تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۳۲۲۱۶۷

تاجگردون: اگر مردم گچساران اجازه بدهند، دور بعد برای نمایندگی مجلس بویراحمد ثبت‌نام کنم/ مردم بویراحمد به من رأی می‌دهند / واکنش عجیب به نامه «کروبی»

۵۳
۰
کبنا ؛
غلامرضا تاج‌گردون امشب در مراسم ارائه گزارش عملکرد خود در سال ۹۶ در جمع مردم و مسوولان گچساران و باشت ضمن تسلیت به مناسبت سقوط هواپیمای تهران به یاسوج  و سانحه واژگونی اتوبوس زائران امام رضا(ع) اظهار کرد: امیدواریم به زودی شاهد بازگشت اجساد این عزیزان به دامان خانواده و همشهریان آنها باشیم، همچنین درگذشت ۱۰ بانوی متحرمه و مومنه دوگنبدان که در حادثه‌ای جانسوز از میان ما رفتند را نیز تسلیت می‌گویم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: چند سالی است که توفیق خادمی و نوکری مردم عزیز را داشته‌ایم بار دیگر فرصتی فراهم شود تا گزارشی را حضور سروران حاضر در نشست ارائه کنم.
تاج‌گردون تصریح کرد: این روزها دومین سالگرد انتخابات این دوره است و دوسال است که مردم گچساران و باشت خلعت زیبای وکالت و خادمی ملت را بر دوش فرزند خود حقیر انداخته‌اند تا بتوانم در عمر محدود خودمان گوشه‌ای از آنچه رسالت انسانی است را به منصه ظهور برسانیم و عمل کنیم.
وی عنوان کرد: آنچه چیزی که در حال حاضر وجود دارد، قطعا مطلوب همه ما نیست و شاید شرایط می‌توانست بهتر از این باشد اما بضاعت همین است اما شاکریم که تلاش کردیم که انچه شما خواستید عمل کنیم.

تاج‌گردون بیان کرد: رسالتی بر دوش من گذاشته‌اید در مجلسی حضور پیدا کردیم که بسیار بسیار متفاوت از مجلس گذشته بود.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال نخست نمایندگان به من اعتماد کردند، مسولیت کمیسیون رابه من سپردند و در سال دوم نیز اینچنین شد و این مسولیت متوجه حقیر شد.
 
وی عنوان کرد: دادن چنین مسولیتی پایه‌ای داشت که آن پایه رای اعتماد شما مردم بود در زمان انتخابات عرض می‌کردم که مردم رای بدهید و رای خوب بدهید که نماینده شما احساس قوت کند تا بتواند بهتر کار کند.
 
تاج‌گردون پشتوانه مردم را قوت قلب یک نماینده برای عملکرد بهتر عنوان کرد و گفت: یک رای بالا این شرایطی را فراهم می‌کند که به جای مسایل حاشیه‌ای و تبلیغی و کم کردن فشار برخی از رقبا، کار کنی و به فکر تلاش بیشتر باشی و این بسیار ارزشمند است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت تمام شد و باز سازی برای انتخابات آن هم برای انتخاب رئیس دولت زده شد، بنده نیز برحسب تشخیص و وظیفه خود همانند دیگران به هر دلیلی مجدد یک رئیس جمهوری را انتخاب کردند من نیز بنا بر عقیده ورود کرده و صحت کردم و رای دادم.
 
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از کسانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی به من رای دادند در انتخابات ریاست جمهوری به روحانی رای نداند و این موضوع طبیعی است.
 
تاج‌گردون عنوان کرد: هیچ عقد اخوتی هم بین ما، دولت و رئیس جمهور و وزرا بسته نشده است، نماینده یعنی این، شاید بعضی‌ها که خوششان نیاید حرفی بزنند اما در کلام‌های من مشخص بود که من وکیل‌الدوله نیستم.
 
وی افزود: دست دولتی که خدمتگزار مردم باشد، می‌بوسم اما ما خدمتگزار مردم هستیم و صدای ما صدای مردم است و وکالت مردم هم این را ایجاب می‌کند که تو وقتی می‌خواهی تصمیم‌گیری کنی جای تصمیم بگیری که مردم باشند و ایضا عامه مردم نه خواص.
 
تاج‌گردون دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش شود اگر جای اشتباه شده،اشتباه اصلاح شود، گفت: جمهوری اسلامی که بنای آن براساس رای مردم است باید مسوولان آن جرات داشته باشند اگر اشتباه کردند، بگوییم ما اشتباه کردیم.
 
