تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۱۹۰۹۸

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان سانحه هوایی در میراث فرهنگی استان برگزارشد

۰
کبنا ؛مراسم بزرگداشت جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای آسمان مسیر تهران – یاسوج پرواز ۳۷۰۴صبح امروز پنجشنبه در اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ،مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه این حادثه مصیبت بزرگی برای مردم استان بخصوص خانواده های داغدار عزیزان سفر کرده است اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه سقوط هواپیما و همچنین همدردی با خانواده های داغدار آنان است.
محمود باقری با بیان اینکه متاسفانه این حادثه در روزی اتفاق افتاد  که در ارتفاعات دنا شاهد بارش برف و کولاک سنگینی بودیم تصریح کرد: در روز اول امکانات صعود برا پیدا کردن لاشه هواپیما فراهم نبود ولی در کم ترین زمان خیلی از امکانات کشور برای پیدا کردن هواپیما بسیج شد.
دبیر کار گروه ستاد هماهنگی خدمات سفر در کهگیلویه وبویراحمد گفت:همراهی مردم و مسئولان در این چند روز برای پیدا کردن اجساد مسافران هواپیما بینظیر بود.
وی با بیان اینکه بالگردهای نیروی هوافضای سپاه لاشه هواپیمای آسمان را در ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند افزود: پس از آن امدادگران اعم از نیروهای ارتش ،سپاه بسیج ،هلال احمر و حتی نیروهای مردمی  برای یافت اجساد و قطعات مختلف هواپیما به این منطقه اعزام شدند.
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در پایان درگذشت مسافران و خدمه این پرواز را به عموم ملت ایران بالاخص خانواده های داغدار درگذشتگان تسلیت گفت  وبرای درگذشتگان از درگاه خدای متعال صبر جزیل مسألت کرد.
 
در پایان این مراسم کارکنان اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه بویراحمد با قرائت فاتحه یاد و خاطره درگذشتگان این  حادثه  را گرامی داشتند.


   
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
1