تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۳۲۰۰۷۰

یادداشت| زارعی با چاشنی صداقت و خدمت بی منت

۲۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛متن ارسالی
 

زارعی باچاشنی صداقت به دنبال خدمت بی منت است.
درباره نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا، هم دوستان –حتی آن عده که عملکرد او را خالی از خطا نمی‌دانند –و هم مخالفان متعصب که در مخالفت با ایشان کم نمی‌گذارند، باور مشترکی دارند، هردوطیف، زارعی را خدمتگزار فارغ از منت می‌دانند.
زارعی از نخستین روزی که جایگاه نمایندگی مردمش را برکرسی بهارستان سکاندار شد با توجه ویژه به محرمیت‌ها، موج تخریب‌ها و مسائل مرتبط با اقتصاد متورم در حوزه انتخابیه‌اش و استان و حتی کشور تا کنون از خدمت بی منت پا پس نکشیده است و همچنان بر اسب مراد موفقیت برای توسعه و بالندگی جامعه‌اش سخت می‌تازد. هنگام پیروزی و از آن پس، طی شش سال گذشته، همواره در اول صف مقدم‌ها ایستاده است و این مهم برایمان می‌تواند نعمت خدمت باشد و خداوند را شاکریم. مسئولیت‌های اثرگذار در جایگاه قبل از نماینده مجلس بودن ایشان بر هیچ شخصی پوشیده نبوده و نخواهد بود. زارعی بهترین گزینه‌ای بود که برای گفت‌وگو در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی جستجو می‌کردیم. ایشان با تحمل همه مشکلات و دشنه‌های زهر آلود از ناحیه مخالفانش بسیاری از این سختی‌ها را در سینه خود با صعه صدر پنهان نموده و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌ماند.
تاکنون مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها متعددی داشته است و همواره برای توسعه و بالندگی سرزمینش از جان و دل مایه گذاشته است.
زارعی، اگرچه از قدرت تحلیل و هوش سرشاری برخوردار است و کمتر اتفاق می‌افتد که در استدلال و احتجاج کم بیآورد. مشکل ایشان صداقت و انصاف است و این مهم عده‌ای را برآن داشته که شب روزشان را در سردرگمی، حیران نمایند.
با زارعی از هر دری سخن گفتیم، درباره زندگی شخصی‌اش، که همه را فدای مردمش کرده است، سوءاستفاده برخی از مدیران و و و و .... اما آینده را فقط و فقط از آن مردم می‌داند و موفقیت را برای مردم از خدای خویش می‌خواهد.
حاج غلام محمد زارعی نماینده خدوم مردم شریف بویراحمد و دنا با روی گشاده و اعتمادبه‌نفس مثال زدنی از هر چالش که به رودررویی شباهت زیادی دارد و گاه به مجادله در سایت‌های وابسته جریان‌های مخالف و دنیای مجازی نشرداده می‌شود، همیشه استقبال می‌کند و دربرابر تخریب‌های ناجوانمردانه بعضاً گزنده تخریب چی ها خم به ابرو نیآورده و هرجا انصاف لگد مال بی انصافی شود ابهام زدایی کرده است.
این دوره‌ی هشت ساله، برای مردم شریف بویراحمد و دنا، یک دوره‌ی بسیار پرکار و پر تلاش و پر عاید و حقیقتاً دوره‌ی بازسازی بوده و هست. بازسازی برای ما مردم یک آرزو بود. خدمات ایشان در همه‌ی زمینه‌های عمرانی و آبادانی خدماتی ستودنی ست.
تخریبگران را با آیه‌ی شریفه از سوره آل عمران که خداوند متعال می‌فرمایند: یـأَیهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ اتَّقُواْ اللَّهَ حَقَّ تُقَاتِهِی از راه تقوا به وحدت دعوت می‌نماییم چرا که با تقوا و وحدت است که ریشه‌ی همه‌ی بد اخلاقی‌ها برچیده می‌شود.
در پایان عرض تسلیتی داریم خدمت خانواده‌های معزز جانباخاتگان حادثه هواپیمایی تهران- یاسوج.
خداوند به خانواده‌های این عزیزان صبری جزیل عنایت فرماید و درگذشتگان این حادثه غم بار را مورد مغفرت واسعه الهی خویش قرار بدهد.
متاسفانه در فضای سایبری و سایت‌های وابسته به جریان‌های فارغ از اهدنا الصراط المستقیم، موج تخریبی جهت کم رنگ جلوه دادن پیگیری‌های مستمر نماینده خدوم شهرستان‌های بویراحمد و دنا حکمفرما شده است و سخت به سمت تشویش اذهان عمومی گسیل شده است و هدف‌های واهی پشت بند این بداخلاقی‌های مجازی وجود دارد. مردم نجیب بویراحمد و دنا نیک می‌دانند جناب زارعی برای پیگیری مطالبات مردمی نیازمند انتشار امضا و دستنویس در دنیای سایبری و مجازی نیست و نخواهد بود. حال دیگران برای استیضاح وزیر دست به قلم شده‌اند و به مردم هشدار می‌دهند که ما بودیم و دیگران سودی از این ماجرا نخواهند برد. تخریبگران بدانید منیّت برای نماینده بویراحمد و دنا تعریفی ندارد چرا که ایشان در گذر خدمت به مردم با چاشنی صداقت به دنبال خدمت بی منت به خلق الله ست. جهت تنویر افکار عمومی، نماینده محترم دوشهرستان بویراحمد و دنا در زمانی مناسب جهت پیگیری حادثه جانسوز هواپیمایی در مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام ماموریت آکنده از غم و اندوه که برای خویش در سرمای جان سخت پادنا ترسیم نموده است اقدام خواهد کرد.
حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اُنُّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها وَاَعوذُ بُکَ مُن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَ هِ.
موفق باشید

