تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۳۲۰۱۹۹

کیانی: فاصله زیاد کهگیلویه و بویراحمد با توسعه صادرات /سقوط هواپیما خلائی در پروازهای یاسوج ایجاد نکند

۱
۰
کبنا ؛رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: توسعه صادرات غیرنفتی  در استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس هدف‌گذاری‌ها انجام نمی‌گیرد.
به گزارش کبنا، جبار کیانی در نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار و مدیران عضو این شورا برگزار شد، با تسلیت سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج به خانواده‌های داغدار این حادثه، اظهار کرد: حمل و نقل پایه اساسی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است و با توجه به سریع بودن و دسترسی زودتر به کارها فرودگاه مهم‌ترین زیرساخت توسعه‌ای هر استان است.
وی افزود: در برنامه توسعه ۵ ساله صادرات غیر نفتی فاصله زیادی با تحقق هدفگذاری ها داریم.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عنوان کرد: توسعه صادرات غیر نفتی در استان بر اساس اسناد بالادستی انجام نمی‌شود و باید دید چه دلایلی در عدم تحقق هدفگذاری ها وجود دارد.
کیانی‌پور خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیار بالایی در استان وجود دارد، اما صنایع تبدیلی مناسبی در استان ایجاد نشده است.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بر توسعه تشکل های صادراتی با برنامه ریزی اصولی تاکید کرد.
کیانی پور برگزاری نمایشگاه‌ها و ارائه پتانسیل‌ها را در توسعه صادرات غیر نفتی مناسب دانست و گفت: برنامه ریزی برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی ضروری است.
کیانی پور گفت: در فرایند و بروکراسی کارت بازرگانی با سازمان های مالیاتی و تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به هدفگذاری تشکیل شرکت مدیریت صادراتی در استان اشاره کرد و گفت: طی جلسه‌ای بر ایجاد شرکت مدیریت صادراتی در استان تاکید شد و اتاق بازرگانی مکلف شد که مجموعه عناصر دارای توانایی مالی، دانش و اهلیت را گردآوری کند و برنامه ریزی برای تشکیل و تاسیس شرکت انجام شود.
این فعال اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد به هزینه میلیاردی که برای ساخت این فرودگاه شده اشاره کرد و گفت: فرودگاه این قدر برای دولت‌ها مهم است که هزینه‌ای چند صد میلیاردی برای شهری انجام داده‌اند که روزانه تنها یک پرواز آن هم به تهران دارد.
وی با یادی از جان باختگان این سانحه افزود: آن‌ها از جمله فعالان اقتصادی و پزشکان و نخبگان علمی بودند که وقت برایشان خیلی مهم بود که البته این سوانح نه تنها برای ما بلکه برای همه دنیا اتفاق می‌افتد و البته که برای ما کمتر از بسیاری کشورهای دیگر دنیا اتفاق افتاده است.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به از دست رفتن برخی از زحمت‌ها در طول این چند روز اشاره کرد و گفت: در بعضی فضاها مطالبی عنوان شد که این زحمات را خدشه‌دار کرد.
کیانی یادآور شد که باید بپذیریم توسعه استان به ویژه با قابلیت‌های گردشگری وابسته به حمل و نقل هوایی است و پرواز تنها راه نجات استان است که نباید با این سقوط خلایی در اراده ما ایجاد شود، باید پروازها دوباره راه بیفتد تا شاهد توسعه اقتصادی استان باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام
دیروز یه کارگری داشت از بغض می ترکید که آقای پیمانکار محترم و پولدار و گردن کلفتی پول کارگریم را نداده و چند بار که تلفنی صحبت کردم بدترین و رکیک ترین حرفا را نصیبم کرده ....امیدواریم حق با قوی و غنی بوده و فقیر اشتباه محاسباتی مرتکب شده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1