام محمد زارعی اظهار کرد: یکشنبه عصر بااطلاعی که از طریق دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران در خصوص طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی حاصل شد، برای دریافت نقطه نظرات و نگرانی مردم در جلسه شرکت کردم.

وی گفت: بعد از اعلام محورهای استیضاح که اتفاقاً هیچ‌کدام مستقیماً به موضوع حادثه هواپیمای یاسوج هم اشاره نکرده بود، و صرفاً کلیاتی از نقطه‌ضعف‌های هوایی و زمینی و ریلی و عدم انگیزه وزیر در اداره امور بود.
زارعی گفت: بعد از صحبت‌های تعدادی از موافقان وزیر راه و پاسخ‌های وزیر، این‌جانب عرض کردم، در وهله اول گلایه‌مندی ما این است که تاکنون مدیرعامل هواپیمایی آسمان عذرخواهی نکرده، و استعفا نداده است، و این اقدام باید سریعاً انجام شود، که نوعی ترمیم نگرانی‌ها و آلام مردم است.
وی افزود: از طرفی مسئولان ذی‌ربط باید با توجه به پیدا شدن جعبه سیاه سریعاً با بررسی کامل و جامع روند حادثه با عامل و یا عوامل مقصر در حادثه سریعاً برخورد کنند، هیچ‌گونه کوتاهی و اغماضی و تعللی در این زمینه را نمی‌پذیریم.
نماینده بویراحمد و دنا ادامه داد: باقدرت موضوع احقاق حق سانحه دیدگان و خانواده‌هایشان را پیگیری می‌کنیم و کوتاه نخواهیم آمد و باید عرض کنم اولین خواسته ما همان عزل و یا استعفای مدیرعامل ایرلاین آسمان است.
زارعی تصریح کرد: همان‌طور که در نطق مجلس گفتم، قویاً تقاضا داریم مسیر هوایی یاسوج تغییر کند و دیگر نیاز به پرواز بر قله دنا نباشد.
وی با اشاره به برخی جزئیات جلسه بررسی استیضاح وزیر راه، گفت: در جلسه بررسی استیضاح گفتم بنده از همه استیضاح‌کنندگان در این موضوع جدی‌تر هستم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منتها برای زیر سؤال نرفتن شرایط خود فرودگاه یاسوج توضیحاتی را دادم، فرودگاه یاسوج دریکی دو سال گذشته توسعه همه‌جانبه و خوبی داشته، نباید نقاط قوت فرودگاه یاسوج و توسعه و تعمیرات کلی فرودگاه را نادیده نگیریم و این موضوع باعث شود فرودگاه یاسوج به حاشیه برود و دچار تعطیلی شود.
زارعی گفت: به استحضار اعضای کمیسیون اقدامات صورت گرفته را رساندم و اصلاح مسیر پروازی، راه‌اندازی سریع پروازها با هواپیمایی ماهان و ایران ایر را خواستار شدم.
رئیس مجمع نمایندگان استان بیان داشت: اینکه افرادی واقعاً ناجوانمردانه علیرغم این جدیت و تلاش ما و اینکه حاضر نیستم از حق مردم کوتاه آیم به جهت مسائل سیاسی و اغراض شخصی مسائل دیگری مطرح کنند آن‌ها را اولاً به خدا واگذار می‌کنم و البته مردم فهیم ما می‌دانند و با نیات و انگیزه‌های افراد کاملاً آشنا هستند.
وی خاطرنشان کرد: من به‌عنوان نماینده مردم مسئله پشت‌صحنه و روی صحنه‌ای ندارم، به‌صورت صادقانه آنچه را که باور دارم و میگویم با جدیت دنبال می‌کنیم و امیدوارم افرادی به جهت اغراض و اهداف سیاسی خودشان از این موضوعات با دروغ‌پردازی و شانتاژ بی‌جهت افکار عمومی را خدای‌ناکرده نگران نکنند.
نماینده بویراحمد با تکذیب همه مطالب گفته‌شده در این کانال افزود، بنده مصرانه درخواست دارم مشروح صحبت‌های ردوبدل شده در کمیسیون عمران منتشر شود تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
 
به گزارش کبنا، جزییات درگیری که در رسانه‌ها منتشر شد، به شرح زیر است:
 
