تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۲۰۰۴۶

یک سووال؛ چرا پرواز وزیر در شیراز نشست و هواپیمای ۳۷۰۴ به «دنا» برخورد کرد؟

۴
۰
کبنا ؛در خبرها آمده و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم حاضر در مصلی شهر یاسوج نیز اعلام کرد که هواپیمای حامل عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که دیروز قصد داشت در مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج شرکت کند، به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی در فرودگاه شیراز بر زمین نشست و از طریق زمینی عازم محل برگزاری مراسم شد.
به گزارش کبنا، دیروز با حضور مسوولان ارشد کشوری و استانی در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج برگزار شد، هواپیمای حامل وزیر راه و شهرسازی به علت بدی آب و هوا به جای فرود در فرودگاه یاسوج در فروگاه شیراز بر زمین نشست.
آخوندی وزیر راه و شهر سازی که برای شرکت در مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه سقوط پرواز ۳۷۰۴ یاسوج به این شهر سفر کرده بود، به دلیل نا مساعد بودن شرایط جوی در فرودگاه شیراز بر زمین نشست و از طریق زمینی عازم محل برگزاری مراسم شد.
حال جای سوال است که اگر شرایط جوی نامساعد دلیل قانع کننده‌ای می‌باشد برای اینکه پرواز حامل «عباس آخوندی» در فرودگاه یاسوج ننشیند و مجبور به فرود آمدن در فرودگاه شیراز می‌شود و از راه زمینی عازم محل برگزاری مراسم در یاسوج شود. پس چرا برای پرواز هواپیمای ۳۷۰۴ تهران-یاسوج که ۶۵ نفر مسافر داشته است، شرایط بد جوی لحاظ نمی‌شود. تا این هواپیما در ۳۰ متر پایین‌تر از قله دنا به کوه برخورد کند.
سقوط هواپیمای ۳۷۰۴ هر عاملی دارد چه فنی و چه شرایط جوی باید روشن شود
آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، گفت: مطالبه مردم این است که بدانند چرا این حادثه اتفاق افتاد و چگونه این حادثه اتفاق افتاد.

 
آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید کرد: حق این مردم بازگشت بدنها نیست، دیه نیست و حق مردم این است که انسان شناخته شوند و هر حرمتی که برای نشست و برخاست و پروازشان لازم است برای آنها گذاشته شود و اصول باید چنان باشد که حقی از مردم ضایع نشود و رئیس جمهور محترم، این حق ملت ایران است که این مسئله به دقت تا پایان پیگیری شود.
وی تصریح کرد: هر عاملی دارد چه فنی و چه شرایط جوی هر عاملی دارد باید روشن شود تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
چون اون عقلش میکشه که موقعیت فرودگاه یاسوج نامناسب هست و نباید در چنین شرایطی با هواپیما به یاسوج سفر کرد، سوال اصلی این باید باشه که چرا مسیولین استان ما اصرار دارن که حتما در یاسوج فرودگاه باشه،حتی در،روز برفی. کار اون غلط نیست کار ما غلط بوده
. که به چیزی غیر از عزت بویراحمد فکر نمی کرد باید پاسخگو باشه که چرا خانه در مسیر سیلاب ساخته
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه آنها ژ نهای خوبند. دست شونه،مردم عادی بودند و منفعت مالی برای انهانداشت،
امیر
Iran, Islamic Republic of
چطور هواپیمای پیشرفته رییس جمهور میتونه در فرودگاه یاسوج فرود کنه ولی برای دیگر مسافران به بهانه ناتوانی در فرود هواپیمای ۷۰ سال پیش رو پرواز یاسوج اختصاص میدن.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1