تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۱۸۳۲۱

نقدی بر رفتار تاجگردون در باره حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

۵۷
۰
کبنا ؛حسین یاری
غلامرضاتاجگردون با انتشار تصویری از استیضاح وزرای راه و شهرسازی و کار و رفاه اجتماعی در این فضای غمبار دوباره دست به رفتارهای منحصراً به فرد خودش زد.
این روزها سانحه سقوط هواپیمایی پروازتهران-یاسوج در قلل دنا و جان باختن جمعی از بهترین فرزندان استان و کشور به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده و صحنه تقابل طرفداران و مخالفان دولت شده است.
از سوی دیگر بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفاده از فضای موجود دست به رفتارهای می رنند که شائبه پوپولیستی بودن دارد.
 
غلامرضا تاجگردون که نبض اقتصادی بودجه و اقتصاد مجلس و به تبع آن کشور را در دست دارد صبح امروز با انتشار نامه ای در فضای مجازی از استیضاح دو تن از وزرای دولت خبرداد.
در این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است نوشته شده که در روند اجرایی کشور بی انگیزگی ,سستی,رخوت و عدم وجود ساماندهی مناسب در مواجهه با مشکلات و بحران ها و از همه مهم تر کم دقتی در اولویت بندی اموراجرایی مردم فراهم شده است.
جناب آقای تاجگردون، وزاری راه و کار در دولت روحانی از رای شما نمایندگان صاحب وزارت شدند اگر سستی و رخوتی هست قطعا نمایندگان مجلس در این بین خطاکار هستند که چرا دست به انتخاب این وزرا زده اند.
جناب آقای تاجگردون مشاهدات و ارزیابی شما و نمایندگان مجلس در فراکسیون های رهروان ولایت و زاگرس نشین از عملکرد این دو وزیر و سایر وزرا که در دولت ادامه داشته چگونه بوده که بعداز چندماه از انتخاب مجدد آنها دوباره به این نتیجه رسیدید.
آیا نمایندگان مجلس بعداز شعارهای پوپولیستی و حضور در مجلس دچار رخوت و سستی شدند که چنین وزرایی در پشت پرده های معامله های سیاسی انتخاب می کنند.
آیا نمایندگان به شعارهای انتخاباتی و برنامه های خود پایبند هستند؟
امروز کسانی که از استیضاح وزیر راه و شهر سازی خبر میدهند و احساس می کنند به وظیفه ی خود عمل کرده اند بدانند که این آخرین راه است نه اولین.
شما منتظر نشسته اید ببینید کجا بحرانی رخ می دهد و بعد از آن دست به سلاح استیضاح ببرید یا دم به دم نظارت کنید تا اتفاقی رخ ندهد؟!
اصولا هنر شما و امثال شما در این مجلس چیست؟!
فردا روزی که مملکت از خشکسالی متضرر شد آیا استیضاح وزیر کشاورزی سودی دارد؟؟
آیا استیضاح وزیر کار میتواند مشکل عدم پرداخت حقوق کارگران. را حل کند و داغ خانواده های حادثه سانچی  را التیام بخشد؟
همه می دانیم که این رفتارها ها همه رفع تکلیف است و کاعذبازی و بازی با افکار عمومی است.
چرا که همین وزرا با رای و لابیگری شما نمایندگان انتخاب شدند که این روزها دچار سستی و رخوت در اجرای امور شدند.
آقای تاجگردون به عنون رئیس کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس چه اقدامی برای ایمن سازی خطوط هوایی و زمینی انجام داده اید؟
مجمع نمایندگان استان پاسخ دهند که چندبار با پرواز هواپیمای سانحه دیده آسمان یاسوج به تهران و بالعکس سفرکردند.
آیا از وضعیت ناگوار آتش نشانی های استان,تجهیز گروه های امداد و نجات خبردارید؟
استان ما و ایران این روزها داغدار و چشمانی خیس و مضطربی از حادثه قلل دنا دارند، بهتر است دست از این رفتارها بردارید، جنابعالی و نمایندگان مجلس رسماً از انتخاب چنین وزرایی و انتخاب مجدد آنها از مردم عذرخواهی کنند.
