تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۳۲۲۵۴۸

دولتخواه:ضرورت همکاری گسترده ادارات با بنیاد شهید/پوزش:استواری کشور در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

۰
کبنا ؛صبح امروز جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مسولان در فرمانداری برگزار شد.
رییس بنیاد شهید کهگیلویه اظهار کرد: تا کنون در حوزه بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه در ابعاد اجتماعی، اقتصادی وفرهنگی۱۸ویژه برنامه برگزار شده است.
کمال الدین دولت خواه عنوان کرد:در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت ویژه برنامه« تندیس حماسه» جهت پاسداشت ۴۱۹شهید والا مقام شهرستان کهگیلویه در عصر روز پنجشنبه به تاریخ ۱۷ اسفندماه در جوار گلزار مطهر شهدای دهدشت با حضور مسولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می شود.
دولت خواه با بیان اینکه همه مسولان باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند تصریح کرد:انتظار داریم همه ادارات شهرستان پای کار باشند و در یک مشارکت گسترده بنیاد شهید کهگیلویه را جهت برگزار شدن ویژه برنامه ای فاخر یاری کنند.

ضرورت ترویج فرهنگ ایثارو شهادت
فرماندار کهگیلویه نیز در این نشست هم اندیشی عنوان کرد:آرامش امروز ما به واسطه از جان گذشتگی شهدای والا مقام است لذا لازم و ضروری است با اجرای این ویژه برنامه ها ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای پاکباز،فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان ترویج کنیم.
علی پوزش با بیان اینکه اگر می خواهیم کشور و دینمان استوار بماند باید جوانان را با مفهوم ایثار و شهادت آشنا کنیم تصریح کرد:برگزاری این همایش ها می توانددر کم کردن  فاصله جوانان و نسل جدید با آرمان های شهیدان تاثیر بسزایی داشته باشد.
پوزش ادامه داد:همه ادارات و دستگاه های خدمت رسان موظف هستند ضمن حضور فعال در این برنامه ها همکاری همه جانبه جهت هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه را با بنیاد شهید کهگیلویه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1