تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۳۱۸۷۲۵

پیام تسلیت مسئولان شهرستان گچساران در پی جان باختن هم استانی ها در سانحه هوایی

۰
کبنا ؛مهرناز بهزادی دهیار روستای باباکلان با صدورپیامی جان باختن جمعی از هم وطنان شریف و هم استانی های عزیزمان و همچنین مهندس مهدی جاوید مدیرپروژه انتقال آب کشاورزی به روستای باباکلان را در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج  را تسلیت گفت.
متن به شرح ذیل است
بسم الله الرحمن الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله وانا الیه راجعون
حادثه دلخراش سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که موجب جان باختن جمعی از هم وطنان شریف و هم استانی های عزیزمان شد.  مهندس مهدی جاویدپور مدیر پروژه انتقال آب کشاورزی به روستای باباکلان هم جز مسافران جانباخته بودند، وی انسانی شریف، دلسوز، نوع دوست بودند که در طول چند ماه خدمت خود در باباکلان همکاری و خدمات ارزنده ای به مردم  محروم این خطه داشتند.
بدینوسیله این حادثه غم انگیز و دلخراش را به آحاد مردم ایران اسلامی و خانواده محترم وداغدیده مهندس جاویدپور،مدیران و پرسنل قرارگاه خاتم(موسسه حرا)  تسلیت گفته و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان  صبر و اجر الهی مسئلت می‌‌ نمایم.
مهرناز بهزادی
دهیارروستای باباکلان شهرستان گچساران

علی رضا دشتانی ناظر گمرکات استان هرمزگان  با صدور پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز را در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج  را تسلیت گفت.
متن بشرح ذیل است
انَّالِلَه وَاِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ
خبر تاسف بار " حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران، یاسوج" که منجربه درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز و داغدار شدن ملت ایران به ویژه خانواده های عزیز مسافرین این هواپیما را در پی داشت موجب تاثر و تالم فراوان گردید، مصیبت و عمق حادثه بگونه ی است که سخت بتوان با یک کلمه " تسلیت " این مصیبت عظما را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود و تسلی بخش دل های داغدیده مردمان با صلابت زاگرس شد.
اینجانب ضمن همدردی با خانواده های داغدیده سقوط هواپیما ،این مصیبت عظما را به ملت ایران به ویژه به مردم شریف و داغدار و مصیبت دیده استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و برای جانباختگان از درگاه ایزد منان طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی خواستدارم.
خداوند بزرگ روح بلند این عزیزان را با اولیاءالله محشور بگرداند؛ انشاالله-
علی رضا دشتانی
ناظر گمرکات استان هرمزگان

علی کردلو مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران درپیامی جان باختن ۶۶تن از هموطنان شریف و هم استانی ها  عزیزرا در سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج به مردم ایران اسلامی و به خصوص مردم استان کهگیلویه وبویراحمد تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله وانا الیه راجعون
ضایعه دردناک ومصبیت بار درگذشتگان وهم وطنان گرامی ام ،بار اندوهی تاثر برانگیز را درقلوب ملت شریف ایران اسلامی وبه خصوص مردم شریف وصبور استان کهگیلویه وبویراحمدوخانواده های معزز آنان نشاند.
ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا فدا، و بازماندگان آنان دراستان و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند بزرگ  درایام عزای حضرت صدیقه طاهره (س) برای جان باختگان این حادثه، غفران الهی وهمجواری باخوان کریمانه حضرت زهرا(س) و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت مینماییم.
اینجانب با قلبی سرشار از غم و همدردی با مصیبت دیدگان، این حادثه اندوهبار را به بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای روح عروج یافته آن عزیزان آرزوی علو درجات راازخداوند بزرگ مسئلت دارم.
امیداست مسائل عمومی ورفاهی مردم دربازی های سیاسی همچون تحریم های تحمیلی فراموش نشود، تاماقادرشویم با تقویت بیش از پیش وتوجه ویژه به زیرساخت های ناوگان هوایی ازچنین درسوگ نشستن هموطنان عزیزمان جلوگیری نمایم.
علی کردلو
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

فرج الله استلاحی بخشدارمرکزی شهرستان گچساران در پی جان باختن تعدادی از هم استانی ها در سانحه هوایی پیام تسلیت صادر کرد.
*بسم الله الرحمن الرحیم*
وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ
حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج و جان باختن جمعی از هم‌میهنان و هم استانی های عزیزمان، موجب تأثر و تألم اینجانب و همه‌ی مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد گردید.
ضمن ابراز همدردی با خانواده ‏های داغدیده، این مصیبت بزرگ را به ملت ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان  صبر و اجر الهی مسئلت می‌‌ نمایم.
فرج الله استلاحی
بخشدارمرکزی شهرستان گچساران

دکتر هایده حافظ قرآن مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در پی جان باختن تعدادی از هم استانی ها در سانحه هوایی پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
حادثه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای پرواز یاسوج به تهران و جان باختن عده ای از هم استانی ها و هموطنانمان بسیار جانکاه و حزن انگیز بود.
اینجانب از صمیم قلب مصیبت وارده را به خانواده های داغدیده ، همشهریان عزیز، هم استانی های صبور، مردم شریف میهن اسلامی تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان اجر جزیل و برای جانباختگان روح و رحمت و رضوان از خدا وند متعال مسئلت دارم.
دکتر هایده حافظ قرآن
مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران

در پی حادثه سقوط هواپیما مسافربری تهران-یاسوج و جان باختن تعدادی از هم استانی ها و هموطنان، دکتر محسن حیدرپور رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران پیام تسلیتی به این پایگاه خبری ارسال کرده است:
متن این پیام بدین شرح است:
“بسم الله الرحمن الرحیم ”
 
《انا لله و انا الیه راجعون》
حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری، موجب تاثر و تاسف مردم عزیزمان شد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.
بدینوسیله از صمیم قلب، مصیبت وارده را به خانواده های محترم مصیبت دیده و همشهریان، هم استانی ها و هموطنان عزیز تسلیت عرض می کنم و برای عزیزان سفرکرده طلب رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل ازدرگاه ایزد منان خواهانم.
دکتر محسن حیدرپور
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1