تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۳۱۸۳۴۵

آخوندی: حادثه سقوط هواپیمای مسافربری موضوع مبهمی است

۴
۰
کبنا ؛وزیر راه و شهرسازی گفت: حادثه هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج مبهم است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور احمدی استاندار، نماینده بویراحمد و دنا و مدیران عضو این ستاد برگزار شد، ضمن تسلیت این سانحه تأسف‌بار به خانواده‌های جان‌باختگان، اظهار کرد: دوست داشتم که در یک برنامه خوبی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنم، اما تقدیر الهی سبب شده که در این شرایط خدمت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برسم.

آخوندی بیان داشت: همکاران من تمام تلاش خود را برای امدادرسانی و جستجو انجام داده‌اند.
وی افزود: بعد از دستور رئیس‌جمهور کمیته رسیدگی به سانحه را تشکیل دادیم که این کمیته از ۱۱ گروه تشکیل شد و هر کمیته در حوزه‌های مختلف وظایف خود را انجام می‌دهند.
وی بابیان اینکه نقطه دقیق سقوط هواپیما مشخص نیست، گفت: هواپیما در محدوده  ( ۱۵ کیلومتر در ۶ کیلومتر) سقوط کرده است که این محدوده را به بخش‌های کوچکتری تقسیم کرده‌ایم، و با استفاده از سیستم‌های پروازی و پهباد و سیستم‌های ماهواره‌ای در تلاش هستیم که لاشه هواپیما را جستجو کنیم.
وی بابیان اینکه خودم شخصاً در پروازی از منطقه ذکرشده بازدید کرده‌ام، افزود: بعد از بازدیدی که از این مناطق انجام داده‌ام و با فرایند مسیر جستجو آشنا شدم، با آقای رئیس‌جمهوری، فرمانده کل ارتش، وزیر کشور و وزیر دفاع صحبت کرده‌ام که پرنده‌های بیشتری را به منطقه اعزام کنند تا به جستجو سرعت بیشتری ببخشند.
وی با بیان اینکه ۷ هلی‌کوپتر در منطقه در حال جستجو است، گفت: هم‌اکنون هلی‌کوپترهای این منطقه را جستجو می‌کند، اما با توجه به اینکه شرایط منقطه سخت است، به هلی‌کوپترهای لازم داریم که قدرت و پوشش بیشتری داشته باشند که خواهش کردیم هلی‌کوپترهایی بیشتری به این مناطق اعزام کنند.
وی افزود: ۴۰ تیم تخصصی جمعیت هلال احمر و همچنین تیم کوهنوردی مجرب وزارت ورزش به منطقه اعزام‌شده است و خودم این مسیر را به‌دقت بررسی کرده‌ام و از فرایند جستجو و شناسایی مطمئن شده‌ام.
آخوندی اظهار داشت: اینجا شرایط بسیار سخت و صعب‌العبور‌است که باید تلاش بیشتری صوت گیرد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ نقطه منفی در اقدامات صورت گرفته وجود ندارد، گفت: تمام گزارش‌های رسیده از مراکز رسمی نرمال است و گزارش غیرنرمالی دریافت نکرده‌ام، تا این لحظه در اقدامات صورت گرفته هیچ نقطه منفی وجود ندارد و این حادثه موضوع مبهمی است.
آخوندی گفت: متأسفانه اظهارات غیر کارشناسی وجود دارد که برخی از این اظهارات غیرکارشناسی طبیعی است، اما از رسانه‌ها و همه کسانی که در جامعه هستند می‌خواهم که اظهارات غیرکارشناسی نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آراز
Iran, Islamic Republic of
اخوندی اومد.ن بدیم تا تامین اعتبار کنن برامون
دلکم
Iran, Islamic Republic of
بالگرد باید سنگین باشه بتونه پرواز کنه باد خیلی شدیده
قلبی
Iran, Islamic Republic of
مبهم فقط..ی
y
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر خودت با هواپیمای بدون نقص وخوب امدی ایا سزاواراست هواپیمای بیست وپنج ساله ونقص دار را انهم در روز بارندگی بفرستید
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1