تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۳۱۹۵۴۱

کهگیلویه و بویراحمد دومین تولیدکننده نفت و گاز، مصداق واقعی تبعیض است

۴
۰
کبنا ؛نماینده استان کهگیلویه و بویر احمد در شورای عالی استان‌ها گفت: کهگیلویه و بویر احمد دومین تولیدکننده نفت و گاز و دومین استان با توجه به مساحت از نظر جنگل و منابع آب است، اما مردم استان من محروم هستند و محرومیت‌های آن‌ها گسترده است.
حبیب‌الله عاملی مقدم در سومین اجلاس عمومی این شورای که پیش از (پنجشنبه) در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اظهار تأسف از اینکه امروز به عنوان نماینده استان کهگیلویه در این اجلاس صحبت می‌کند که مردمش داغدار و مصیب‌زده هستند، اظهار کرد: گرچه ملت ایران همیشه در شادی و غم با هم شریک هستند، اما کهگیلویه و بویر احمد امروز از جراحت و غمی بزرگ رنج می‌برد که قطعاً اگر تنها علت نباشد، حتماً یکی از بزرگ‌ترین علت‌های این مصیبت بوده است.
عضو شورای عالی استان‌ها ناتوانی و ضعف حمل و نقل هوایی کشور را دلیل مصیبت برشمرد و تأکید کرد: البته محرومیت مردم نیز زمینه آن را فراهم کرده است و این مصیبت را تسلیت می‌گویم.
عاملی‌مقدم با بیان اینکه در این فرصت اندک به ۲ نکته اشاره می‌کنم، افزود: یکی اینکه در استان خودم و دیگری در شورای عالی استان‌ها بیان می‌کنم که من نماینده یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور هستم.
وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویر احمد دومین تولیدکننده نفت و گاز و دومین استان با توجه به مساحت از نظر جنگل و منابع آب است، اما مردم استان من محروم هستند و محرومیت‌های آن‌ها گسترده است.
عضو شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های شورای عالی استان‌ها تلاش برای جلوگیری و مبارزه با تبعیض است، تصریح کرد: استان من مصداق واقعی این تبعیض است و از همین نقطه سراغ نقش شورای عالی می‌روم.
عاملی‌مقدم با بیان اینکه انتظار داریم شورای عالی استان‌ها در نقش و جایگاه خود حاضر شود و وظایف خود را به خوبی انجام دهد و برای تحقق آن‌ها تلاش کند، تصریح کرد: ما آمده‌ایم از حقوق مردم دفاع کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد حسینی نیک
Iran, Islamic Republic of
اقای عاملی حرف تازه بگو
مرد
United States
این نشانه بدبختی وضعف نمایندگان استان است ببینید فولاد مبارکه یک ریال به استان مامیدهد ونفت ما توی استانهای دیگه آبادی میاره
ایمان
United States
اتفاقات جاده ها را هم اضافه کنید
Iran, Islamic Republic of
آقای عاملی مقدم جای شما هم آنجا نیست عزیزم همه می دانند استان محروم هست راهکار شما چیست کت وشلوار بپوشی وبری بالا وداد بزنی محرومیم شبیه آدم هایی که جانشان به خطر افتاده وفریاد می زنند کمک کمک نه عزیزم راهش این نیست راه عبور از محرومیت داد وفریاد نیست بکار گیری خرد جمعی واستفاده از همه ظرفیت های انسانی وطبیعی برا حل مشکل
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1