تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۲۱۷۱۹

جشنواره فیلم کوتاه در کهگیلویه برگزار می شود+عکس

۰
کبنا ؛سید ایرج کاظمی‌جو در گفت‌وگو با خبرنگاران ، از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا ازکهگیلویه ,سید ایرج کاظمی‌جو در گفت‌وگو با خبرنگاران  ، از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با حضور استان‌های‌ اصفهان، خوزستان، چهارمحال‌ ‌وبختیاری، خوزستان، بوشهر، فارس و کهگلیویه وبویراحمد به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه زمان برگزاری این جشنواره را از ۱۹ تا ۲۱ اسفندماه عنوان و تصریح کرد: جشنواره فیلم کوتاه با موضوعات معضلات اجتماعی( اعتیاد، خشونت، مستند، داستان) در سالن شهید آوینی برگزار خواهد شد.
وی از مستند «چهتون» به کارگردانی حسن کریم‌نژاد، فیلم کوتاه داستانی «سایه‌ها» کارگردان عباس سام، مستند «دست‌های سرد» کارگردان محسن باقری، مستند «برزخ نیلوفری» کارگردان سید مسعود پرهیزگاری و مستند «بازدم» به کارگردانی سلیمان حسنی به عنوان تعدادی از فیلم‌های کوتاه راه یافته به جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کهگیلویه نام برد.
کاظمی‌جو هدف از برگزاری این جشنواره را آموزش زندگی سالم، ایجاد دغدغه و حساسیت در جامعه، تشویق فیلم‌سازان برای تولید آثار بصری در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و آگاهی‌سازی و حساسیت آفرینی نسبت به آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد عنوان کرد.
وی موضوع درمان معتادان را یکی از معضلات جدی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در راستای بازگشت این افراد به جامعه باید فرهنگ‌سازی شده و معضلات با زبان هنر بیان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1