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدتها در این فکر هستیم که کمپینی در این مملکت راه‌اندازی کنیم، کمپین عذرخواهی هرکسی اشتباه کرد بگوید من اشتباه کردم.
نامه اخیر کروبی به مقام معظم رهبری / کاش همه به اشتباهتمان اعتراف کنیم

 
تاج‌گردون با اشاره به نامه اخیر کروبی به مقام معظم رهبری گفت: این نامه خوب یا بد کاری ندارم، نکاتی گفته شد و کسانی که اهلش هستند خواندند، به نوعی به مسوولان نظام می‌گفت که اعتراف کنید به اشتباهاتشان.
وی تصریح کرد: به ذهنم خورد که ای کاش آقای کروبی  خود نیز در ابتدای متن نامه‌اش به اشتباهات خود اعتراف می‌کرد، ما هم به اشتباهاتمان اعتراف کنیم، و همه به اشتباهاتشان اعتراف کنند و هر کسی به اشتباه خود در مقابل مردم اعتراف کند.
ماجرای استیضاح وزیر کار و رفاه از زبان تاجگردون
تاج‌گردون  در ادامه با اشاره به سانحه هوایی تهران به یاسوج و موضوع نامه علیه وزیران را ه وشهرسازی و کار و رفاه اجتماعی گفت: این نامه را تعمداً با دستخط خود منتشر کردم دو وزیری که هم آنها مرا به اسم کوچک صدا می‌کنند و هم من انها را به اسم کوچک صدا می‌زنم و همه تعجب کردند که چرا استیضاح را من نوشتم و امضا کردم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعضی‌ها در استان که به نظر من حالشان خوش نیست هر موضوعی را بهانه می‌کنند و سعی می‌کنند از ان استفاده کنند من یکسال پیش از آقای آخوندی دفاع کردم عمدا در رسانه‌ها منتشر کردم و به نماینده‌ها عرض کردم نمایندگان قدر بدانید کسی را از ملت خود عذرخواهی می‌کند و من فقط به خاطر عذرخواهی وزیر است که امروز از او دفاع می‌کنم.
تاج‌گردون افزود: باید بیایند و بگویند اشتباه کردیم، بگویند این هواپیما نباید پرواز می‌کرد و بگویند ما به سهم خود عذر می‌خواهیم که این بروند پشت سر آن یکی قایم شوند.
وی ادامه داد: اصل موضوع آن ۶۶ مظلومی هستند که در سه متر برف آرمیده‌اند، اصل موضوع جان انسان است نه دوستی من و عباس آخوندی و علی ربیعی، عهد اخوتی با کسی نبسته‌ایم بعد می‌گویند تاج‌گردون این نامه را برای معامله کردن نوشت.
تاج‌گردون گفت: نه آنها چنین انسان‌های کوته‌نظری هستند و ما هم این‌قدر دست و پابسته نیستیم که از وجود ملتمان بگذریم وقیحانه بگویند استیضاح معامله است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اصولا اعتقاد ندارم برای خدمت به مردم مرز اصلاح‌طلبی یا اصواگرایی قائل شویم که مردم ناراحت شوند این مسائل را کنار بگذاریم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: یک هواپیما سقوط کرده و بعضی‌ خواص نارحت هستند که تاج‌گردون دارد، چکار می‌کند، اما مردم بویراحمد خوشحال هستند، اگر استیضاح توسط تاج‌گردون انجام نمی‌شد، الان چه هجمه‌ای علیه تاج‌گردون انجام می‌شد.
تاج‌گردون در ادامه با اشاره به جایگاه خود در میان مردم بویراحمد گفت: اگر مردم گچساران اجازه بدهند، اگر نماینده خوب و محترم بویراحمد اجازه دهند دور بعد برای نمایندگی مجلس در بویراحمد ثبت‌نام کنم مردم بویراحمد حتما مرا انتخاب می‌کنند.(خبرآوران)
نام شما

آدرس ايميل شما

کریمی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون بویراحمد خوش نیرو به همه جا صادر می کند لطفا بازرسی بفرمائید بویراحمد گرمسیر چند درصدشان به شما رای دادند پس .
عادل
Iran, Islamic Republic of
آخ سی روزگار بویراحمد

