تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۲۰۰۸۶

پای هواپیماهای ایران‌ایر و ماهان به کهگیلویه و بویراحمد باز می‌شود

۳
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها با آموزش، کارآفرینی و رونق تولید محقق می شود.
علی محمد احمدی در نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرداخت تسهیلات به صورت مستقیم برای ما بسیار حائز اهمیت است و می طلبد دستگاه های متولی ابتدا نسبت به غربال طرح های مهم اقدام کنند.
وی اظهار داشت: متقاضیان طرح هایی که خواستار دریافت تسهیلات بیش از ۲۰۰ میلیون  ریال هستند به معاون اقتصادی استانداری معرفی شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاثر و تاسف از وقوع سانحه هوایی پرواز آسمان، عنوان کرد: در این سانحه هوایی علاوه بر اینکه جمعی از نخبگان علمی  و پزشکی را از دست داریم  بلکه حوزه اقتصادی استان نیز ضربه دیدند  و یک نوع شوک وارد شد که باید جبران شود.
احمدی با تاکید بر اینکه باید  با تلاش بیشتر این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد، گفت: منطقه زاگرس دارای توپوگرافی سختی است و با رخ دادن این حادثه نباید امیدهای مردم را به یأس تبدیل کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در سال های اخیر بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز فرودگاه یاسوج هزینه شد، عنوان کرد: این فرودگاه در حوزه زمینی از نظر سیستم روشنایی، جاده، باند و ... هیچگونه مشکلی ندارد و باید جهت تقویت سیستم ناوبری آن تلاش کرد.
وی از رایزنی های لازم جهت ایجاد سیستم هدایت سیگنال ماهواره ای برای این فرودگاه خبر داد و افزود: هواپیمای ATR  یکی از امن ترین هواپیماهاست ولی اکنون به خاطر شرایط روحی مردم پروازهای آن را متوقف کردیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ورود هواپیماهای ایران‌ایر و ماهان به ناوگان حمل و نقل هوایی استان خبر داد و افزود: در حال رایزنی با این شرکت‌های هواپیماهایی برای ورود به ناوگان حمل و نقل هوایی استان هستیم.


رتبه ۲۸ کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان رتبه ۲۸ کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارد.
داریوش دیودیده در این نشست گفت: ۹۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میزان تسهیلات پرداخت شده در حوزه رونق تولید بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق به صورت مستقیم به واحدهای تولیدی پرداخت شده که رشد خوبی در این زمینه داشته‌ایم.
وی با اشاره به رتبه ۲۸ کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه تسهیلات بازسازی واحدهای تولیدی مبالغ خوبی توسط بانک‌ها پرداخت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایر.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
محروم ترین، ضعیف ترین استان کشور به لحاظ امکانات و تجهیزات و زیرساخت ها
پرواز های گچساران که از قبل هم ماهان بود
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1