تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : ۳۲۲۸۴۷

قیمت سیب و پرتقال شب عید و انواع گوشت در کهگیلویه و بویراحمد / نان‌هایی که استاندارد پخت نمی‌شوند / بهره‌برداری از ۸۹ طرح اشتغالزایی و خودکفایی

۲
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد:
هیچ کدام از دستگاه‌های پخت نان در یاسوج استاندارد نیست
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کدام از دستگاه‌های پخت نان در یاسوج استاندارد نیست.
در این نشست در زمینه‌های مختلف از جمله در خصوص میوه شب عید؛ وضعیت مصالح ساختمانی و همچنین کیفیت نان در استان بحث و تبادل‌نظر شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وضعیت کیفیت نان در استان انتقاد کرد و از مسؤولان خواست تا کیفیت نان در استان را به وضعیت سیلوهای ذخیره گندم ربط ندهند!.
استاندار در این نشست از مدیرکل استاندارد استان پرسید که وضعیت استاندارد دستگاه‌های پخت نان در استان و در شهر یاسوج چگونه است که متقیان گفت: هیچ کدام از دستگاه‌های پخت نان در یاسوج استاندارد نیست.
 
قیمت سیب و پرتقال شب عید در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد قیمت سیب و پرتقال شب عید که ذخیره‌سازی شده اعلام شد.
بر این اساس قیمت سیب ۲۷۰۰ تومان و قیمت پرتقال والنسیا نیز ۳۷۱۰ تومان خواهد بود که هر کدام ۳۰۰ تن ذخیره سازی انجام شده است.
اعلام قیمت انواع گوشت در کهگیلویه و بویراحمد/گوشت بره ۳۸ هزار تومان
در ستاد تنظیم بازار قیمت انواع گوشت در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
گوشت گاو بدون استخوان ۲۴ هزار تومان، گوشت گوساله بدون استخوان ۳۰ هزار تومان، گوشت گوسفند و بز ۳۰ هزار تومان و گوشت بره و بزغاله ۳۸ هزار تومان اعلام شد که قصاب‌ها ملزم شدند به صورت واضح قیمت‌ها را در محل فروش نصب کنند.
 
 
هیچ کدام از دستگاه‌های پخت نان در یاسوج استاندارد نیست
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کدام از دستگاه‌های پخت نان در یاسوج استاندارد نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وضعیت کیفیت نان در استان انتقاد کرد و از مسؤولان خواست تا کیفیت نان در استان را به وضعیت سیلوهای ذخیره گندم ربط ندهند!.
استاندار در این نشست از مدیرکل استاندارد استان پرسید که وضعیت استاندارد دستگاه‌های پخت نان در استان و در شهر یاسوج چگونه است که متقیان گفت: هیچ کدام از دستگاه‌های پخت نان در یاسوج استاندارد نیست.
 
رتبه دوم اسحاق آقایی در بخش حرفه‌ای مسابقه عکاسی ۲۲ بهمن
اسحاق آقایی در بخش حرفه‌ای مسابقه عکاسی ۲۲ بهمن رتبه دوم را کسب کرد.
جوایز مسابقه عکاسی ۲۲ بهمن، بخش حرفه‌ای اعلام شد.
هیأت داوران ضمن تقدیر از مجموعه عکس‌های آقایان بیات و صلواتی از مشهد، نیک‌گستر از تهران؛ بنا به عدم قصه جذاب، نگاه عکاسانه، روش ارائه نکات کیفی و فنی، هیچ اثری را حائز رتبه اول ندانست.
همچنین جایزه رتبه دوم را به مجموعه عکس آقای زمان‌ زارعی از اهواز؛ به مبلغ (دو میلیون تومان) تقدیم کرد.
هیأت داوران جایزه نفر سوم را مشترکاً به آقایان قاسمی از اهر و اسحاق آقایی از یاسوج به مبلغ هر کدام (یک میلیون تومان) تقدیم می‎‌کند.
 