حالا مردم شریف بویراحمد بگویید .کی گفته بویراحمد . داده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما دیگه نیستیم
Iran, Islamic Republic of
بله اقای تاجگردون شما به اندازه ای برای اقایان بویراحمدی کار کردی که برای گچسارانی ها و باشتی ها کار نکردی
اگه میخای تا به اسم برات نام ببرم
رها
Iran, Islamic Republic of
آره همه میدونن تو بویر احمدی هستی اصالتاً
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سی.وارته
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
صد در صد بهتون رای میدیم
همه ایل و طایفه هم رای میدیم
فقط شما اراده کن
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
بنده ی خدا اتفاقا من بویراحمدی میخوام بیام گچساران به رقیب خودتون رای بدم. بس کنید جناب تاج
بويري
Iran, Islamic Republic of
باسلام ،حداقل دکتر تاجگردون یه اشاره کوچک به سانحه کشتی سانچی میکرد که این موضوع جهانی است و فراموش شدنی نیست واولین شهید خدمت استان از اقوام خود اوست،گلایه دارم ازت
لبیک یاحسین
Romania
برو... غیریت ویراحمدبمیره تونماینده ش بشی...بخداگچساران بایدجواب این.تاج ....واقعامردم گچساران بدونند.حرفی زده که بایدخوب دقت کنندمنظورش اینه گچساران یعنی چند....برم بویراحمدبعم رای میدن.تابخوادشما...مواظب این ....
لبیک یاحسین
Romania
امروزوحدت شعاراستان ماست..تاج این وحدت رابرای پیشرفت استان حفظ بفرما...برای شعورووآرای مردم احترام قایل باشید...ماانتخاب کردیم ...زارع..هدایتخواه..وووهرچندباافکارشون موافق ومخالف هستم..ولی دیدگاه ولایی اونهاستودنی است..وسلام..حای این حرفابع مشکلات محرومیت فکرکننید..به
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
عمرا رای بیاری
غریب
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون . بویر احمد را ..
مام
شهر خودتو درست کن جاهای دیگه پیش کش

هرچند شما تو بویراحمد جایگاهی نداری
محمد
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد هرگز . را از ایاد نخواهند برد.جناب تاج گردون
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
بنده اصولگرا هستم ولی اگر فرد اصلاح طلب توانمندی مثل دکتر تاجگردون کاندیدا بشه در حوزه بویراحمد با تمام وجود ازش حمایت می کنیم
سربدار
نه ،متاسفانه بنده به سهم خود راضی نیستم جای دیگه کاندید بشوید. همین الان هم فرزند این استان می باشید.خسته نباشید.
98
Iran, Islamic Republic of
مردم بویر احمد بی صبرانه منتظرت هستند بیایید
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جمله .ا قابلیت هسته ای به . بود .
احمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد به تاجگردون افتخار می کند اگر به این حوزه بیاد رای اوله جون بوم
محمد حسینی نیک
Iran, Islamic Republic of
تاتا۵۰سال هم کاندیدشوی انتخابی اطمینان داشته باش
علی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج گردون اشتباه فکرکردی دوست داریم اما نه به اندازه ای که در بویراحم بیای وبه شما ر ای بدهیم .کمی به اطراف وهم نگاه کن ؟
بويراحمدي
Iran, Islamic Republic of
با سلام
احسنت بر آقای تاجگردون نماینده محترم مردم کهگیلویه وبویراحمد(نه فقط گچساران و باشت)

