تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۲۲۲۰۶

تاجگردون: حرام‌مان باشد، حرامان‌باشد / شب‌ها نقشه نکشید / قشون‌کشی را کنار بگذارید / در بویراحمد رأی می‌آورم

۱۸
۰
کبنا ؛  غلامرضا تاجگردون شامگاه روز گذشته در جمع مردم گچساران و مسوولان استانی و شهرستانی به گزارش عملکرد خود پرداخت.

در این نشست که جعفرگوهرگانی، فرماندار گچساران، فرماندار باشت، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل تحقیقات جهاد کشاورزی و جمع زیادی از مدیران استانی و شهرستانی جضور داشتند، نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به رقبای انتخاباتی برای دوره جدید نمایندگی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از رقبا خواهش دارم که قوشن‌کشی انتخاباتی را کنار بگذارند.


وی ادامه اد: هر شخصی که احساس کند در شرایط کنونی بهتر از من خادمی مردم گچساران و باشت را  می‌تواند انجام بدهد آن را کمک خواهم کرد.

 تاجگردون افزود:  دوستان بیایند پیش خودم و استدلال کنند من نیز بلندگوی آنها در انتخابات خواهم شد و فرقی ندارد که ایشان چپ یا راست باشد.

 نماینده مردم گچساران و باشت اذعان کرد: بگذارید مردم به ما به چهره خادمی نگاه کنند و بگذارید این قوم گرایی که در بین لر، ترک و باوی در این چند ساله در این شهرستان راه افتاده از بین برود.

 وی  تصریح کرد:  دیگر اقوام نیز مواظب باشند در تله‌ای که ۲۰ سال قشقایی‌ها در آن ضربه خورده‌اند  و این ضربه از گذشته  ریشه داشته  و تغییر آن کار می‌برد به آن گرفتار نشوند.

 تاجگردون با بیان اینکه بگذارید خدمات در این شهرستان صورت بگیرد، گفت: چه کسی گفته که این عمر دائمی است و چه کسی گفته این خلعت برای تاجگردون و تاجگردونی‌ها ماندنی است برای منافع خودمان چه قومی و چه سیاسی مردم را آزار ندهیم.

قول می‌دهم، مردم بویراحمد حتماً به من رأی می‌دهند
نماینده گچساران و باشت در ادامه گریزی به برخی حاشیه‌سازی‌ها زد و گفت: اجازه بدهید، دور بعد بروم، یاسوج کاندیدای مجلس شوم، قول می‌دهم مردم عزیز بویراحمد که عاشق خدمت هستند، حتماً به من رأی می‌دهند.
تاجگردون افزود: چرا سعی می‌کنید، حقوق ملت را با مطالبات سیاسی‌تان گره بزنید، شب‌ها نقشه می‎کشید که چکار کنید، شرط موفقیت ما شکست تاجگردون در گچساران است.
وی اضافه کرد: این چه حرفی است که می‌زنید، که ساز خودتان را بزنید، ۱۰ خانه دیگر را بخواهید ویرانه کنید.
 اگر یک ریال از حقوق مردم زجر دیده کهگیلویه و بویراحمد بخواهد توی حلقوم مردم گچساران گذاشته شود، حرام‌مان باشد، حرام‌مان باشد، حرام‌مان باشد
این نماینده مجلس ادامه داد: دکان آن، دکان شما نیست، مغازه آن، نه مغازه شما ست، منافع او منافع شما نیست، «والله العلی العظیم» همیشه عرض کردم، اگر یک ریال از حقوق مردم سخت کوش و زجر دیده کهگیلویه و بویراحمد بخواهد توی حلقوم مردم گچساران گذاشته شود، حرام‌مان باشد، حرام‌مان باشد، حرام‌مان باشد.
تاجگردون گفت: جدول بودجه را نگاه کنید، عددها را نگاه کنید، «والله» همین‌جوری که برای گچساران کار می‌کنم، برای بویراحمد و کهگیلویه کار می‌کنم، دوست دارم نمایندگان خودشان بگویند.
نماینده گچساران و باشت افزود: ولی ما باید حواسمان باشد در زمین کی داریم، بازی می‌کنیم. زمین منافع خودمان، نوکرتان هستم، دست بوس‌تان هستیم و دست به سینه‌تان هستیم. ما یک گوشه‌ای از این مملکت داریم، خدمت می‌کنیم اگر فرصت خدمت فراهم شد و یا نشد، فرقی نمی‌کند، آن چیزی که هست، رضایت مردم است.
 تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز دومین سالگرد انتخابات نمایندگی من در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد، افزود: دو سال است که مردم گچساران و باشت خلعت زیبای وکالت را بردوش من گذاشته‌اند تا بتوانم در عمر محدود خود خدمتی کوچک  داشته باشم.