پرداخت ۲۶۹ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد گچساران
سرپرست کمیته امداد گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۶۹ فقره وام کارگشایی قرض‌الحسنه به متقاضیان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
محمد خادمی با اشاره به سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد گچساران اظهار کرد: نهاد کمیته امداد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی راحل در جهت کمک و دستگیری از نیازمندان درکشور بنیان نهاده شد.
سرپرست کمیته امداد گچساران با بیان اینکه بنیان نهاد کمیته امداد جز برنامه‌هایی بود که بعد از پیروزی انقلاب در اولویت برنامه‌های کشور قرار گرفت، افزود: به فرمان معمار کبیر انقلاب در روز ۱۴اسفندماه سال ۱۳۵۷ نهاد کمیته امداد امام خمینی در کشور تشکیل شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه وظایف نهاد کمیته امداد شناسایی افراد بی‌بضاعت و مستضعف جامعه عنوان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد شناسایی این افراد و کمک‌رسانی به آنها در جهت رفع محرومیت زدایی و دستگیری از مستمندان است که جز برنامه‌های اول این نهاد قرار گرفته است.
خادمی با تشریح عملکرد ۱۱ ماهه نهاد کمیته امداد گچساران گفت: تعداد دو هزار و ۲۷ خانوار با جمعیتی بیش از سه هزار و ۶۶۵ نفر تحت حمایت این نهاد قرار گرفته‌اند.
سرپرست کمیته امداد گچساران در ادامه با اشاره به پرداخت وام کار گشایی( قرض الحسنه مددجویی) گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری تعداد۲۶۹ فقره وام کارگشایی به متقاضیان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
خادمی با بیان اینکه این تعداد وام‌ها کارگشایی قرض الحسنه امداد با شرایط ضمانتی آسان و بازپرداخت طولانی مدت در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار گرفته است، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال پرداخت شد.
سرپرست کمیته امداد گچساران با اشاره به اینکه وام‌های پرداختی به نیازمندان از محل سپرده‌های خیران نیکوکار و اعتبارات داخلی کمیته امداد تامین می شود، ادامه داد: سقف وام های قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ پنج میلیون تومان است.
وی با بیان اینکه تمامی وام های مددجویی از سوی صندوق امداد به مددجویان پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: وام ‌های کارگشایی قرض الحسنه به منظور رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، ازدواج و سایر مشکلات روزمره به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می شود.
ایجاد اشتغال فراگیر در کهگیلویه و بویراحمد توسط کمیته امداد/حمایت از طرح‌های توانمندسازی مددجویان تحت حمایت امداد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از طریق این منابع برای مددجویان شغل فراگیر و پایدار ایجاد کرد که البته بیشترین اشتفال فراگیر هم مربوط به کمیته امداد است که پایداری این مشاغل مدنظر باشد.
علی‌محمد احمدی در نشست شورای مدیران کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد حمایتی از یادگاران امام راحل است، گفت: کمیته امداد در چهار دهه گذشته توانسته یکی از شعارهای اصلی که اعطای فرصت برای ملت ایران بوده را تحقق ببخشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر چند در رسیدگی به وضعیت فقرا و محرومان تا وضعیت مطلوب فاصله داریم اما کمیته امداد توانسته خدمات خوب و ارزشمندی در راستای توانمندسازی محرومان انجام دهد.
وی عنوان کرد: اقدامات کمیته امداد در حوزه‌های اقتصادی، بهداشتی و درمانی و سایر حوزه‌ها بر کسی پوشیده نیست و اگر این تلاش‌ها نبود شاخص‌‌های نابرابری در جامعه وضعیت نامناسب‌تری داشت.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ۱۴ به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده، افزود: ۱۷ هزار خانوار با جمعیت ۷۰ هزار نفر تحت پوشش امداد هستند و امیدواریم با توانمندسازی این افراد روزی برسد که کمیته امداد در سایر زمینه‌ها ورود پیدا کند.
احمدی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت امداد در اولویت منابع مختلفی که به استان داده می‌شود قرار دارند، گفت: باید از طریق این منابع برای مددجویان شغل فراگیر و پایدار ایجاد کرد که البته بیشترین اشتغال فراگیر هم مربوط به کمیته امداد است که پایداری این مشاغل مدنظر باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اقدامات کمیته امداد استان در زمینه علمی و آموزشی، اشتغال فراگیر، پرداخت هزینه درمانی و سایر حوزه‌ها قابل تقدیر است و تا روزی که به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این استان باشم از اقدامات کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان حمایت خواهم کرد.
 
نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی یکی از راهکارهای موثر در توسعه فرهنگی یک جامعه
امام جمعه دهدشت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی را یکی از راهکارهای موثر در توسعه فرهنگی یک جامعه عنوان کرد.
به مناسب چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، امام جمعه دهدشت از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بازدید به عمل آورد.
حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در این حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، مهم‌ترین پایه فرهنگ یک جامعه موفق را مطالعه مفید عنوان کرد.
امام جمعه دهدشت برخی آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و بیان کرد: به وسیله مطالعه بسیاری از این آسیب‌ها برطرف خواهد شد.
وی نهادینه‌شدن فرهنگ مطالعه را موثر در رشد و توسعه یک جامعه دانست و خواستار هزینه‌کردن مسوولان در این راستا شد.
حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: بی توجهی مسوولان به ارتقاء کتابخانه باعث افت فرهنگ مطالعه بین دانش‌آموزان خواهد شد.
وی یکی از راه‌های برون‌رفت مطالعه‌های کاذب را گسترش فرهنگ مطالعه مفید در کتابخانه‌ها عنوان کرد.
امام جمعه دهدشت ضمن تشکر و ابراز رضایت از مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان اظهار داشت: امید است با مشارکت و هم‌افزایی این مجموعه و سایر دستگاه‌ها در امر کتابخوانی، در مسیر دست‌یابی به اهداف مقدس فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری برداشته شود.
 
افتتاح یک باب منزل مسکونی مددجویی به نمایندگی از ۱۸ واحد مسکونی در روستای پس‌رش چاروسا
به مناسبت تاسیس کمیته امداد یک باب منزل مسکونی مددجویی به نمایندگی از ۱۸منزل مسکونی در روستای پس‌رش چاروسا افتتاح شد.
ظهر امروز با حضور امام جمعه، رئیس کمیته امداد و کارکنان این نهاد به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد یک باب منزل مسکونی به نمایندگی از ۱۸ منزل مسکونی در روستای پس رش چاروسا افتتاح شد.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در آئین افتتاح این ساختمان کمیته امداد را یک نهاد مقدس و حمایتی دانست و اظهار داشت: یکی از نخستین نهادهایی که به دستور حضرت امام (ره) در سال ۵۷ و در ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاسیس شد نهاد کمیته امداد بود.
امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: اینکه بنیانگذار و رهبر نظام اسلامی در ابتدای کار بیش از همه به فکر تشکیل نهادی برای کمک به محرومان و مستضعفان بود، افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.
وی افزود: اعتماد مردم به نهاد مقدس کمیته امداد نشانگر رشد معنوی و توجه به ارزشهای اسلامی در جامعه امروز ماست و کمیته امداد امام خمینی(ره) نماد خدمتگزاری بی منت به اقشار مستضعف جامعه اسلامی است.
ناصرارغنده هم در حاشیه این مراسم گفت: خدمت به محرومان و نیازمندان، یکی از شیرین‌ترین و پسندیده‌ترین عبادات و سنت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) است و تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره) یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.
وی عنوان کرد: این منزل مسکونی به نمایندگی از ۱۸ منزل مسکونی در روستای پس‌رش چاروسا افتتاح که جمع اعتبار این منازل ۳ میلیاردریال توسط کمیته امداد چاروسا به بهره‌برداری رسید که در همین زمینه از مدیرکل کمیته امداد استان و خیرین تقدیر و تشکر می‌کنم.
رئیس کمیته امداد چاروسا ادامه داد: تامین مسکن و سرپناه برای مددجویان کمیته امداد یکی از اولویت های این نهاد است.
 