و در شرایطی که همه چشم انتظار پیدا شدن لاشه هواپیمای سانحه دیده در سرما و باد و بوران پادنا هستند بهتر دست از این رفتارها بردارید.
نام شما

آدرس ايميل شما

قاسم
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما متن قابل تاملی هست
تشکر میکنم
جانان
Iran, Islamic Republic of
تاج .
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا

به نظر من، نمایندگان، وزیر و سایر مسئولانی که با در اختیار داشتن بهترین امکانات و نیروها در دو روز پس از سانحه هوایی نتوانند لاشه یا اثری از هواپیما را بیابند، می بایست در اسرع وقت استعفا دهند در غیراینصورت وجودشان ضمن بی احترامی عمیق به مردم، زخم چرکینی است بر پیکره جامعه.

ما ایرانیها اصولا فقط شعار دادن را خوب بلدیم ولی در عمل . صحت این ادعا را نیز می توان در سرنوشت تلخ موارد زیر جستجو نمود:
حادثه پلاسکو
معدن یورت گلستان
سانچی
هواپیمای ۳۷۰۴ یاسوج
.
.
این راه و مسیر ادامه دارد...

بی لیاقتی مسئولین بیش از پیش پر رنگتر می شود ...
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت تاجگردون . کر با غیرت
ناصر
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا خوب وشیوا گفتی واقعا حرف دل خیلی از مردم رو زدین تا جگردون کل استان رو قبضه کرده تو دستاش وبراش فرقی نمی کنه چه دولتی باشه چون با کمال تعجب ایشون هم در دولت ومجلس اصول گرا وهم در دولت ومجلس اصلاح طلب رئیس کمسیون بوده وهست این کار ایشون هم رفتار.
جمشید
Iran, Islamic Republic of
خب چکار باید میکرد شما راضی میشدی
مغرض نباش
ياس
United States
تا زمانی که بده و بستون در انتخاب مدیران و و وزیران هست وضع همینه
مردم بخونید که نویسنده بفهمه مردم....
United States
دلواپسی که این متن و نوشته همین حرفا توهین ها راجب برجام و یدادین مردم و گول نزن تو و حزب بازیت که مخالف برجام یود دقیقا باعث این موضوع شد همه میدونن هواپیماها ما فرسودس حالا‌صد وزیر‌دیگه بیاد‌نو میشه عقده گشایی رو نسبت به تاجگردون و وزیر و برجام تمامی‌ندارد مردم میدونن تو دلواپس
گچساران
Iran, Islamic Republic of
و حکومت کن......
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
کاش انروزی که بعد از سانحه قطار وزیر راه را استیضاح کردن همین اقای تاجگردون (پوپولیست) از اقای اخوندی حمایت نمیکردن . من ان ارشیو را ندارم که جناب دکتر تاجگردون به حمایت از اقای اخوندی در مجلس بعنوان نماینده مخالف استیضاح سخنرانی کردن از کبنانیوز خواهش میکنم اگه تونستن اون ارشیو رو پیدا کنن تا برای عموم مردم اشکار شود رفتار پوپولیستی جناب دکتر تاجگردون
دگم
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل و این حرف ها از روی حسادت است هیچ اثر گذاری ندارد
هر کی
Iran, Islamic Republic of
همه جای دنیا وقتی اتفاقاتی از این دست می افتد بسیاری از مسئولین استعفا می دهند و یا برکنار می شوند، کجای این حرکت. است؟ این متن دارای تناقضات فراوانی است که نشان دهنده ذهن .آن است، این قدر عجول نباشید در گزارش دادن، غلط های املایی و نگارشی موجود در متن به خوبی بازگو کننده ی دلیل و علت انتشار چنین گزارشاتی است
سعید
Iran, Islamic Republic of
عالی بیان کردید.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شما خودتان در این سرایط به جز نیش زدن وکنایه زدن به تاجگردون ونمک پاشیدن به زخم ملت..چه راهکاری برای آینده دارید.آیا توان حل یکی از مشکلاتی را گه خودتان گفتید .را دارید.اتتقاد خیلی راحت تر از استیضاح است.استیصاح و رودر رو شدن با دولت دل وجرئت میخواهد.وقدرتی که فقط تاجگردون دارد.نه هرکسی که ......شماچه راه حل هایی برای التیام زخمهای خانوادهدای داعدیده دارید
محمد حسینی نیک
Iran, Islamic Republic of
شمانمیخواه نگرانباشیدتاجگردون وظیفه اش رامیدونه ساکت بشینه امثال شماطبق معمول اه وناله خودراداریدحرف بزنه میگیدمیخواا کادخودشومطرح کنه تاج درسته میگه شماکج فهم هستید
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان محترم سلام .همین اول پیام بگویم که از منتقدین جدی دولت آقای دوحانی و بخصوص عملکرد آقای آخوندی هستم .
