تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۲۱۱۴۶

آقای «تاجگردون»، کاش شما هم مثل «زارعی» امضاء نمی‌کردید؟

۴۳
۰
کبنا ؛سید روح الله راوی مقدم
آقای تاجگردون یادمه در یادداشتی از شما جواب به کسانیکه مطالب نوشتند و انتقاد کردند از نمایندگان شهر خود از وضعیت تقسیم بودجه استان گله کردند، در جوابیه‌ای به صورت کاملاً سیاسیتمدارانه اظهار داشتی که سهم گچساران از بودجه استان ده درصد است و بقیه اعتبارات جذب شده را اینجانب از راههای دیگر به صورت مستقیم جذب می‌کنم با این جوابیه‌ی هم گچساران را مظلوم دانستی که سهم کمی از بودجه استان به آن می‌رسد، هم خود را فردی معرفی کردی که راه بلد است وهم دیگر نمایندگان را ضعیف جلو دادی، خواستم جوابیه بنویسم ولی دلم نیامد از مسائل پشت پرده صحبت کنم و با خود گفتم شاید تاجگردون نماینده با عرضه‌ای است حیف است مردم فهیم گچساران و باشت جزئی از استان من هستند چه ایرادی داره که یک نماینده شاید خوب چنین اعتباراتی جذب کند. جناب تاجگردون با این همه نفوذی که داری، لطفی کن وهمه استان را یک حوزه انتخابیه کن، تا حضرتعالی را انتخاب نماییم که علاوه بر بهره‌برداری همه استان از وجود پربارت، توسعه حوزه انتخابیه‌ات را برسر بقیه استان مظلوم ومحروم نکوبی، ولی اظهار نظر جنابعالی در سال گذشته (تمجید از وزیر راه جهت عذر خواهی بابت سانحه قطار وجان باختن عده‌ای از هموطنان) و ماندن ایشان به پشتوانه امثال جنابعالی در مسند وزارت من را برآن داشت تا از پشت پرده روابط شما و جذب اعتبارات ومحرومیت دیگر نماینده‌ها از امتیازات شما تا حدی پرده بردارم. حال از شما چند سوال دارم:
۱- آقای تاجگردون من یقین دارم اگر این سانحه مربوط به گچساران می‌شد، شما، حتی رئیس جمهور را به گچساران فرا می‌خواندی (و ایشان هم به تلافی خدمات صادقانه شما اجابت می‌نمود) درصورتیکه همه مردم استان از جمله گچساران لایق بهترین رسیدگی‌ها هستند، ولی منظور بنده نگاه فؤدالی وایالتی شما به استان است. فعالان سیاسی می‌دانند اگه همه نمایندگان مجلس به حرف شما بودند همان روز که بودجه از کمیسیون تلفیق به صحن مجلس آمد، رای می‌آورد تعامل نادرست و یا غیرعلمی و اصولی شما در کمسیون تلفیق با دولت، سالهای بعد در کتابهای تاریخ معاصر به عنوان یکی از بزرگترین اقدامات نادرست سیاسی قرن حاضراز آن یاد می‌شود با یک حساب سرانگشتی مردم باید بدانند حذف سی میلیون یارانه بگیر ضرب در ۴۵۰۰۰ تومان بیشتر است یا مصرف هفتاد میلیون لیتر بنزین ضرب در ۵۰۰ تومان، شما از حذف یارانه دفاع واز گرانی سوخت حمایت نکردی و مدام در شبکه‌های اجتماعی از آن یاد کردی و پزش را دادی، این همان وعده هم مسلکان شما در دولت بود که می‌گفتند یارانه هیچ کس حذف نمی‌شود. آقای تاجگردون گرانی بنزین حذف یارانه حربه مشترک کمیسیون تلفیق و دولت بود که دولت هم گرانی سوخت وهم حذف یارنه را پیشنهاد دهد و کمیسیون به بهانه جلوگیری از گرانی بنزین، سی میلیون از یارانه بگیران را همگام با دولت حذف کند ودر حساب مردم سرک بکشد ومالیات حساب‌ها را هم بگیرد وطبیعتاً مردم هم به جان کمیسیون تلفیقی‌ها و شخص شما دست به دعاشوند و سال آینده سوخت را هم گران کنند وخودت نیز میدانی با این کارها نه چرخ تولید به صدا در می‌آید و نه تغییری محسوس در زندگی مردم، شما برای چنین توافقی با این حجم عظیم چرا نباید پادشهای کلان از دولت بگیری وتمام حوزه انتخابیه‌ات را سنگ فرش کنی ومعماری رنسانسی را در پیج اینستاگرام بگذاری، چرا شما در بحث حذف یارانه‌ها شرایط اقلیمی واستانی را لحاظ نکردی استانی مثل کهگیلویه و بویر احمد که از محروم‌ترین استان‌های کشور است آیا قابلت حذف یارانه را دارد؟ ولی فراموش نکن خیلی از مردم گچساران هم یارانه‌شان حذف می‌شود.