 کتاب یادنامه شهید امدادگر کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد
کتاب «ماهِ چهامِه» یادنامه تنها شهید امدادگر استان کهگیلویه و بویراحمد در آئینی با حضور مسئولان رونمایی شد.
کتاب «ماهِ چهارمِه» یادنامه شهید سید قادر خیراندیش تنها شهید امدادگر استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز و در سالگرد تأسیس کمیته امداد با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم این شهید رونمایی شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: نوشتن کتاب خاطرات شهید سیدقادر خیراندیش به طور قطع گام بزرگی در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.
علی‌محمد احمدی با تقدیر از بانیان چاپ کتاب ماه چهارمه، افزود: این کتاب را به خانواده معظم این شهید و همه خانواده‌های شهدا و ایثاگر استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم می‌کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: کتاب ماه چهارمه با حمایت معاونت ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت حوزه بسیج اداره‌کل کمیته امداد استان به چاپ رسیده است.
وی افزود: در این کتاب خاطرات مرتبط با شهید سید قادر خیراندیش توسط «مرضیه جوشن» از نویسندگان استان گردآوری و توسط نشر مارون در شمارگان ۱۱۰۰ جلد منتشر شده است.
به گزارش تسنیم، شهید «سیدقادر خیراندیش» در سال ۱۳۳۵ در روستای چهارمه از توابع شهرستان کهگیلویه متولد شد. تحصیلات مقدماتی را در زادگاهش به پایان رساند و در کمیته امداد به خدمت مشغول شد. با آغاز جنگ تحمیلی و تشکیل ستاد پشتیبانی جمع‌آوری کمک‌های مردمی، به عضویت این ستاد در آمد و وظیفه حمل‌ کمک‌های مردمی به گردان‌های تیپ‌ ۴۸ فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد را عهده‌دار شد. وی در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی سقز کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
 ۱۲۳ زندانی کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات سراسری قرآن شرکت کردند
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۳ زندانی این استان در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن مجید شرکت کردند.
اسماعیل جمیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن مجید در کشور ۱۲۳ زندانی استان در این مسابقات شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه در راستای قرآن پژوهی و درک مفاهیم قرآنی و همچنین تمسک به این کتاب الهی شرکت مددجویان زندان‌های استان می‌تواند یک رویداد معنوی بزرگ باشد، برگزاری کلاس‌های قران یکی از برنامه‌های الویت‌دار زندان‌ها است.
جمیاری تصریح کرد: این مسابقات در مراکز بازپروری استان از جمله زندان‌های مرکزی، دهدشت، گچساران و کانون اصلاح و تربیت با شرکت ۱۲۳ نفر از مددجویان و کارکنان در رشته‌های حفظ و درک مفاهیم برگزار که نتایج قبولی آن اعلام و رضایت بخش بوده است.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آزمون برای نخستین بار به ‌صورت همزمان با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار که فضای حاکم بر آن روح قرآنی را در زندان‌ها عطر آگین کرد.
جمیاری تعمیم، تعمیق شناخت و ایمان به قرآن در زندانها و ارتباط و انس مستمر با آن را از اهداف برگزاری این آزمون دانست و افزود: نتایج آزمون اعلام، که تعداد زیادی از شرکت کنندگان حد نصاب نمره قبولی را کسب نموده و طبق برنامه ریزی بعمل آمده به قبول شدگان گواهینامه معتبر به امضای اداره کل اوقاف و امور خیریه اعطاء می‌شود.
 
