تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۲۲۹۴۱

اما و اگرهای ریاست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ برخی مقامات دخالت بی‌جا می‌کنند، رسانه‌ها مغرض می‌‌شوند

۱۵
۰
کبنا ؛ 
حدود چند ماهی است که مساله انتصاب رئیس جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به یک معما تبدیل شده است.
به گزارش کبنا، از حدود چند ماه پیش با انتصاب جعفر گوهرگانی به‌عنوان معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بحث رئیس جدید جهادکشاورزی این استان مطرح شد و هر چند روز یک گزینه ای در رسانه‌ها مطرح می‌شد تا اینکه زمان تودیع و معارفه معاون جدید اقتصادی استانداری مشخص شد و آقای گوهرگانی الیاس تاجالدینی را به‌عنوان جانشین موقت خود معرفی کرد.
طی چند روز اخیر صحبت از دو گزینه الیاس تاج الدینی و سیدمجید حسینی برای ریاست جدید جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بود که هر چند روزی کی از این دو نفر را به‌عنوان رئیس جدید مطرح می‌شود.
جعفر گوهرگانی مسئولیت جهادکشاورزی استان را عهده دار بود که با حکم وزیر کشور به عنوان معاون استاندار منصوب و پس از وی نیز تاج الدینی از معاونان این سازمان نیز به‌عنوان جانشین موقت مسئولیت آن را بر عهده داشت.
دیروز دوشنبه، ۱۴ اسفند ماه نیز طی حکمی از سوی وزیر جهادکشاورزی، علیرضا رستگار به‌عنوان سرپرست جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
همچنین امروز سه شنبه،۱۵ اسفند کارکنان جهادکشاورزی استان به علت بلاتکلیفی و نبود رئیس این سازمان دست از کار کشیدند و جلوی این سازمان تجمع کردند. و این مشکلات را در این سازمان ایجاد کرده است. تجمع کنندگان از مسئولان استانی و وزارتخانه جهادکشاورزی خواستند هرچه زودتر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب تا مشکلات آنان در آستانه تعطیلات نوروزی حل شود.
۲۰ دی ماه امسال، جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان معاون استاندار این استان منصوب و جایگزین وی همچنان نامشخص است.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از صحبت‌هایش در جشن انقلاب کارکنان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از دخالت برخی مقامات در انتخاب ریاست این سازمان، گفت: اینجا یک دستگاه تخصصی است نه بخشداری که بخواهید نیروی سیاسی بگذارید؛ او گفت که صدور حکم رئیس این سازمان باید سریع‌تر صادر شود و اسیر برخی مقاومت‌های سیاسی و غیرتخصصی نشود.
وی با اشاره به طولانی شدن انتخاب ریاست این سازمان اظهار کرد: آقای استاندار، نمایندگان مجلس و همه دست‌اندرکاران مدیریت این استان، درد و بلایتان به جان ترامپ، جهاد کشاورزی یک دستگاه تخصصی و علمی است نه بخشداری یا فرمانداری، چرا این همه فشار می‌آورید و مانع می‌شوید تا کارهای جهاد کشاورزی در همه این مدت معطل شود.
زمانی افزود: بدانید این کارها و دخالت‌ها در انتخاب مدیر ارشد جهاد کشاورزی ظلم به مردم، کارمندان و همه جامعه کشاورزی است.
ایسنا نوشت؛ سیدمجید حسینی یکی از گزینه‌های ریاست جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از نیروهای حراست وزارت جهادکشاوری طی تماسی به من اعلام کرده که حکم ریاست شما صادر شده است اما به‌صورت رسمی چیزی هنوز به من ابلاغ نشده است.
وی افزود: طی روزهای اخیر شایعه مطرح شدن یک گزینه دیگر مبنی بر صدور حکم آقای الیاس تاج الدینی را شنیده‌ام که از این وضعیت تعجب می‌کنم.
حسینی اظهارکرد: طوری که اطلاع پیدا کرده‌ام حکم بنده شنبه هفته قبل صادر شد اما هنوز وزارتخانه به من اعلام نکرده است.
الیاس تاج الدینی دومین گزینه ریاست جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ریاست بنده در جهادکشاورزی در اما و اگر است و هنوزی خبری نشده است.
به گزارش کبنا، انتصاب سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حرف و حدیث‌‍های زیادی رد و بدل می‌شود، تعیین تاج‌الدینی به عنوان جانشین «گوهرگانی» حرف‌های زیادی را در آورد و اینکه می‌گفتند، چرا «گوهرگانی» یکی از معاونین با تجربه و سابقه بالای خود را به این کار نگمارد. دخالت برخی نمایندگان بی‌تاثیر در بطول انجامیدن انتصاب رئیس سازمان عریض و طویل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.
زمان زیادی هم از طرح شدن نام «سید مجید حسینی» برای این پست می‌گذرد، اگر چه او گفته است حکمم تایید شده، اما با حکم وزیر جهاد کشاورزی فعلاً مسوولیت سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به «رستگار» سپرده شد. اگر فردا هم مشکلاتی به وجود بیاید، رسانه‌ها مغرض شناخته می‌شوند، اما مقامات و سیاسیونی که دخالت بی‌جا دارند، حق‌شان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر تاجگردون .مگر شهرام عسکری .ویسی و علیرضا نزاد در سازمان نبودن .و ایا سابقه مدیریتی خوب نداشتن .چرا از اینا حمایت نکردی .مو ضو ع چیست!
کارمند جهاد استان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعد از کشمکش های فراوان و بازی با ابروی افراد اقای رستگار معرفی شدند.
در حالی که دکتر حسینی که فردی برنامه محور است. تمام برنامه هایش را برای نماینده ها و استاندار گفته بود. و حکمش هم بیش از یک هفته پیش زده بودند. ولی دخالت های سیاسی برخی از مدیران وقت مانع از اجرای حکم و تودیع ایشان گردید.