اقدام بی موقع و اخیر شما بخصوص جناب تاجگردون و هاشمی ذیل درخواست استیضاح در حالیکه مردم استان و بلکه ایران داغدار و چشم انتظار پیدا شدن عزیزانشان هستند ، دور از انتظار بود:
۱. ایشان از طرف جناب رئیس جمهور به عنوان مسئول پیگیر حادثه و نماینده عالی دولت برای حضور در استان و نظارت و مدیریت عملیات تعیین شده بود.
۲. اینگونه اقدامات نمایشی صرفا از سلبریتی هایی متصور است که مبنای عملکردشان افزایش تعداد لایک های زیر تصاویرشان است .
۳. اگر وزرایی که نام بردید دارایی این همه ضعف و نقص جدی عملکردی و سخصیتی هستند، که هستند و منهم معتقدم ، اما مگر چند روزاز انتخاب کابینه رییس جمهور می گذرد که خود شماها آنرا انتخاب کردید .
۴. بدون شک امثال شماها در عملکرد ضعیف این آقایان شریک هستید و این اقدام بی موقع چیزی از تقصیرتان کم نمی کند .
۵. ایشان میهمان استان ما بود و می گذاشتید قضیه سقوط هواپیما و پیداشدن عزیزانمان پیدا می شدو دولت آنرا مدیریت می کرد بعد اقدام می کردید .
۶. ان شاءالله جریان پنهانی پشت این اقدام نباشد و در ضمن با جو سازیی که طی چند روز آینده در اینخصوص می شود قصد سرگرم کردن مردم را نداشته باشید .
امیدوارم اقدامتان فقط برای رضای خدا و شادی دل مردم باشد .
متن خالی از غرض نیست. اگر امثال تاجگردون که از استان ما هستن وزیر رو استیضاح نکنن و شروع به تعریف از اوضاع کنن اون موقع شما راضی میشدی؟ کاری که تاجگردون کرده کمترین کار ممکن هست که متاسفانه امثال شما از این کار ابراز نارضایتی میکنید.
مگر اینکه تاجگردون عزت بویراحمد رو بهش برگردونه وگرنه غیر از اون کسی رو نمیبینم که بتونه چنین کاری رو انجام بده.