وی افزود: در دو سال خدمتی که انجام شد سعی کردیم به قول‌هایی که داده‌ایم عمل کنیم و خدا را شاکر هستم از این امانتی که بر دوش داشته‌ام  تا کنون به خوبی انجام داده‌ام.


 نماینده مردم گچساران و باشت عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که آسوده نبودیم و تلاش کرده‌ایم آن چه که شما خواستیه‌ایدر ا عملی کنیم.

 وی با بیان اینکه  برای بار دوم مسوولیت کمیسیون برنامه و بودجه به من سپرده شده است، گفت: آوردن رای بالا موجب می‌شود که نماینده مجلس بتواند به نحو احسن فعالیت داشته باشد.

 تاجگردون تصریح کرد: خوشحال هستم که بدون جناح‌های سیاسی و فکری  در این دوره از نمایندگی مردم این شهرستان و باشت من را  پذیرفتند.

 نماینده مردم گچساران و باشت  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در این انتخابات مردم گچساران و باشت بدون هیچ گونه جناح‌های سیاسی و فکری من را برگزیده‌اند، گفت: اما در انتخابات ریاست جمهوری این گونه نبوده است و خیلی‌هایی که  به من رای داده‌اند در انتخابات ریاست جمهوری به آقای روحانی رای ندادند.

 وی افزود: بنا به عقیده ام به انتخابات ریاست جمهوری ورود و صحبت کردم که کلام های من نشان داد بنده وکیل الدوله نبوده‌ام.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه هیچ گونه عقد اُخوت بین ما، دولت و ریاست جمهوری و وزرا بسته نشده است، ابراز کرد: نماینده بودن یعنی این گونه عمل کردند.


تاجگردون افزود: وکالت مردم این چنین ایجاد می‌کند جایی که برای تصمیم‌گیری باشد باید برای مردم تصمیم گرفت آن هم برای عامه نه خواص مردم.

 نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه با اشاره به بستن بودجه برای سال جدید که  معترضانی در این زمینه  وجود داشته است، گفت: جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم بنا شده است و باید مسوولان این جرات را داشته باشند که اگر در جایی اشتباهی صورت گرفت بیایند و از مردم عذر خواهی کنند.

وی در ادامه با اشاره به نامه مهدی کروبی اذعان کرد: این نامه  نکاتی داشت و آن عذرخواهی  و اعتراف مسئولان به اشتباهاتشان بود.

 تاجگردون ادامه داد: ایشان می‌گفتند هر شخصی باید بتواند به اشتباهات خود اعتراف کند و ای کاش آقای کروبی ابتدای نامه خود از اشتباهاتش عذرخواهی می‌کرد.

 این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر در جایی احساس شد که اشتباهی صورت گرفته باید عذرخواهی کنند،  عنوان کرد: این عذر خواهی نشانه شکست نیست بلکه نشانه بزرگواری است.

وی در ادامه با اشاره به طرح استیضاح دو وزیر این دولت که آن هم با دست خط بنده در فضای رسانه‌ای منتشر شد، گفت:  یک سال پیش از آخوندی دفاع کردم و عرض کردم قدر بدانیم کسی که از ملتش عذرخواهی می‌کند.