۲- آقای تاجگردون نقش شما در انتخاب مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد راهمه می‌دانند شما اگر در مورد کل استان صادق هستید واستان به صورت ایالتی تقسیم بندی نکرده‌ای ونگاه فودالی نداری چرا هیچ وقت مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در سالهای اخیر یک درخواست مشترک جهت کاری بزرگ و کلی در مرکز استان و یا جای غیر از حوزه انتخابیه خود به صورت جمعی نداشته‌اید (مثلاً؛ مجمع نمایندگان خوزستان، در مورد آب کارون، یا آزادی ماشین‌های اروند پلاک در سراسر خوزستان) و یا (مجمع نمایندگان کرمان درحوزه گردشکری و بهره برداری معادن) چرا خیلی از وزیرها و مسئولین را بجای بازدید اولیه از مرکز استان و برنامه‌ریزی برای بقیه شهرستان‌ها (که مرسوم است) به گچساران آوردی و با نادیده گرفتن مقامات و مدیران کل‌ استانی طرح را کارشناسی می‌کنید اگر قابلت انجام در گچساران را نداشت به یاسوج می‌برید آیا مردم می‌دانند معاون علمی رئیس جمهور چرا اول به گچساران آمد شما با این کار باز هم قدر منزلت هم استانیها را پایین آوردی شما می‌خواستید گچساران را صاحب پارک علم وفناوری کنید در صورتی که پارک علم و فناوری در مرکز استان سال ۸۵ توسط هیئت دولت به تصویب رسیده بود ولی هنوز به سرانجامی نرسیده بود حالا مردم باید بدانند کارشکنی در عدم اجرایی این طرح کار کسانی بود که آن را برای خود می‌خواستند، این کار شما شبیه خانه‌ای بی ستون است که برای آن سقف می‌زنند.
۳- جناب آقای تاجگردون شما که این همه وقت و انرژی تبلیغات گذاشتید جهت عملیاتی کردن فرودگاه گچساران در صورتی که در شهرهای نفت خیز نظیر آبادان، ماهشهر خود شرکت نفت به خودی خود جهت خدمات به پرسنلش این کار راانجام می‌دهد تازه در کنار پرسنل خود سود بسیاری هم می‌برد حالا کار شاق شما را نمی‌دانیم با این همه تبلیغات. همه از بی رادار بودن فرودگاه یاسوج میگویند ازنقص هواپیما میگویند از شرایط جوی میگویند ولی چرا کسی اشاره به مسیر پروازهای یاسوج نمی‌کند اگر ایرادهای فروگاه یاسوج رفع می‌شد چون این اولین مشکل در پروازهای یاسوج نبود سالهاست که ترس واضطراب در بین مسافرین هوایی وخانواده‌های آن‌ها در این استان وجود دارد وبالاخر در کمال تاسف به بار نشست وجان عزیزمان را گرفت که با یک همت همگانی از نمایندگان استان در پایتخت ورفع موانع ومشکلات فرودگاه یاسوج، پروازها از مسیر شیراز وارد یاسوج می‌شد دیگر احتیاجی به دور زدن کوه دنا نبود فقط یه کم خرج شرکتهای هواپیمایی سوخت ومدت زمان پرواز بالا می‌رفت ولی امنیت پرواز بسیاربالاتر می‌رفت.
