تاریخ انتشار
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۳۱۹۶۳۴

آیا نمایندگان استان از پاسخ به سووالات دانشجویان هراس دارند؟

۲
۰
کبنا ؛دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمایندگان این استان با فضای دانشگاهی بیگانه‌اند گفت: از ۳ نماینده برای حضور در جمع دانشجویان دعوت می‌کنیم.

مرتضی جعفری زاده اظهار داشت: حضور نمایندگان مجلس و مسئولان در فضای دانشگاهی مورد انتظار دانشگاهیان بوده و برای قشر جوان و تحصیل کرده بسیار مهم و حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه حضور نمایندگان مجلس استان در دانشگاه‌ها انگشت شمار بوده و رضایت بخش نیست، عنوان کرد: در صورتی به فضای دانشجویی، مطالبات و خواسته‌های بحق مردم پاسخ داده شود علاوه به بازخورد مثبت در فضای جامعه دیگر مردم احساس نیاز به حضور تجمعات خیابانی برای بیان مطالبات و خواسته‌های خود ندارند.
دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تشکل برای حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در پرسش و پاسخ‌های دانشجویی و بیان دستاوردهای و فعالیت‌های انجام شده در طول دوران نمایندگی آقایان غلام‌محمد زارعی، غلام‌رضا تاجگردون و عدل هاشمی‌پور برای پاسخ به دانشجویان وئ تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دعوت می‌شود.
جعفری‌زاده تاکید کرد: به صورت مکتوب از نمایندگان استان برای حضور در جمع دانشجویان دعوت کرده‌ایم و منتظر پاسخ آنان هستیم.
به گزارش کبنا، حدود ۸ روز گذشته دعوت‌نامه‌های زیر برای سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی ارسال شده که تاکنون آنها برای حضور در دانشگاه پاسخی نداده‌اند.
نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نماینده بویراحمد و دنا هیچ وقت در یک برنامه رسمی دانشجویی که از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته باشد، حضور پیدا نکرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع از اوضاع
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان استان می بایستی به چند سوال اساسی پاسخ دهند ۱-چرا وزیر راه در دور استیضاح قبلی مورد حمایت شما قرار گرفت ۲-چرا حالاحاج زارع موافق استیضاح وزیر نیست ۳-چرا در عزل ونصب ها شایسته سالاری جایگاهی ندارد و فامیل وایل وطایفه ملاک شماهاست ۴-چرا برا رفع مشکلات استان از دانشگاهیان استفاده نمی شود ۵- تعدادی از مدیران شما بازنشسته هستند ۵-نیروهای غیر مرتبط استفاده می شود ۶-مشکل اشتغال را حل نکردید به سمت حل شدن هم نیستید ۷-مانع پیشرفت هم استانی های خود می شوید چرا .رسانه ها را به خدمت گرفته اید ونمی گذارید مشکلات مردم را مطرح کنند و....دهها سوال بی پاسخ که نمایندگان می بایستی جوابش را بدهند.با تشکر از سایت وزین وشجاع کبنا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا سوالات اساسی بود که نوشتید کبنا دارد در مسیر مردم حرکت می کند عالی عالی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1