هدف کمیته امداد خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش باشد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد با اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش گام بردارد.
علی‌محمد احمدی در شورای مدیران کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نهاد کمیته امداد از ارزنده‌ترین یادگاران امام راحل است، اظهار داشت: آنچه کمیته امداد در حوزه اقتصادی، علمی، آموزشی، بهداشتی و درمانی انجام داده بر کسی پوشیده نیست و شاید اگر این کمک‌ها نبود الان شاخص‌ها وضعیت نامناسب‌تری را در بین دهک‌های جمعیتی کشور نشان می‌داد.
وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در کمیته امداد استان، جمعیت تحت حمایت این نهاد به ۱۰ درصد جمعیت استان یعنی حدود ۷۰ هزار نفر کاهش یافته و امیدواریم روزی برسد که این تعداد مددجوی تحت حمایت هم توانمند شده و کمیته امداد همه تلاشش را در راستای کار فرهنگی و ارتقای سطح علمی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت انجام دهد و بتوانیم آنها را در مسیری هدایت کنیم که برای کشور افتخارآفرینی کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وجود نهادهای حمایتی در تمام دنیا یک امر متداول است اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در راستای کارآفرینی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت گام برداشته شود، گفت: کمیته امداد در زمینه اقتصادی در سال‌های گذشته توانسته بسیاری از خانواده‌ها را از زیر سطح فقر نجات داده و آنها را به سمت خودکفایی سوق دهد.
احمدی با تأکید بر اینکه در اعطای تسهیلات و تخصیص اعتبارات مددجویان کمیته امداد را در اولویت قرار می‌دهیم، عنوان کرد: امسال بیشترین میزان اشتغال را در قالب طرح اشتغال فراگیر با برنامه‌ریزی کمیته امداد استان داشتیم که قابل تقدیر است و البته حفظ و ارتقای این اشتغال مهم‌تر است و امیدواریم با برنامه‌ریزی این مشاغل پایدار بوده و به دوام ایجاد شغل در جامعه کمک کنند.
وی ابراز کرد: در همه دنیا هزینه‌ای کمرشکن‌تر از هزینه‌های درمان نیست که کمیته امداد با پوشش خدمات درمانی مددجویان و سطح‌بندی این امکان را برای مددجویان فراهم کرده که در معرض بسیاری از هزینه‌های کمرشکن درمان قرار نگیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد کشور از لحاظ ساختاری در حال چابک‌سازی این نهاد و ایجاد توانمندسازی پایدار است، گفت: ردپای این مسیر را در استان نیز می‌بینیم که امیدواریم با اجرای طرح‌های توانمندسازی خانواده‌ها را خودکفا کرده و از تحت پوشش این نهاد خارج کنیم.
 
 
۸۹ طرح اشتغال و خودکفایی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری و افتتاح ۸۹ طرح اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سطح استان در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.
فرید محبی در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نخستین روز از هفته احسان و نیکوکاری، اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های متعددی در سطح استان اجرا می‌شود.
وی از افتتاح ۹۶ واحد مسکونی مددجویی در این هفته خبر داد و افزود: این واحدها با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان هم در مناطق شهری و هم در مناطق روستایی احداث شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همچنین از بهره‌برداری ۸۹ طرح اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و عنوان کرد: امروز ۱۴ طرح به نمایندگی از این ۸۹ طرح افتتاح می‌شود.
محبی رونمایی از کتاب شهید سید قادر خیراندیش تنها شهید امدادگر استان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برنامه‌های سالگرد تأسیس کمیته امداد عنوان کرد.
وی با بیان اینکه برنامه جشنواره ملی نیکوکاری از روز چهارشنبه این هفته آغاز می‌شود، ابراز کرد: در روز نخست ۴۲۰ مدرسه در سطح استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هدایا فعال می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز پنجشنبه پایگاه‌های سراسری در سطح میادین و معابر و روز جمعه نیز در سطح میعادگاه‌های نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا می‌شود.
محبی عنوان کرد: امروز آثار و برکات تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) را در همه جای کشور می‌بینیم که چه تبعات خوبی را در عرصه‌های مختلف داشته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دالو
Iran, Islamic Republic of
قیمت سیب و پرتقال هم اکنون در بازار بسیار مناسبتر از قیمت اعلام شده است. کجایش تنظیم بازار است؟
علی
Iran, Islamic Republic of
درحال حاضر که سیب در شهر ۲۰۰۰تا ۲۵۰۰تومان به فروش می رسد وپرتغال از ۱۵۰۰تا حداکثر ۳۰۰۰تومان این قیمت که شما دادین باعث میشه قیمتها گران تر بشود .؟؟؟؟؟؟؟؟/
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1