تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۳۱۹۶۲۷

دهبانی‌پور: رسانه‌ها بدون غرض اخبار سانحه هوایی یاسوج را پوشش می‌دادند

۰
کبنا ؛مراسم مسافران بارانی در سوگ عزیزان پرواز ۳۷۰۴ با حضور مسوولان استانی و اقشار مختلف مردم در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مراسم مسافران بارانی پرواز ۳۷۰۴ (یادبود جانباختگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج) با حضور معاون سیاسی استاندار، رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، جمع زیادی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم، رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، این حادثه را بسیار ناگوار و تلخ توصیف و اظهار کرد: این برنامه با تلاش  اهالی فرهنگ و هنر و رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی تصریح کرد:امیدوارم هرگز همچنین حوادثی را دیگر در سرزمین ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد نبینیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد رسانه‌ها در زمینه پوشش اخبار سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، گفت: رسانه‌ها همواره در کنار سایر عوامل برای اطلاع رسانی و کاستن درد و آلام این حادثه تلاش کردند.
دهبانی‌‌پور افزود: اگر برخی خبرهای منتشر شده در بعضی از رسانه‌ها، خانواده‌ی جانباختگان را رنجیده، بدانید که رسانه‌ها صرفاً به دنبال اطلاع رسانی بوده‌اند و هیج غرضی نبوده است.
به گزارش کبنا، همچنین در این مراسم محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تسلیت به خانواده‌های مصیب دیده از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و با بیان اینکه اقدامات تیم‌های امدادی و مسوولان در منطقه سقوط هواپیما ستودنی است، اظهار کرد: کسانی که در عملیات جست‌وجو و انتقال اجساد مسوول بودند، چنان مشتاقانه کارها را پیگیری می‌کردند که گویی حادثه‌ دیدگان اعضای خانواده خودشان بودند.

نظری تاکید کرد: هیچ کوتاهی و قصوری در عملیات جست‌وجو انتقال اجساد ندیدیم و مسوولان و تیم‌های امدادی و همه با تمام توان پیگیر کارها بودند.
وی افزود:همه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم از همان ابتدای این اتفاق ناگوار صورت گرفت، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه عملیات جست‌وجو و انتقال اجساد به کندی صورت گرفت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1