خسته نباشید -دست مریزاد
نتاج
Iran, Islamic Republic of
لازم نیست از مردم اجازه بگیرید خودت برو چون رای نمیاری اصلا .
بویراحمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
بیا ای سلطان قلبها بویراحمد درراحت فدای دارد
احمد
Iran, Islamic Republic of
شب حجران به پایان رسید شیرمردم خطه زاگرس به بویراحمد میاد فدای داری
رضا
Iran, Islamic Republic of
در هجر شب این مرد به بیراحمد امید داد بیا چشم انتظاریم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بیر احمدیه کلام تاجگردن وسلام.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عزیزم تو من منطقه خوت فعلا رای بیا یه دفعه دیگه بیراحمد پیش کش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بیراحمد در راهت جان میدهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد بهت افتخار میکنه تاجگردون عزیز
محمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد بدون نماینده هم بمونه،یه کسی را هر روز .بوده و هست را فراموش نخواهد کرد و اجازه حضور در بویراحمد را هم نخواهد داد،چه برسه به نماینده شدن
مسخره
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد خیلی خوبیه جون هر کی دوس داری بروووووووووووووووووووووووووو
جلیلی های مقیم باشت وگچساران
جای علی .ا تاج واقعا خالی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صبری
Iran, Islamic Republic of
اره حتما بیا بویراحمد منتظرته هه، والا ۳ هزار رای هم نمیاری تاج
نوای بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون عزیز اگر افتخار حضور بدن قدم بر دیده می نهیم
تاج
Iran, Islamic Republic of
بویراحمدکاملااماده پذیرایی ازمردبزرگ است مرحبا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون زحمت نکش تو برای گچساران کار کن ما با .ایسازیم
اسلام علیک یا امام محمد باقر علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
برو این طور فکر می کنید بویر احمد اینقدر .است تا .اسر برای خودشان از غریبه ها درست کنندبویر احمد درخت خشکی نیست که هر . بر سر شاخسار بنشیند
اعتمادملی
Iran, Islamic Republic of
.که به تاجگردان رای دادم
عظیمی فر
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون نماینده بلند اوازه و شجاع و مردمی.ما مردم بویراحمد با تمام توان از شما حمایت خواهیم کرد.سعادت بزرگیه برا بویراحمد که فردی مثل شما وکیلش در مجلس شورا باشی.
عظیمی فر
Iran, Islamic Republic of
به خدا شما لایق ریاست جمهوری ایرانی.به خدا علیرغم اینکه در برخی موارد منتقد شما هستم ولی معتقدم ردای وکلالت برازنده و اندازه شماست حتی این ردا کوتاه شده.مردم قدرشناس شما بوده و خواهند بود.شما در بزنگاهای حساس نشان دادیت که سرباز فداکار وطن و مردم هستید و پدیده هایی را خلق نمودیت که در تاریخ مجالس ایران انگشت نماست وتاریخ قضاوت مثبتی از شما خواهد داشت.امیدوارم همچنان در خدمتگذاری نمره بیست باشید
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل شخصیت سیاسی و اجتماعی تاجگردون اینقدر بالا هست که نه در گچساران یا بویراحمد،بلکه در کجای ایران ثبت نام کند رای میاره؛
په ..چه کرده بجزء اینکه امتیازات ویژه را در اختیار خانواده ای خاص میگذاره،به پیغمبر اگه تاجگردون بیاد برای بویراحمد ودنا،استان رو متحول میکنه،همین الان میبینید که استاندار و معاونین ایشان بجزء معاون سیاسی امنیتی و حتی مدیران استانی نیروهای تاج هستند، درود بر میرشکار
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مرد بزرگ تاریخ اقای تاجگردون ..ما خانواده .... بزرگ باتمام افتخار اگر قصد نماینده شدن در یاسوج رو داشته باشید باتمام وجود علاوه بر رای دادن تمامی تلاش خود را به جهت مهیا شدن وقبولی جنابعالی خواهیم کرد
قدر زر زرگر بداند قدر مس را مس گری...واقعا اقتدار و بزرگی جنابعالی بر همگان ثابت شده است.بدرود
انصاف
Iran, Islamic Republic of
سلام متن سخنرانی شما را خواندم. آنچه که درنگاه اول به ذهن می آید اینست که این سخنان از زبان چه کسی بیرون می..هرچه هستی باش .ولی بدان آدمهای زیادی. شدند وعاقبت آنرا نیز دیدند.
ملت بویراجمد بزرگتر از آنند که آدمها را .ود خیلی از افراد هست را بخوبی میدانند.پس افاضات نفرمایید ودل خوش ندانید
دناي سرافراز
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون مرد بزرگ
ايل
Iran, Islamic Republic of
من فارغ از همه جریانت سیاسی از بویراحمد سفلی به جهت کاردانی و پیگیر بودن و بالیاقت بودن تاجگردون حداقل ٢٠٠رای که کاملا یقین دارم به ایشان بدون هر گونه درخواست شخصی مبدعین انصافا حتی نمیگیره که من طرفدارشم ای کاش بیاد بویراحمد گرچه به بویراحمد میتونست خدمت کند ولی نکرد اما میبینم که برای موکلینش چقد تلاش میکند احسن به کر خوب
وحید کریمی
جناب تاج گردون عزیز خواهشنا در مورد بویراحمد سخن نگید.شما اگه کار بلد هستید به غیراز باشت به باقی حوزه انتخابی خود هم نگاهی کنید. میگن واسه حوزه انتخابیت کار کردیت ولی برادر گل اسفالت کردن خیابون حق مردمه و یاسوج سال هاست اینکارو کرده..هر وقت خارج از شوی تبلیغاتی یه کارخانه راه اندازی کردن تون وقت از راندمان کاریش حرف بزنن..یادمون هست هر گوشه گچساران رو چاه بزنی به نفت میرسه ولی حیف........
هم استانی
اقای تاجگردون مغرورنباش که هرگاه کم می اوری می گویی خودبویراحمدی هستم وهربارباموانع روبرومی گردی م.هستم فکرکنم
دیگراین. بس است مگر. که کاندیدای بویراحمدشوی خواب دیدی خیرباشد. که داری بس است
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
تو بویراحمد مرد و مردانگی .ه که شما رای بیاری. خواب دیدی خیر باشه..
بی ریا
Italy
هر جا ایخی بری بفرما.بسلامت.ولی به اصل خوت افتخار کن.تو قلعه ایی نه بیراحمدی
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون شک نکن اومدی همه مردم ازت حمایت میکنن بویراحمد ۱۶ساله که . متاسفانه.
تام
آقای تاج .شما به فکر ترمیم گسل های اجتماعی و مرتفع نمودن فقر و بیکاری در حوزه ا نتخابیه خودت باش. شما اگر روزی توانستی چند کارخانه در حوزه انتخابیه خودت را ه اندازی نمایی و جوان های های که از معضل بیکاری رنج و به مواد افیونی پناه می برند آن موقع رگ های ..
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
گچسارانه کلا .ی حالا بیا بویر احمد را هم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1