۴-آقای تاجگردون حداقل می‌گذاشتی یا جوهر امضای استیضاح وزیر توسط شما که به نظر می‌رسد احساسی بوده، خشک می‌شد و یا می‌گذاشتی پیکرهای مطهر جانبختگان مدفون در برف سانحه پرواز تهران یاسوج را بیرون می‌آوردند بعد از وزیر به خاطر اظهار شرمندگی تقدیر می‌کردی. اظهار شرمندگی دردی از دل خون رنج دیدگان را کم نمی‌کند وجای جگر گوشهایشان را پر نمی‌کند شما در صورتی می‌توانستی از آقای آخوندی تمجید کنی که استعفا می‌کرد و وقت مجلس و جان مردم را با ناکارآمدی به خطر نمی‌انداخت و همه می‌دانند عمده پروژهای شما در سال‌های دوران نمایندگی در حوزه راه ومسکن وهمکاری آقای آخوندی بوده باز افراد خاص می‌دانند، شما بعد از امضای خودت، تلاش چندانی برای جمع آوری امضاهای مخالفان نکردید و رای اعتماد مجدد را هم برای ایشان می‌گری همان طور که در گذشته چند بار ایشان را از استیضاح نجات دادی چون اگر آخوندی رفت برخی کارها کم رنگ و رفاقت هم می‌رود، پروژهای عظیم بافت فرسوده خیابانهای سنگ فرش، جاده بهبهان به گچساران. دیل به گچساران- باشت به گچساران- باشت به دهدشت- بی بی حکیمه به گچساران در خطر عدم یا کمبود اعتبار قرار می‌گیرند در صورتیکه تامین اعتبار نشود پیمانکاران هم بی کار می‌شود. آقای تاجگردون شما که از کارآمدی خودتون بسیار سخن می‌گویید، (میرشکال) چطور زمان مجلس دولت دهم هنگامی که هواپیمای بوینگ در مسیر تهران به ارومیه سقوط کرد بعد از یک هفته وزیر راه آقای بهبهانیان را بدون حضور خود ایشان، غیابی استیضاح شد وحتی فرصت دفاع وعذر خواهی هم پیدا نکرد ولی بعد ازچند فاجعه وزیر راه وشهرسازی وقت راست راست می‌چرخد وجولان می‌دهد، وکاری از شما ساخته نیست ویا رغبت انجامش را ندارید. آیا غیر از از این است که هیچ لابی بین نمایندگان آن زمان و دولت وقت نبوده و یا نمایندگان آن استان همفکر سیاسی وزیر وقت نبوده، کاش شما هم مثل آقای «زارعی» امضاء نمی‌کردی چون بهای این امضای را باید مردم مظلوم در جایی دیگر از این کشور در قطاری، هواپیمایی، زلزله‌ای، جادهای وغیره دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

میر آرش
Iran, Islamic Republic of
جونم من فیگور عکست
باگ
Iran, Islamic Republic of
ایشون دنبال سهم خواهی بودن که احتمالا گرفتن
مهرشاد اکبری
Iran, Islamic Republic of
میگم آقای زارع امضا نکرد باش قبول حداقل نمیتونست یه بیانیه یا یه سخنرانی تو مجلس میکرد تا ما هم حس میکردیم واقعا نمایتده داریم؟
98
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف نیسنده محترم. هزاران افرین برا ین حقیقتگویی!