تاجگردون اذعان کرد: باید بگویند این هواپیما که منجر به کشته شدن ۶۶ نفر ازهموطنانمان شد چرا دراین هوای بارانی پرواز کرد.

 وی افزود: اصل موضوع آن  گم می‌شود  و ۶۶ نفر در سه متر برف آرامیده‌اند.

نماینده مردم گچساران و باشت  در انتقاد از برخی‌ها افزود: برخی ها نامه استیضاح وزیر را نقد کرده‌اند وبعد  در رسانه‌ها اعلام می‌کنند که تاجگردون می‌خواهد معامله کند.

تاجگردون ادامه داد: اولا آنها باید با من معامله کنند نه من که رئیس کمیسون برنامه و بودجه هستم.

 وی در ادامه با اشاره به تصویب قانونی که افرادی که زمینی را به عنوان کاربری از دولت گرفته و تا کنون کاربری ارائه نشده است، گفت: در مجلس به تصویب رسید هر شخصی که زمین از دولت گرفته و کاربری تا کنون تعریف نکرده است باید زمین و یا پول آن را به روز به دولت برگردانند و این زمین‌ها صرف کارهای عمومی برای مردم شود.

 تاجگردون افزود: چرخاندن فرمان خدمت برای ملت اصل نظام جمهوری است و این اصل را هر کس که بخواهد از بین ببرد نظام را از بین برده است.

  وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در بودجه ۹۷ اشتغال است، اظهار کرد: امسال با رضایت از رهبری مبلغ ۱٫۵ میلیارد دلار از صندوق برای ایجاد اشتغال که مبلغ ۶۰ هزار میلیارد تومان است برای ایجاد  خود اشتغالی روستایی برداشته شده است.


 وی افزود: مدیران  شهرستانی برای اعتباراتی که برای این طرح‌ها تامین مالی می‌شود تلاش کنند.

 تاجگردون در ادامه با اشاره به اعتبارات نفت،  افزود: سهم سه درصد نفت سهم بزرگی است که در اجرای پروژه های شهرستان موثر است.

 نماینده مردم گچساران و باشت در  ادامه با اشاره به افزایش حقوق کارمندان نفتی گفت: در بحث حقوق کارکنان نفت،حقوق آنان ثابت نیست و رشد خواهد کرد.

 وی عنوان کرد: مزایای پاداش بازنشستگی ۵۰ الی ۱۰۰ مدیر تهران نشین  بیش از حد بوده و آن وقت آن کارگری که بر سر چاه‌ها کار می‌کند دریافتی آن کمتر از ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان است که ما  در این زمینه به دنبال ایجاد  هم‌سانی سازی هستیم.

تاجگردون  ادامه داد: در دو سال گذشته به شما قول‌هایی داده‌ام و امروز نیز می‌گویم که تازه کار ما شروع شده است و باید خدمت را بیش از آن چه که تصور ذهنی ما است ادامه بدهیم.




  وی در ادامه با افزایش سرانه اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این امر موجب نارضایتی برخی از نمایندگان شد که من به آنها عرض کرده‌ام این حق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است و باید تلاش کنیم که سرانه اعتبارات این استان  به متوسط کشوری برسد.

 وی با بیان اینکه امسال مبلغ یک هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد است گفت:  در سال جدید تلاش می‌کنیم این اعتبارات بیش از یک هزار میلیارد تومان برسد.

نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه با اشاره به  اخذ مالیات  حق آلایندگی نفتی برای شهرستان گچساران گفت: این رقم بین ۸۰ الی ۱۰۰ میلیارد تومان است که این بودجه به شهرداری دوگنبدان تزریق خواهد شد.