بابک حاتمی، سید یاسر نوروزی و سید عمار نوروزی
نام شما

آدرس ايميل شما

صیدالی
Iran, Islamic Republic of
اگه منم. رفته بودم سرکار،در مدح زارعی آب دریاها جوهر و درختان عالم هم کاغذ میشد بازم کم میاوردم.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
و. بی.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
اههههههههههههه
واقعا جی شکر داره که. هم بحث سیاسی بلیه
انصافا مردم با شناخت تو که طرفدار. ای باید بیخیالش وابون
عبادی فیروزاباد
Iran, Islamic Republic of
احسن ودرود
ایموری
Iran, Islamic Republic of
اقدامات زارعی در زمینه ی ایجاد زیر ساخت به راستی قابل ستودن است
هزینه ی بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه ی فرودگاه یاسوج و افزایش تعداد پرواز که در مصاحبه های مختلف از سوی استاندار و معاونت عمرانی استاندار و متولیان امر بیانگر مهر تاییدی بر این اقدام است .
وای بر کسانی که رسالت خبرنگاری خود را فدای منفعت شخصی و امیال سیاسی میکنند و وای بر کسانی که در ظاهر دغدغه توسعه ی استان را دارند ولی در عمل کمر به تخریب نماینده ی مردمی و محبوب بسته اند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سه نفر فشار و مغزشون آوردنه تا ای مطلبه بنویسن؟ چند شو دمش بیین تا نوشتینش؟
سفلی!
Iran, Islamic Republic of
جالمون رو . با این پیازداغ ها و حرف ها و ویژگی هایی ک اصلا به این .د با این . ک موقع یادداشت نوشتن دارید.
.
سلام یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کمتر حاج زارع دیگه باید برای یاسوج تمام بهش اگه مردم با .
اصیل
Iran, Islamic Republic of
یعنی. به این. و این استان که قلم زن و سیاسی شون شما سه تا شده اید / هرکسی که نشناستون من که بیشتر از همه میشناسمتون / طبل توخالی نباشیم
Iran, Islamic Republic of
اگر . و پیمونلی که.بردنه هم بگو .
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
زارعی آدم خوبیست .اما را .
علي
Iran, Islamic Republic of
بدون تعصب عرض میکنم که زارعی نماینده ای پرتلاش و مردمی و پای کار هست و در این مدت سانحه هوایی در کنار مسئولین کشوری یک لحظه مردم را تنها نگذاشت
حسین
Iran, Islamic Republic of
چه منتی برمردم برادرمن چرااقای حاجی تنها نماینده استان است که زیربرگه استیضاح وزیر راه را امضاع نکرد اینوبنویس چرا////
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هاجون خوت هم. سواد داری هم .
پایتخت
ملا. یک روز زارع را تخریب میکند بخاطر تبدیل وضعیتها و یک روز تشویق میکند. این. بازیها خوب نیست. البته ایشان. آقای زارع باشد چون در دانشگاه مشغول بکار شده است.
تغییر
Iran, Islamic Republic of
جمع.هستند که هردو دردانشگاه یاسوج استخدام شدند(درزمان دکتررحیمی وآقای زارع)
98
Iran, Islamic Republic of
برای طایفه وهم رای ها فقط کار میکند
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادران نوروزی و بابک حاتمی.
هدایت
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت یاسوج با .؟؟؟؟؟؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
. چند ؟؟؟؟؟
تده
Iran, Islamic Republic of
اینها را همچون بقیه اقوامشون بردن تو دانشگاه سرکار
بیراحمی
Iran, Islamic Republic of
عجب زمانه ای شده:. توانایی= نجابت
. در رسانه= تلاش مستمر
در مرکز= حضور بین مردم

در آخر عدم نتیجه گیری= مقصر احمدی نژاد
وحید
بزرگترین اشتباه حاج زارع همین عدم اطلاع رسانی است و گرنه هر کسی که انصاف داشته باشه به خدمات ایشون احترام میزاره...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1