تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۳۲۲۸۷۱

احمدی: برای تقسیم غنایم مدیر نشدیم / ۶ ماه هیچ اتفاق خاصی در یاسوج نیفتاده / فروش گوشت گاو به‌جای گوساله در یاسوج / دست این مدیر را می‌بوسم

۵
۰
کبنا ؛ 

نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز و با حضور اعضا و به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از سال ۹۶ به عنوان سال حادثه‌ها در کشور یاد کرد و گفت: حادثه قطار، سانچی، زلزله کرمانشاه، اغتشاشات و این اواخر هم سقوط هواپیما کام مردم را تلخ کرد.
مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با همه این مشکلاتی که وجود داشت باید کاری کنیم که کام مردم در ایام تعطیلات نوروز شیرین باشد.
وی با بیان اینکه همه ملزم به خدمت‌رسانی به مردم هستیم، تصریح کرد: اگر در جلسات تاکید می‌کنیم و یا تند می‌شویم به خاطر این است که مدیران شرایط کنونی کشور را درک کنند.
این مسؤول گفت: مدیر باید مقابل خون شهدا و ملت پاسخگو باشد و حق‌الناس را مورد معامله قرار ندهند و سرنوشت همه در گرو نوع مدیریت‌ها است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان برخی از مشکلاتی که در استان وجود دارد تصریح کرد: دامپزشکی موظف است که گوشت سالم و فرآورده‌ها گوشتی سالم تحویل مردم بدهند و یا اینکه در شهرهای ما نان با کیفیت به مردم بدهیم.
[caption id="attachment_322876" align="aligncenter" width="856"] احمدی[/caption]
 
مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان اینکه ما نیامده‌ایم که یک جا بنشینیم و تقسیم غنایم کنیم تصریح کرد: باید در شهر یاسوج فواره‌ای بالا برود و یا جدولی ترمیم شود.
وی از وضعیت نان در استان هم انتقاد کرد و گفت: مردم این نانی را که از دست ما می‌گیرند پشیمان می‌شوند که چرا به شهر ما آمده‌اند.
این مسؤول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: هر مدیری خوب کار کند دستش را هم می‌بوسم و هر مدیری که خوب کار نکند منتظر برخورد باشد.
احمدی اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای تأمین اقلام و کالاهای اساسی مردم در شب عید را به کار بسته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر برنامه‌ریزی همه دستگاه‌های‌های دولتی برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال، گفت: نظارت بر بازار استان در روزهای پایانی سال تشدید شود.
وی عنوان کرد: میوه شب عید با یارانه دولتی و به قیمت دولتی وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود عرضه آن هم باید با همان قیمت دولتی باشد و نباید اجازه داد که میوه شب عید از مبادی غیرقانونی و با قیمت بالا به دست مردم برسد.
احمدی با بیان اینکه جلوگیری از عرضه خارج از شبکه میوه شب عید در استان به کنترل بازار شب عید کمک شایانی می‌کند، گفت: دستگاه‌های مربوطه بر جایگاه‌های توزیع میوه شب عید در استان نظارت جدی داشته و در این راستا برنامه‌ریزی اصولی انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه گوشت قرمز یکی از کالاهای اساسی شب عید است، عنوان کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی قصابان  گوشت گاو را به جای گوشت گوساله و گوشت بز و گوسفند را به جای گوشت بزغاله و بره می‌فروشند می‌طلبد یک تیم میدانی با محوریت استانداری به جد این موضوع را پیگیری کند.
احمدی با تأکید بر اینکه با هم‌افزایی و کار تیمی می‌توانیم در انجام امور موفق‌تر عمل کنیم، اظهار داشت: همگان موظفند بدون منت و صادقانه به مردم خدمت کنند و انتظار می‌رود مسئولان استان بیش از سایر مردم شرایط فعلی کشور را درک کنند و باید در مقابل خون شهدا و وجدان خود پاسخگو باشید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخی از حوزه‌های استان مشکل مدیریتی داریم و ایرادات مربوط به مسائل مادی نیست، گفت: بدون شک یک مدیر توانمند با آینده‌نگری و برنامه‌ریزی هدفمند می‌تواند از سقوط یک مجموعه جلوگیری کند.
احمدی با اشاره به حوادث اخیر کشور که در سال جاری اتفاق افتاد، بیان کرد: سال ۹۶ برای کشور سال پرحادثه بود باید تلاش کرد تلخی این حادثه رو با تدبیر از ذهن مردم بیرون کنیم.
وی خواستار تأمین امنیت جاده‌ها، رساندن نان سالم و کالاهای اساسی به دست مردم، رساندن گوشت سالم به دست مردم و زیباسازی سیمای شهری شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با انتقاد از وضعیت شهر یاسوج افزود: ۶  ماه از مدیریت شهردار جدید می‌گذرد اما هنوز اتفاق خاصی در این شهر ندیده‌ایم و هر بار با خود می‌گوییم شاید می‌خواهد شب عید با یک کار اساسی ما را سورپرایز کند، این در حالی است که اگر قرار است کار شود باید بعد از چند ماه از تصدی مدیریت نمود آن نمایان شود. مسافران و گردشگران وارد این شهر می‌شوند.
احمدی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود در این مدت زمان باقی مانده شرایط برای حضور گردشگران و مسافران نوروزی در استان مهیا شود، عنوان کرد: شهرداری یاسوج چراغانی کردن، روشنایی معابر، اسکان مسافران و  جمع‌آوری پسماند و زباله‌ها را در آستانه عید نوروز در دستور کار قرار دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علیحسین
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار بخدا یاسوج با این شورای شهر از دهات هم عقب تر است وضعیت بسیار نامطلوب خیابان و کوچه ها که سنوات زیادی تمیز و اسفالت نشده اوضاع فضای سبز و غیره همه نشان از وضعیت نامطلوب دارد
محمد
United States
. .ر یاسوج است انتظار چندانی از ایشان نداشته باشید و تا دیر نشده فکری به حال این شهر کنید
باوی
جناب دکتر احمدی
اگر مردم کار داشته باشند دنبال کشتار دام در کنار جاده ها نمیروند
احسان
Iran, Islamic Republic of
. زود از خواب بیدار میشود آقای استانداری یک بازدید از خیابان امام علی نجف آباد ودیگر خیابانها داشته باش واقعا آدم شرمش میشه
ترانه
Iran, Islamic Republic of
واقعا خر ید گوشت در یاسوج غیراز همه شهرها ی ایران است قصابی بلد نیست گوشت بفروشد گوشت بز به جای بز غله از مردم به راحتی می فروشد در یاسوج گوشت گوساله وجود ندار گوشت گاو پیر را به جای گوشت گو سا له می فروشند مسول کیست
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1