اگر من نماینده بویراحمد هستم با استیضاح مخالفم/سکوت سایر نمایندگان/ وکیلی: اینطور که معلوم است زارعی نظر شخصی خود را مطرح میکند.
یک منبع آگاه در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار این کانال خبری در خصوص جلسه بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفته است:
در جلسه بررسی وضعیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی میان غلام محمد زارعی و محمد علی وکیلی درگیری شدید لفظی رخ داد.
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود با اشاره به اینکه فضای جلسه بررسی استیضاح برای دقایقی تحت تاثیر درگیری این دو نماینده بود افزودند:
ابتدا برخی از نمایندگان حوزه های دیگر به عملکرد وزیر راه و شهرسازی اعتراض نمودند و برخی دیگر از نمایندگان بی توجهی و عدم نظارت وزیر راه را عامل اصلی سقوط پرواز تهران یاسوج عنوان نمودند.
در این میان نوبت به نماینده بویراحمد و دنا که رسید برخلاف انتظار سایر نمایندگان که منتظر بودند غلام محمد زارعی به دفاع از مردم خود و خدمات نادرست وزارت راه به حوزه انتخابیه اش، به وزیر راه معترض باشد اما اینگونه نشد و زارعی به دفاع از وزیر راه و شهرسازی پرداخت.
زارعی در این جلسه از عباس آخوندی دفاع کرد و نمایندگان را از تصمیم احساسی بر حذر داشت، این در حالی است که در پی سقوط هواپیمای یاسوج که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را به شدت غمناک نمود وزیر راه و شهرسازی حتی یک عذر خواهی خشک و خالی هم نکرد.
این منبع آگاه افرود: غلام محمد زارعی در این جلسه ادامه داد اگر سقوط هواپیما در حوزه انتخابیه بنده بوده است بنده با استیضاح وزیر راه و شهرسازی مخالفم.
این اظهارات نماینده مردم بویراحمد و دنا تعجب نمایندگان سایر استانها را برانگیخت و زارعی را دعوت به سکوت نمودند.
در همین حین محمدعلی وکیلی سخنان خود را آغاز کرد و بابت سخنان نماینده بویراحمد و دنا از جانب مردم کهگیلویه و بویراحمد از سایر دست اندرکاران جلسه استیضاح وزیر بی کفایت راه و شهرسازی عذرخواهی کرد.
وکیلی گفت: اینطور که به نظر میرسد؛ آقای زارعی تنها نظر شخصی خود را اعمال می کنند و هیچ توجهی به قربانیان حادثه هواپیمای یاسوج ندارند.
این نماینده تهران افزود: آقای زارعی باید قبل از هرچیزی به خواست مردم خود توجه کنند و ایشان باید بدانند مردم بویراحمد از اصلی ترین خواهان استیضاح وزیر راه هستند و من تعجب می کنم ایشان چرا هیچ توجهی به خواسته مردم حوزه خود ندارد.
این منبع آگاه ادامه داد: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، غلام محمد زارعی را دعوت به سکوت کرد و تلویحا به او یاد آور شد که قضاوت مردم و انتخابات آینده در پیش است.
دکتر وکیلی با برشمردن ناکار آمدیهای وزیر راه و شهرسازی و عنوان نمودن او بعنوان مقصر اصلی سقوط هواپیما تهران یاسوج از نماینده بویراحمد خواست کمی در موضع گیریهایشان تأمل کنند.
ضمن اینکه حق پاسخگویی را برای زارعی محفوظ میداند؛ توصیه می نماید نماینده بویر احمد و دنا در صورت صحت مطلب درج شده، فضای مجازی و حقیقی را بررسی کند تا صدای آخوندی استعفا را از زبان مردم استان به خوبی بشنود و وکیل المله باشد تا وکیل الدوله.
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
درود بر وکیلی با غیرت خدا لعنت کند ادمهای معامله گر را
دشمن دروغ
Germany
به وکیلی نماینده مجلس
حسین
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزتونماینده بویراحمدنیستی مگرحادثه در شهرستان سمیرم بوده مگه هواپیماه متعلق به استان اصفهان هست که اینقدردورمیزنی مردمو......
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زارعی چرا دفاع از وزیر را وشهر سازی کردی
بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
زارعی تو دفاع از وزیر کردی هم هم می دانند ول کن دیگه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع نیازی به قسم حضرت عباس نیست لطف کن امضای که برای استیضاح وزیر کردی به مردم نشان بده کفایت می کنه عزیز دل برادر
فردا
Iran, Islamic Republic of
قای زارع نماینده منافع شخصی خودش می باشد نه مردم بویراحمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی همه می دونن شما طرفدار وزیر بودی بس کن دیگه
کریمی
United States
آقای وکیلی دنبال اهداف شخصی هستس
شجاعت
Iran, Islamic Republic of
درود بر وکیلی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درودبر تاج گردون و وکیلی
علی
Iran, Islamic Republic of
زارع اسمت دربین پنجاه نفر اولی که استیضاح را امضا کردند نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
زارع خودش هم باید مثل وزیر باید بره کنار تا یه شخص کار بلد بشینه سرجاش
مهرشاد اکبری
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع اگه واقعا جدیت داشتید تو همون نقطق مجلستون کوچکترین اشاره رو بهش میکردید
باشت
Iran, Islamic Republic of
ما جمعی از مردم دو شهرستان باشت و گچساران تصمیم داریم در انتخابات مجلس دو سال اینده به یاسوج امده و به جناب اقای زارعی رای دهیم تا ایشان حتما قبول شود و .ی در مجلس و روند کار خود نداشته باشد
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
.. ، بیرون از گود وایمیسه و نتیجه هرطور شد روی اون .میشه و میگه من همینو می خواستم! آقای . شما .ن و واقعا به درد مجلس .. ما یک نماینده شجاع می خوایم که از حقمون دفاع کنه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
. دارد باوزیر کاری به مردم ندارد. پول وسرمایه مهم نیست استان جه می گذرد
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
لطفا منبع آگاه رانام ببرید
میر شغال
United States
هر.شون یک دونه .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1