تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب : ۳۲۰۵۰۵

وسایل نقلیه‌ی معیوب از اردوی راهیان‌نور خارج می‌شود / رتبه چهارم کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری اردوی راهیان‌نور

۲
۰
کبنا ؛
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از رتبه چهارم کاروان راهیان‌نور دانشجویی این استان در سطح کشور خبر داد.


IMG_9070.JPG
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی‌مطلق در جمع شورای آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور روسای دانشگاه‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته اردوهای راهیان نور دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد  با ارزیابی های که در «مقیاس کیفی،کمی و هم به لحاظ مدیریتی اردوها" توسط نماینده های وزارت علوم،وزرات بهداشت و نمایندگان دانشگاه آزاد و بازرسان بسیج دانشجویی در منطقه داشتند، توانستیم رتبه ۴ را در میان استان های کشور کسب کنیم، و از ریاست و  دست اندرکاران قرارگاه دانشجویی استان تجلیل شد و  این مهم ناشی از همکاری های جدی میان مجموعه  دانشگاه های استان بود، خصوصا عزیزان  فرهنگی و جدیتی که خود دانشگاه یاسوج به عنوان مدیریت قرارگاه علم الهدی برای پیگیری مصوبات این قرارگاه داشتند.
مهدوی مطلق افزود: با توجه به بازه آموزشی که در استان ما است، و دانشجویان معمولا از ۲۰ اسفند در دانشگاه ها حضور ندارند ناچاراً اعزام دانشجویان و اردوی راهیان نوراز ۹  اسفند  شروع تا ۲۳ اسفند ادامه خواهد داشت.
وی گفت: ثبت نام اردوی راهیان نور در دانشگاه ها شروع شده و استقبال بسیار زیادی در این زمینه از دانشجویان شاهد هستیم به طوری که در بسیاری از دانشگاه ها تعداد دانشجویان ثبت نامی بسیار بالاتر از سهمیه ی دانشگاه هاست، در این اردوها سعی شده که ۹۰ درصد دانشجویان اعزامی را دانشجویان سال اولی تشکیل دهند و از دانشجویانی که سال های قبل در این اردوها حضور داشتند بیشتر در بحث مدیریت و خادم الشهدایی کاروان ها استفاده شود.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اولین کاروان اعزامی از استان ما کاروان خواهران دانشگاه های شهر یاسوج است که چهارشنبه صبح از گلزار شهدای یاسوج بدرقه خواهند شد.
سلامت فنی وسایل نقلیه را متخصصان و بازرسان راهنمایی و رانندگی چک خواهند کرد
IMG_9067.JPG

مهدوی مطلق در خصوص مسائل ایمنی و امنیتی اردوی راهیان نور دانشجویی تاکید کرد: در حوزه ایمنی وسایل نقلیه و ترابری با پلیس راه و راهنمایی و رانندگی توافقات لازم انجام گرفته و بازرسان راهنمایی و رانندگی قبل از اعزام کاروان ها همه ی وسیله های نقلیه را چک خواهند کرد و اگر ماشینی از کاروان مشکل داشت از برنامه اعزام خارج خواهد شد و وسیله ای سالم جایگزین آن خواهد شد.
وی افزود: سعی ما بر این است که در حوزه اجرایی نهایت دقت هم در بحث کیفیت و دقت و هم در بحث مدیریت و مسائل امنیتی لحاظ شود تا انشالله این اردوها به نحو احسن برگزار شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
همیشه خدا تا کهگیلویه بویراحمد تو همین چیزایی که هیچ نفعی براش نداره رتبه اول داره...چرا در صنعت در پزشکی در پژوهش در رفاه مردم رتبه اول نداره ؟؟
بیکار
Iran, Islamic Republic of
احسنتررررر
بازخورد مناسب و عملکردهای ارزشی شما در بهبود وضعیت کلی استان و کشور چه بوده
؟
کدام بار را از روی دوش ملت برداشتید
کدام راه ناتمام شهدا را دنبال کردید؟
فقط.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1