تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۲۲۸۱۰

استقرار پایه دوازدهم از سال ۹۷/ حذف کامل پیش دانشگاهی

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از استقرار پایه دوازدهم از سال ۹۷ در استان خبر داد و گفت: برای استقرار پایه دوازدهم تحصیلی نیازمند ۱۰۷ کلاس درس هستیم.
به گزارش کبنا، هادی زارع پور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور علی محمد احمدی استاندار این استان، اظهار کرد: ۱۰۷ کلاس جدید برای استقرار پایه دوازدهم و کمیته استقرار نیز در استان فعال شده است.

زارع پور عنوان کرد: اقدامات مقدماتی در این حوزه انجام شده است و در سال جاری شاهد استقرار آن خواهیم بود و دوره پیش دانشگاهی حذف می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آموزش مربیان، تجهیز، هدفگذاری و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف این بخش را ضروری دانست.
وی ابراز داشت: سی و ششمین جشنواره قران، عترت و نماز ویژه دانش آموزان با مشارکت دستگاه های متولی برگزار خواهد شد و این مسابقات در چهار مرحله اجرایی می شود.
زارع پور بیان داشت: مسابقات آموزشگاهی در سطح مدرسه، مرحله منطقه ای در شهرستان و منطقه، مرحله استان با حضور ۱۳ شهرستان و مرحله کشوری نیز با حضور ۳۲ استان برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین راستا در حوزه دختران با ۱۱ رشته و در بین پسران در ۱۴ رشته این مسابقات برگزار می شود.
زارع پور تصریح کرد: همچنین بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در ۱۹ اردیبهشت سال ۹۷ برگزار خواهد شد.
وی افزود: همکاری تمام دستگاه های متولی برای تحقق اهداف جشنواره مورد تاکید است.
زارع پور خاطرنشان کرد: جشنواره بیستم نیز با رویکرد جذب خیرین و همکاری دستگاه ها برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان داشت: در ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی استان همایش های یاران مشارکت تا قبل از جشنواره بیستم خیرین مدرسه ساز اجرایی خواهد شد.
زارع پور نقش این همایش ها را در فضا سازی و ایجاد انگیزه برای شرکت در جشنواره خیرین مدرسه ساز محسوس دانست.
وی گفت: مقرر شده است که مطابق برنامه ششم معادل تعهدات خیرین جدای بر سهم آموزش و پرورش از اعتبارات استان نیز مبالغی تخصیص داده شود.
زارع پور بیان داشت: در جلسات گذشته مقرر گردید که ساختمان های دانشگاه فرهنگیان به با استناد به قانون و دستورالعمل ها به فروش برسد و از ظرفیت ساختمان های پردیس دانشگاه آزاد یاسوج استفاده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بر افزایش آگاهی های دوران بلوغ در بین دانش آموزان دختر تاکید کرد و بیان داشت: ۳۲۰۰ دانش آموز دختر در مدارس شبانه روزی ما مشغول به تحصیل هستند و با توجه به عدم توانایی مالی بسیاری از خانواده آنها، بسته های بهداشتی برای آنها در نظر گرفته شد.
وی از برگزاری بزرگداشت هفته معلم در سال ۹۷ خبر داد و گفت: برنامه های مختلفی در این راستا برگزار می شود.
زارع پور تصریح کرد: در همین راستا ۱۰۳ معلم نمونه شهرستانی منطقه ای، ۱۰ معلم نمونه استانی و ۴ معلم نمونه شهرستانی و استانی مدارس غیر دولتی تجلیل می شوند.
 



 



نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدیر کل کی فهمید که سال دیگر استقرار پایه دوازدهم است
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
معلومه که در رابطه با آموزش هیچگونه کار کارشناسی شده ای وجود ندارد و بر اساس احساسات و شانسی تصمیمات اتخاذ می شود... چرا قبلا این را آوردند و چرا آنرا دارند حذف می کنند.....؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
یک زمانی همین آقای زارع پور با افتخار می گفت ما از سال آینده افتتاح مراکز پیش دانشگاهی را داریم و حالا با افتخار از حذف آنها صحبت می کند برایش مهم نیست چه به سر آموزش می آید آنچه مهم است این است که او مدیر باقی بماند
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1