تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۳۲۰۲۳۲

تاجگردون صدای مردم کهگیلویه و بویراحمد

۱۱
۰
کبنا ؛رضا صداقت
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «نقدی بر تاجگردون» [کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنا نیوز به آن پاسخی داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
 

بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست
باورکنیدکه پاسخ آیینه سنگ نیست
سوگندمی برم به مرام پرندگان
درشهرما سزای پریدن تفنگ نیست
تنها یک نفر به قله تاریخ می‌رسد
هر مرد پا شکسته‌ای تیمور لنگ نیست
شاید روزی که تاجگردون جوان به‌عنوان اولین مدیرکل زاگرس تبار در وزرات اقتصاد حضور پیدا کرد خیلی‌ها اولین بار بود نام کهگیلویه و بویراحمد را شنیده بودند.
تاج گردون با تجربه- تعهد و تخصص در کنارش فعالیت تشکیلاتی و سیاسی خود را به صورت عملی و شایستگی نشان داد و نشان خدمت و لیاقت از سید اصلاحات گرفت.
اکنون تاج گردون با درک واقع بینانه از الزامات سپهر سیاسی با مشی اصلاح طلبانه خود با رویکردی اجتماعی و اخلاق مدارانه وارد عرصه کلان کشور شد تا بتواند صدای رسای مطالبات فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
منش و مرام اخلاق مداری ایشان باعث شد خدمت به مردم دیارش از رسیدن به قدرت و خیلی مناصب برایش اهمیت بیشتری داشته باشد. و اعتبار زیادی که الان در سطح ملی و استانی دارد همه به خاطر عملکرد مثبت ایشان است.
غلامرضا تاج گردون با علم و آگاهی بر تمامی مسائل صدای رسای مردم شهر و دیار و استانش شد و اینک به‌خوبی حق مردم استان را مطالبه می‌کند و هرگز به دنبال تثبیت موقعیت خود یا جناح و باند نبوده و مردمش برایش مهمتر از هر چیزی بود. تاج گردون ثابت کرد هیچ چیزی هرگز نخواهد توانست وی را از تلاش در جهت تامین منابع و امکانات مردمش دور سازد.
وی با تشریک مساعی با سایر نهادها- دستگاه‌ها و افراد مختلف تاثیرگذار گام‌های خوب و مهمی برای بهبود شرایط کشور-استان و حوزه انتخابیه‌اش برداشت.
استانی که از بیکاری - عدم اشتغال جوانان و نبود امکانات -تصادفات جاده‌ای و هزاران مشکل دیگر رنج می‌برد!!
هر انسان واقع بینی به‌خوبی می‌داند وقتی چند ساله اخیر گچساران را با یاسوج که سالهاست مرکز استان است مقایسه می‌کنم تفاوت چندانی به چشم نمی‌خورد و با جرات می گوییم گچساران خیلی بهتر از مرکز استان خیلی رشد داشته از نظر توجه به زیر ساختها و سایر امکانات در این چند ساله اخیر! پس فارغ از هر نگاه و نیتی که نگاه کنیم تاج گردون این چند سال صدها طرح توسعه زیرساختی- راه- فاضلاب- تصفیه خانه و... را توانسته با جدیت در حوزه انتخابیه‌اش پیگیری و بهره برداری کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
گچساران نه
فقط باشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون صدای عده ای خاص نه مردم کهگیلویه و بویراحمد
سربدار
درود بر افراد قدرشناس که بدور از قومی و طایفه ای و باانصاف قضاوت صحیح دارند.
Iran, Islamic Republic of
سلام آخر با کدام علم، کدام صدای مردم شنیده شده کدام فقر برطرف شده کدام اقتصاد بهتر شده الان دراین سالها که بیکاری در گچساران بیداد میکنه فقر بیداد میکنه
کریمی
Iran, Islamic Republic of
کبنا !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
ترک زبان
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به عزیز ناشناس وضعیت بیکاری و معیشت مقوله فراگیری هست و کل ایران اسلامی درگیر آن لیکن در جواب نویسنده عملکرد خود شخص آقای تاجگردون بر کسی پوشیده و نخواهد بود ولی مردم ار موکل خود انتظار دیدار ولو اینکه کارساز نباشد دارند و بخش اعظم نارضایتی از اطرافیان نزدیک ایشون هست و کاش این مرد بزرگ جواب دندون شکنی به اونها بدهند .
باشت
Iran, Islamic Republic of
اخ بر این برادرخوب که نمی گویددوغ اوترشه چون نام استان را بلند کرده مثل وزیر راه دوست عزیزش
خدا برات نگه دارش حتما.
Iran, Islamic Republic of
خدا انشالله براتون نگهش داره کلی زحمت کشیده که نام شهر و دیارمان را به دیگران نشان داد دیگه همه مشکلاتمان حل شد
باشت بنگرو
Iran, Islamic Republic of
یکی از خصائص ما ایرانی ها قدر نشناسی است درود بر شما . نگران نباش این را بدان خدا همیشه جای حق نشسته است
سیف اله افراز
Iran, Islamic Republic of
رراجع به اظهار نظر مخالف باید عرض کنم دوست عزیز نیمه خالی لیوان را نگاه نکنید ارز اندامی یک همشهری در مناسبت ها خود نشانه قوت است ویادی از یاد آوران است مشکلات استان ما یک مشکلی نیست که بافعالیت یک یا دو دوره فعالیت یک نماینده مرتفع شود باید کار وکار کار شود وسرمایه به پیکره استان تزیق کرد تاجگردون از حد اقل ها داره استفاد میکند در زیر ساخت ها کوتاهی نمیشود حل مشکلات کار ورونق کاری وظیفه دولت است شما همه این مشکلات را باید در کارنامه استاندار،فرماندار،شهرداردبتبع مدیران مطالبه کرد نمایند یک قانون گذار است در قوه مننه مشغول کار است
حقگو
نه که نماینده های قبلی همه رو استخدام کرده بودن و هیچکس بیکار نبود فقر رو هم ریشه کن کرده بود ن نفت رو آورده بود دن سر سفره ها و مردم هم دو دستی میخوردن همه سیر سیر بودن
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1