داود
Iran, Islamic Republic of
کافی گوش شنوا باشه تا ک این حرفا رو ک صدهزار بار گفته میشه بشنون.تاج گردون دورت تموم شده منتظر انتقام سخت باش
راستین
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون بجای انتشار نامه استیضاح وزیر راه و شهرسازی،یه پیام تسلیت به خانواده های داغدار شهرستان میدادین .شاید خبر ندارین آقای اردشیر راد رییس هیئت والیبال گچساران و آقای سید نقی نشاطی فر رییس سابق صنعت و معدن و تجارت گچساران و سرهنگ پاسدار مهدی جاویدپور مدیر پروژه آبرسانی باباکلان هم جز مسافران هواپیما بودن
درود مردم عاقل
United States
همه ناوگان فرسوذه هست اقای نویسنده میخوای خودت هواپیما بخر اگر بلدی تو و امثال تو داشتی به برجام حرف میزدید واسه حزبتون مردم زرنگن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان بک هم أسنانی میکم کاربسیار بحجابی کرد اقای تاجکردون
چرا اسم زارعی رو در بین امضا کنندگان استیضاح نمیبینیم؟ یعنی واقعا فکر میکنه عملکرد وزیر قابل قبول بوده؟ چرا رشید پور با ارائه اسنادی ادعا کردن که فرودگاه یاسوج فاقد رادار بوده؟ اون موقع که زارعی مدام از پایان تعمیرات فرودگاه با افتخار حرف میزد اون حرفهای زارعی هم پوپولیستی بود یا نبود؟ می خواید با تخریب تاجگردون فکرها رو به چه سمتی منحرف کنید؟ آیا حرفهای شما بیشتر پوپولیستی نیست؟
یورد خالی
جناب یاری اتفاقات این روزها دستاود رفقا وباند گریزان تعامل با واقعیت ها ودنیا میباشد طوری تحلیل و راه کار و انتقاد میکنید انگار سی سال گذشته توی این مملکت نبودی تاجگردون افتخار دیار ماست از اینکه اعتراف به ابهت وقدرت ایشان در تهران داشته ای حرف درستی است تاجگردون بیدی نیست که با این نوشته های سفارشی بلرزد تاجگردون ایستادگی ونترسی خود را در برابر کسانی نشان داده که قبل از ایشان دوستان شما مهره ای بر صفحه نبودند
به جای این حرفها بفرمایید چرا زارع پای نامه رو امضاء نکرده. ما رو چی فرض کردی؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده‌ آگه شما وهم فکر ها تون کار دیگه ای بلدی بگو تا انجام بدن جناب نویسنده‌ تاج تعارف با کسی نداره اون روز که وزرا انتخاب شدن برنامه داشتن الان ندارن باید برود زورت میاد تاج به کسی باج نمی دهد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اگه این وزیر جناب آخوندی اولین حضورش در سمت وزارت بود دفاع کردن قابل توجیه بود ایشان وزیر دور قبل بود چه دلیلی داره الان تاجگردون اعتراض کنه ایشان همون شخصی بود که از دولت و تیمش حمایت کرد اتفاقات قبلی کم نبود که آقای تاجگردون الان بیدار شده نامه اعتراضی نوشته
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت ۱۹ حاج زارع در زمان امضا این نامه در منطقه عملیات جستجو حضور داشتن از دیروز تا حالا و همین باعث شده که نباشن پس الکی جنجال درست نکن و کمتر فرافکنی کن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تصمیم آقای تاجگردون کاملا درسته
احسان
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ کامنت ۱۲ تاجگردون عزت به شهرش خودش رو نمیتونه برگردونه و احتمالا شما هم از اونهایی هستید که به زباله دان سیاست انداخته شده اید و به نوعی شکست خورده انتخابات هستید
دیل
Norway
تاجگردون .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
نماینده شهری که زارعی بود بر سر ان شهر رسوایی لود
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع فردی منطق گرا هست الان هم در منطقه حادثه می باشد و دوما هر سخن جایی دارد و تو این موقعیت که وزیر تو استان هستند کار تاج ابرو ریزی هست
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
افرین بر نویسنده
جناب تاجگردون به جای نظارت بر اوضاع قصد دارد خوی نشان دهد که من هم .....ای کاش زمان لابی گری برای انتخاب به این فکر می افتادی
جناب دکتر مردم ما خیلی فهیم ترند از این ....
