تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۲۰۰۷۹

دستور استاندار برای نظارت بر طرح‌های پژوهشی ادارات / اختصاص یک میلیارد تومان به عملیات انتقال اجساد جانباختگان هواپیما

۱
۰
کبنا ؛ 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین برنامه راهبردهای توسعه پنج ساله منابع آب استان براساس میزان تولید، مصارف، ورودی و خروجی و منطبق بر ظرفیت‌ها و واقعیت‌های موجود باشد.

به گزارش کبنا، علی محمد احمدی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در تدوین این برنامه نیازهای کشاورزی، شرب، صنعت در رابطه با آب‌های سطحی و زیر زمینی و سازه‌های مخزنی مورد توجه باشد.
 
وی با بیان اینکه، مدیریت، کنترل و نظارت‌ها بر منابع آبی مهم است، اظهارکرد: در تدوین این برنامه مسئله محدودیت تامین منابع و اجرایی شدن فعالیت‌ها پیش بینی شده باشد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جلوگیری از اضافه برداشت‌ها و چاه‌های غیرمجاز، توجه به تغذیه‌های مصنوعی و آبخوانداری، مسائل فنی سدها، مسئله انتقال آب‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: این برنامه باید در کارها و اقدامات جهشی ایجاد کند.
 
احمدی، گردشگری را از اولویت‌های مهم استان دانست و عنوان کرد: تدوین طرح جامع گردشگری استان برگرفته از برنامه‌ها و اسناد بالا دستی و رویکرد و مبنای آن براساس راهبردهای محلی باشد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری حرکت‌ها و اقدامات هدفمند نخواهند بود مگر در قالب این طرح باشد، ادامه داد: همه اقدامات و فعالیت‌ها در حوزه گردشگری باید در قالب این طرح جامع باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حفظ میراث، بناهای تاریخی و موزه تاریخ طبیعی استان تاکید و بیان کرد: مطالعه و بررسی پیرامون آثار فرهنگی، تاریخی و طبیعی به منظور ثبت آنها در فهرست آثار ملی ضروری است.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?282327/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C
احمدی تصریح کرد: قرارداد طرح‌های پژوهشی به خوبی کنترل و مدیریت شوند و برای نظارت علمی و داوری آنها ناظر دانشگاهی از استانی دیگرانتخاب شود.
وی با تاکید براینکه، طرح‌های پژوهشی باید خروجی خوبی داشته باشند، افزود: ۳۸ طرح از ۱۱۵ طرح پیشنهادی مصوب و به دستگاه‌ها ابلاغ شد و سه میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال اعتبار امسال به این منظور برای دستگاه‌ها اختصاص یافت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه پارک ملی دنا اختصاص یافت و این اعتبار در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مصوب شده بود. این میزان اعتبار به استان ابلاغ شد.
احمدی، وصول ۱۴۰ میلیارد ریال مالیات از پیمانکاران در سالجاری را کمک ارزشمندی برای تحقق تخصیص اعتبارات عمرانی استان عنوان کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: کتاب سانحه هواپیمای تهران - یاسوج تدوین می‌شود واین کتاب حاوی تمام مراحل این حادثه غم انگیز از جمله نقاط قوت، ضعف‌ها و همچنین مهربانی‌های مردم استان خواهد بود و تمام مراحل این اتفاق نیز مستندسازی می‌شود.
 
اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی/پرداخت اعتبارات حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در قالب اسناد خزانه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی یاسوج در نظر گرفته است.
حسن نوروزی در این نشست اظهار کرد: ۱۰ میلیارد ریال برای انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی در نظر گرفته شد که این مبلغ در اختیار ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: مبلغ اعلام شده کمک مستقیم دولت در این سانحه دلخراش بوده و در صورت نیاز سازمان‌های امدادی و ستاد بحران ، اعتبار مورد نیاز آنها از محل استان تامین می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات استان در حوزه پژوهشی اشاره کرد و گفت: اعتبارات پژوهشی استان ۳۷۱ میلیون تومان است که این اعتبار به ۳۸ پروژه پژوهشی در استان اختصاص خواهد یافت.
این مسؤول تصریح کرد: مبلغ ۷۰ میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات بازنشستگان از سال ۶۵ به این طرف اعلام شده است.
وی با اشاره به پرداخت اعتبارات عمرانی در قالب اسناد خزانه گفت: تاکنون مبلغ ۱۴ میلیارد تومان طلب پیمانکاران از دولت تهاتر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
بابا با این فرمانداران و بخشداران نمی شود نظارت کرد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1