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا دلش خوشه که مطلب میزنه مثلا اقا تحلیل گر هست ابروی هر دست به قلمی را بردی
آنتی قلدر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون. حرف.
مهراب
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
جان مردم فدایی نمایندگان استان که فقط تبلیغات بلد هستند
بهمئي
Iran, Islamic Republic of
حداقل این یکی شهرستان خودشو بهش میرسه گور بقیه اما عدل وزارعی که .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اون که امضا کرد . که قدرت امضا را هم نداشت چی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما چقدر ساده هستید تاجگردون میخواست توحه مردم به خودش جلب کنه از اون طرف امتیاز بگیره
۵۰۰ میلیارد تومن از پول استان خرج فرودگاه یاسوج شد نتیجه اش برخورد هواپیما به کوه بود، از پول استان استادیومی در یاسوج احداث شده که الان داره خاک میخوره و استفاده ای نداره اشکال از مدیریت ضعیف خود شماست الان هم دارید میگید برای فرود در فرودگاه یاسوج چه اشکالی داره که دنا رو دور بزنیم؟؟؟ فکر کردید شرکت های هواپیمایی زیر بار چنین مسخره بازی هایی میرن؟ شما با آبادانی گچساران مشکل دارید اینو دیگه همه مردم گچساران فهمیدن
به جای حسادت برید فکر اساسی بکنید.
اسم این خیابانی که تو مدعی هستی چرا داره بازسازی میشه شهید بلادیان هست، شهید، کنار اون مسجدش برای ازادی ایران گچساران خون داده اون موقع یاسوج کجا بود
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره به فکر شهرستان خودتان باشید،کاری به گچساران نداشته باشید،درود بر تاج،اقدامات ایشون ستودنی است
بد جنس
Iran, Islamic Republic of
من به نام بدجنس به نویسنده این متن مینویسم دوست داشتم بدانم که اقای راوی درد دلش را چرا به دادگاه نمیبرد وعلیه نماینده گچساران وباشت ادعای دعوی نمیکرد از قدیم گفتند. به جایی نمیرسد ومن از خدا میخوام که هرگز به جایی نرسید چون تمام جملات شما.د علیه مناطق گرمسیری.
ايران
Iran, Islamic Republic of
بی عدالتی در این سکوت با حمایت دولت
جعفری
Iran, Islamic Republic of
تا چه شود این استان با این بی عدالتیها فقط شورایی نگهبان جلوش رابگیرد
فرهنگی دلسوز
Iran, Islamic Republic of
ما متوجه نشدیم نگارنده محترم چی میخواست بگه و منظورش چی بوده، بقول عوام از سند اورد و به هند برد.
هر چه هم جوسازی کنید دکتر تاجگردون شخصیت کشوری و ملی هست.با بیان این جملات در هم هیچ چیزی از جایگاهش کم نمیکنه.هر استانی ارزوی یک چنین شخصیت با عظمتی را دارد.
عليزاده
Iran, Islamic Republic of
انصافا اگربااین رویکردکه یک دانش آموز پایه پنجم دبستان نویسنده متن فوق باشدهم برسی شود ازنظر دستوری واغلاط إنشائی وإملائی زیرضعیف خواهدبود آیاهرنوشته ای بایدمنتشربشود؟
متین
Romania
بسیار عالی اشاره شده دارن .می کنند ازمانی که موحد وبزرگواری رفتند .
پارس صفا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تاجگردون خیلی خوبه چون حداقل یه گوشه از استان را آباد میکنه مشکل ما مردم بویراحمد و کهگیلویه اینه که نماینده کاردان و با نفوذ نمیفرستیم آمدن نماینده به فاتحه خوانی دردی دوا نمیکنه پس وقتی میدون خالیه میرشکال بتاز تا بویراحمد و دهدشت به فکر بیفتن
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی .خیلی دوست داری از آقای تاجگردون تعریف کنی،نیازی به آسمان ریسمان بافتن نداشت.مثلا میخواستی انتقادکنی؟مردم خوب میفهمند که هدف ام برای تاج ومطرح کردن ایشان میباشد اما با یک شگرد اینجوری...