دوست
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقایان تاجگردون و سردار هاشمی که واقعا دلسوزانه اقدام کرده اند درعوض آقای زارع محافظه کاری کرده وفقط به فکر منافع شخصی خود است
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تعداد زیادی از افراد توی هواپیما که این اتفاق براشون افتاده از شهرستان گچساران و باشت و از دوستان آقای تاجگردون هستن، به جای این نقدهای مغرضانه بهتره دعای خیر داشته باشیم.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جنگ هفتاد دو ملت همه را عذر بنه چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند سالها باید بگذرد تا دست .ی برداری و به وحدت و برادری فکر کنی
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اگرآقای تاج به .دنبال حل مشکل استان بودسرگذشت مااین نبود...آقای تاجگردون حنای شماهم دیگه رنگی نداره
باشتی
Iran, Islamic Republic of
یه کم منصف باشید قضاوت به حق کنید
کشتی سانچی بدون حرکت درمدت چندروز خدمه وافرادش ناپدید شدند
انوقت شما توقع دارید در این شرایط کوه ۴۰۰۰متری دنا که تشکیل شده از هزاران دره بلند و صخره وکمرهای غیره قابل دسترسی وپراز برف یخچال ومه الودی وابرناکی ووزش تند باد استخوان خشک کن وبارش برف وبوران کولاک چطور امکان یافتن لاشه هواپیما که ممکن هزاران تکه شده است ودر لابلای شکافها وزیر برف مدفون گشته توسط گروههای هوایی وزمینی وحتی ماهواره یافت شود
به خانواده های این عزیزان تسلیت میگوئیم
لوداب
Iran, Islamic Republic of
وظیفه آقای تاجگردون به عنوان نماینده نظارت بر کار وزرا است. و کارشو کاملا درست و با اقتدار انجام داد. پتاسفانه آقای زراعی ۶ ساله مرتب میگه فرودگاه یاسوج گلستان شده در حالیکه اصلا سیستم‌رادار نداشته. این چند سال نتونست این هواپیما را از سر یاسوج رد کنه. الانم اومده تو کاری که وظیفه اش نیست به جای امداد گر دخالت میکنه. این متن هم برای توجیه همین کاره.
من‌بویراحمدیم ولی این کار اقایان تاجگردون و هاشمی را تحسین میکنم. وظیفه نماینده نظارت هست نه کارهای نمایشی و بی ربط.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما با چه رویی هنوز از برجام حرف میزنید؟باید با چ زبونی به شما فهموند امریکا دلش برای ما نمیسوزه!؟مملکت رو به گند کشیدید!!
استقلال
Iran, Islamic Republic of
بعضی دوستان از تاجگردون به عنوان ناجی یاد کرده اند که اگر نبود چنین وچنان می شد باید خدمت این دوستان یادآوری کنم که تاحگردون اولا به واسطه حاج بهرام تا حگردون شد ثانیا متاسفانه باید بگویم که تاجگردون زمین تا آسمان با حاج بهرام متفاوته واین که ایشون خط وفکر سیاسی مستقلی نداره وبه قول بزرگواری تاجگردون تهران اصول گرا وگچساران اصلاح طلبه راستی می گن تاج وضع مالی وحشتناک خوبی داره می شه دوستانش بهش بگن شفاف سازی کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این متن کبنا نیوز.شما هم جیره خواران این نماینده ها ازشون حمایت بیخود نکنید خواهشا.اگه یکم مسئولیت داشتن این هواپیما سالها قبل باید از استان خارج و هواپیمای بهتری جایگزین میشد پس حرفهای واهی و طرفداری بیهوده از مسئولین بی مسئولیت و دوربینی نکنید خواهشا.
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون عمر هواپیمای گچساران چقدره؟
United States
یک سوال از آقای تاجگردون و دو نماینده ی دیگر استان :
خداوکیل با این هواپیما چند بار مسافرت کردید ؟ آیا وضعیت نامطلوب و یا مشکلی در مورد این هواپیما تا قبل از سقوط به گوش شما رسیده بود ؟ تا قبل از سقوط هواپیما چقدر تلاش کردید و به وزارت راه فشار آوردید که مشکلات را رفع کند و یا هواپیمای ایمن تر و مناسب تری را جایگزین این هواپیما کنند ؟ آیا خودتان را هم مقصر می دانید ؟ اگر مقصر باشید حاضر هستید که خودتان استعفا بدهید ؟ چقدر بودجه برای نو کردن و یا ایمن کردن هواپیماها در مجلس تصویب کردید ؟ چقدر مسائل و مشکلات ناوگان های هوایی ، زمینی و دریایی را در اولویت بودجه بندی های خودتان قرار دادید ؟ووو هزاران سوال دیگر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته منظور از این سوالات برداشتن بار مسئولیت و پاسخگویی از دوش بقیه ی مقصرهای این حادثه نیست ، من فکر می کنم حداقل نتیجه گیری این است که هم مجلس و هم دولت مقصر هستند .