 تاجگردون  با بیان اینکه اختصاص اعتبارات حق آلایندگی اعتراضاتی از سوی محیط زیست کشور به دنبال داشت و مسوول محیط زیست در دوماه گذشته نامه‌ای ارسال کرده که گچساران جز مناطق آلاینده نیست، عنوان کرد: من در جواب ایشان گفته‌ام در کدام یک از سر چاه‌های نفت شما فیلتر نصب کرده‌اید.

 وی ابراز کرد: حواسمان باشد حق آلاینده حق گلوی زخمی مردم گچساران است و خدمات آن باید برای عامه مردم باشد.

 تاجگردون در ادامه به افزایش سرانه تخت‌های بیمارستانی در دو شهرستان گچساران و باشت اشاره و عنوان کرد:  افزایش تخت‌های بیمارستانی با ساخت چندین بیمارستان در گچساران و باشت و اختصاص بیمارستان کودک و مادر برای مادران و کودکان این شهر، احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی از خدماتی است که در این مدت در حال انجام است و تلاش می‌کنیم در شهرستان گچساران استاندارد بین المللی سرانه تخت بیمارستانی به وجود بیاید.


وی در ادامه با اشاره به فضای سبز دوگنبدان گفت: با احداث چندین پارک محله‌ای و افتتاح دریاچه مصنوعی در گچساران سرانه فضای سبز این شهرستان به متوسط کشوری خواهد رسید.

 نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه به احیای بافت فرسوده اشاره و بیان کرد: یکی از قول‌هایی  که به مردم این شهر داده‌ام احیا این بافت است که هم اکنون  در حال اجرا است و بیش از ۲ هزار واحد برای ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی خود در محلات بافت فرسوده برای اخذ مجوز به شهرداری دوگنبدان مراجعه داشته‌اند.

  تاجگردون  در ادامه به احداث تونل  اتصال استان اصفهان به شهرهای بندری ماهشهر عنوان کرد: یکی دیگر از خدمات در این مدت احداث و تعریض جاده‌ها در محورهای مواصلاتی به بنادر بوده است.

 وی افزود: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث تونل در جاده آبریگون اختصاص داده شده است که هم اکنون در حال اجرا است.

 وی در ادامه به اجرای سه طرح آبرسانی در مناطق مختلف گچساران و باشت گفت:  آبرسانی به تنگ انگشترک ، آبرزی با اعتباری  بیش از ۲۰ میلیارد تومان در منطقه لیشتر خیرآباد، آبرسانی به دشت باشت که با اجرای این طرح ۴ هزار هکتار از اراضی این شهرستان به زیر آب خواهد رفت از دیگر خدمات صورت گرفته است.

 تاجگردون ادامه داد: با کلنگ‌زنی این طرح‌ها موجب اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری  در این مناطق خواهد شد.


 نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به دیگر خدمات این شهرستان اظهار کرد: احداث فاضلاب شهری، احداث سینما و مجتمع‌های تفریحی، احداث چندین استخر ویژه بانوان در شهرستان گچساران  از دیگر اقدامات انجام گرفته و در حال انجام در این شهرستان است.

 وی با اشاره به پتروشیمی گچساران گفت: بیش از یک هزار نفر در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند که ۷۰ درصد از آنها از افراد بومی این منطقه هستند که هیچ نسبت فامیلی و آشنایی با من ندارند.

تاجگردون در ادامه با تذکری به مدیران گفت: مسوولان ادارات در بکارگیری نیروها و قومیت گرایی رعایت و کنترل کنید که این نگاه بد نهادینه نشود.

 وی خاطرنشان کرد: پنج میلیون بیکار در کشور داریم که حداقل حدود پنجاه هزار بیکار در استان داریم که معتقدم این آمار بیشتر است.

 نماینده مردم گچساران و باشت، خاطرنشان کرد: عدم جذب سرمایه‌گذار  موجب شده که بیکاری در این استان افزایش یابد.

 تاجگردون  افزود: مدیران و مسوولان برای حفظ سرمایه گذاران تلاش و تعامل کنند.

  نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: یک بار دیگر قول می‌دهم اگر پنج سرمایه گذار به کشور آمد یکی را به حوزه انتخابیه ام خواهم آورد.

نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
شک نکن در بویراحمد موفقی چون عرضشو داری،بی صبرانه منتظریم چن صباحیست بویراحمد غیور در انتژار یک میرشکار واقعی است بیا و خدمت کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد بهت افتخار میکند
محمد
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون. یاسوج بود. که زدی در جمع مردم یاسوج
اسلام علیک یا امام محمد باقر علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون شما در چندین جلسه فرمودید یه چندتا طرح عمومی برای بویر احمدی های حوزه انتخابیه از طرح های نیمه کاره پیگیری می کنم ولی ازدادن پست وبکار گیری واشتغال معذورم نه طراحی راه اندازی کردی نه اشتغال ان شاء الله با حضور مهندس زینل زاده عزیز در انتخابات ورای قاطع مردم به این انسان بزرگ وتوانمند به قوم وقبله گرایی خاتمه داده خواهد شدوبویر احمد وبویراحمدی همیشه زنده وباغیرت پاسخ این بی مهری را خواهند داد ما زنده آزانیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست. استفاده کردی ما به حول قوه الهی با شعار وحدت وآسیایش وآبادانی به صحنه خواهیم آمد لا حول والله قوه الله باالله العلی العظیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مورد حمایت قاطع بویراحمد قرارخواهد گرفت
ناشناس
میتینگ دولتی ها.. پس مردمکجا هستند؟
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
وقتی اقای زارع هیچ واکنشی به وزیر راه نشون نده این میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا و امام زمان یاری کند شکست سختی در پیش خواهی داشت جناب تاج
صبری
Iran, Islamic Republic of
آره حتما بیا بویراحمد ثبت نام کن، انصافا ۳ هزار رای هم نمیاری
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله کاندید خودمون بشه
ناشناس
با سلام یادمان باشد طرح جاده اصفهان بندر گناوه تفکر اقای مهندس رحیم پور بود که حتی در این استان به برکت نمایندگان کار هم به اوداده نمی شود .
يا خداباشت بي كس
United States
١۴هزار رای از منطقه باشت اوردی ولی کاملا به باشت بی توجهی می کنی چرا که ناراحتی روحانی رای دوم رو آورد مطمئن باش این سونامی هم به خودت میرسد
غریب
Iran, Islamic Republic of
خوابش ببینی برادر عزیز .تاجگردون تاج سره و این حالا حالاها بد کسی بتون جاشو بگیره . بویر احمد مشتاق تاج گردون هست قدمش روی چشم ........
یامور
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون هر چه بها به امثال.ادید فقط این افراد را بزرگ کردید ای کاش بجای بها به امثال. به چهارتا از یاران خودت بها می دادی نه اینکه .ن پرورش دهی
غلامحسین مرعشی نژاد
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا -
سلام
نظرم را کلی عرض میکنم .چیزهای که باعث پسرفت کشور ما شده است . و باعث ایجاد فواصل طبقاتی و عدم شایسته سالاری و دزدی و فساد در کشور شده و اینکه باعث به کار گیری افراد بی سواد ،بی تجربه گردیده است. قوم گرایی و باند بازی علت آن می باشد .اگر نمایند گان و مردم استان با هم متحد باشند و فرهنگ کار و پیشرفت را در نظر بگیرند . استان ما ظرفیت شکوفایی و ایجاد اشتغال بالایی دارد . و فرد نیازمند و فقیری در استان ما با این همه ظرفیت و قابلیت نباید باشد .
عظیمی فر
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون سرباز فداکار مردم
عظیمی فر
Iran, Islamic Republic of
قطعا جناب تاجگردون مایه افتخار قوم لر و استان بوده وخواهد بود.سعادت بزرگیه برا بویراحمد که جناب تاجگردون وکیل انها در مجلس بشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این دور فقط دکتر زراعت کیش
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1