گچشارون
Iran, Islamic Republic of
احسنت.واقعا جالب و مورد تایید است.به نکات دقیقی اشاره کردید.
.
ناشناس
اگر تاجگردون امضا کرده قدرت پشت امضا ایستادن را هم دارد اما بعضیها...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
حسین
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت با این مقاله ای که نوشتی،کار.
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما جوابیه خوبی هستش واقعا برای نمایندگان این استان متاسفم
فعال فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
باسلام دکتر تاجگردون هیچوقت گچساران راجدااز استان ندانسته وهمیشه برای استان که نه برای کشورایران تلاش میکند حرف لر ازسرگذشت است نه از روی حکمت سالها یاسوج حق گچساران را خورده فکر میکنید دکتر مثل شما فر میکند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی نوشتی
همشهری
چرا مدیر کبنا نظرات خوانندگان را تایید نمیکنید
شپول
Iran, Islamic Republic of
عالی نوشت
کا رحمان
Iran, Islamic Republic of
نویسنده نیاز به تلاش بیشتر دارد
مجيد
Iran, Islamic Republic of
. فعلا وقت استیضاح نداره،فعلا در حال جمع آوری امتیازات برای خود و دوستان هست.
یه سفره ای پهنه بزار استفاده کنن.
زهره
Iran, Islamic Republic of
دقیقا معلوم نیست حرفت چیه همه چی روقاطی نوشتی، هم تعریف میگنی هم به قول خودت نقد
ولی .. خودش وپورسانتهاشه
آیندگان همه چیزروخواهنددید
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون پای استیضاح وایساده منظورشماازکاش امضانمیکردیدچیه؟فکرکنم اطلاعات شمابروز نیست
اول مطالعه کنید بعدبراساس اطلاعات درست مطلب بزنید
البته اجباری نیست که حتماشمامقاله بزنید
آروین آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی گفتید.
م.رحیمی زاده.سیسخت
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان
قدرت نوشتاری‌شما قابل تشویق است. سیاست وسیاستباز یک فیلم ویک بازیگراست.ما همه یک نژادیم.نگذارید دستانمان از هم فاصله بگیرد.کسایی که ظلم وبی عدالتی را تشویق کردن درتاریخ همیشه ازانها به ارزانی یاد میشود.
سي بازو
Iran, Islamic Republic of
کجایی کارشناس تاجگردون سال٩۵بااستیضاح مخالف بود
حسين
Iran, Islamic Republic of
عالی بود عالی وبی جواب
تقوی-دلی مهرجان
Iran, Islamic Republic of
درودبرجناب راوی مقدم دانا
بدرستی نوشتی عزیز
Iran, Islamic Republic of
توهم که فقط ازیاسوجت گفتی مرد دانا...وگچساران..برادرعزیزپس کهگیلویه بزرگ..شهرپرتمدن استان چی..حتما یادت رفته که خودشما بودید کارخانه شیمان کهگیلویه روبرداشتید برای یاسوج که هنوز که هنوزه تابلو روی کمربندی دشتروم زده کارخانه سیمان کهگیلویه...چقد شمایاسوجی ها ازخود راضی هستین
محمدی باشت
United States
درود قلم صادقت، واقعا . عملگرایی شما حرف دوم را میزند در برابر .ها،شما هم مثل بعضیا منتظرید یک برنامه ای از جایی استارت بخورد بعد آن را بنام خود تصاحب کنید
اگاه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردونی که .سرمایه گذاری میکنه باید .مگه .. را اینجور حمایت .بدرد مدیر یک روستا هم نمیخوره
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1