Iran, Islamic Republic of
سلامجناب تاجگردون این رسم مهمان نوازی نیست شما نباید ازموقعیت استفاده وبدنبال تخریب دیگران باعده ای که جدیدا خودراپیدا کرده اند ابودید.لطفا یه نگاه به دورورتون بندازید مگه تفصیر وزیر چیه همه سما مقصران اصلی هستید این ی تلنگر بود خدابه داد مابرسه گرفتار چه کسانی شدیم.
کمحسن
Iran, Islamic Republic of
باج خوب نمی دهند / چرا همین حالا فکری به حال خشکسالی نمی کنید /
امید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط اهل خودنمایی هست و در عمل هیچ کاری از بر نمیاد اگه واقعا کاری از دستش برمواد الان گچساران رتبه اول اعتیاد رو در کشور نداشت که این به دلیل بیکاری جوانان هست.
بویر احمد
ضعیفترین نماینده تاریخ .می باشد. در هیچ جا اثری از او نیست حتی در مجلس که محل کار اوست.
سعید
Iran, Islamic Republic of
تاکی این مردم بدبخت ،باید اینجوری بدبخت ومحروم باشند ، تاجگردون فقط به فکر منافع شخصی خودش است ولاغیر، خدا جوابشون رو بده.
دنا
United Arab Emirates
. جدی خود را دنبال می کند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
یه روز.اخوندی گذاشت
امروز. می کند که او را بردارد والی سابقه. کجا بود جز وابستگی سیاسیی و فامیلی به یک سری بزرگان
و فردا. کسی را بزارد که حرف شنوی خودش باشد نه مجمع نمایندگان
کاری که هنگام انتخاب استاندار و معاونین و مدیران کل انجام داد
صدای غم
Iran, Islamic Republic of
چرا اسم زارعی رو در بین امضا کنندگان استیضاح نمیبینیم؟ یعنی واقعا فکر میکنه عملکرد وزیر قابل قبول بوده؟ چرا رشید پور با ارائه اسنادی ادعا کردن که فرودگاه یاسوج فاقد رادار بوده؟ اون موقع که زارعی مدام از پایان تعمیرات فرودگاه با افتخار حرف میزد اون حرفهای زارعی هم پوپولیستی بود یا نبود؟ ایشان فقط اسفالت کردند! وزرایی که بارها می خواستند استیضاء بشوند با لابی گری همین نمایندگان دوبا ره رای آوردند به حق که در جانباختن این عزیزان سهیم هستند.
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزشون
مرد
United States
خدایی نفهمی بد دردیاست ساللهاست ما دراین کوچه ایم تمام نمایندگان برای عزت واحترام مردم استعفا دهند
رها
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم وزیر چرا پاسخ گو باشه اونایی که شغلشون تعطیلی سفارت خانه هاست تا دیروز میگفتن هواپیما به چی دردمون میخوره وزیر را زیر سوال میبردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احتمالاً جعبه سیاه کوه دنا رو مقصراعلام میکنه و خلبانی که نیست که از خودش دفاع کنه. ی هواپیمای اسقاطی تحویل استان دادن که ۷ سال تو فرودگاه شیراز اسقاطی ی گوشه انداخته بودن. از استان ما بدبخترندیدن که اسقاطیاشونو به ما قالب کنن در ضمن آقای تاجگردون و وکیلی و هاشمی غیرت خودشونو نشون دادن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1