امیدوارم که این قائله ختم به خیر شود!!
Iran, Islamic Republic of
مهندس رستگار برادر زن و پسرخاله حاج محمدرحیم دهراب پور هستند
کورش
Iran, Islamic Republic of
درود بر رستگار اقای رستگار سابقه معاونت های برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان را دارد و الحق و الانصاف ادم منضبط و با تجربه ای است و شایستگی این پست را دارد
رضا
Iran, Islamic Republic of
کبنا شما هم فقط و فقط از نیروی گچ و تاج حمایت کن و کامنت های حمایتی خاصی را پخش کن. بخشی از مشکلات استان فقط بخاطر حاشیه سازی و تخریب های دلخواه این سایت است. اینو هم منتشر نکن.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر رستگار انشااله که موفق باشی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دل انسان به . می سوزد که به دست .افتاده است . سازمان بزرگ جهاد کشاورزی چند ماه بدون مدیر و .... حیف تدبیر ..... به کجا رسیدیم . آیا این هم تقصیر احمدی نژاد است ؟
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر انتخاب حاج زارعی
نحخو
Iran, Islamic Republic of
اینکه با هدایت خواه بود
دالو
Iran, Islamic Republic of
رستگار با هدایت واه بود. البته اشکالی ندارد پایان کار زارعی نزدیک است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگه حمایت های تاجگردون بر اساس شایسته سالاری بوده تا الان ایشون کسی بودن که از یک نیروی بویراحمدی چه سردسیری و چه گرمسیری تا الان حمایت نکردن اونوقت.. هم حدی داره
کریمی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به مهندس رستگار
آرو
Europe
بهترین گزینه برای مدیرکلی مهندس ویسی از نیرهای جوان و کاربلد ای نهاد می باشن
سرزمین بر .
Iran, Islamic Republic of
همه اش تقصیر احمدی نژاد بوده است که اینهمه. انداخته بود.
نخودچی
Iran, Islamic Republic of
لطفا به فکر ریش شدنی جهاد کشاورزی نباشید که همین آقای رستگار آز همتون بالاتر است مخصوصا شما که در استان نبوده اید---
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1