تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۱۸۳۲۰

درخواست نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای استیضاح «آخوندی» در مجلس

۲۰
۰
کبنا ؛درخواست غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت، عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران و برخی از نمایندگان برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی به رئیس مجلس صادر شد.
به گزارش کبنا نیوز، متن نامه به شرح زیر است:
 
حضرت حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جناب آقای دکتر روحانی
رئیس محترم جمهور
با سلام و تحیت؛
همانگونه که مستحضرید اکثر نمایندگان مجلس‌شورای‌اسلامی در طول دوران ریاست‌جمهوری جنابعالی تمام تلاش خود را در جهت حمایت از برنامه ها و اهداف جنابعالی و کابینه محترمتان مبذول داشته اند تا شرایط در کشور برای رسیدن به اهداف اعلام شده فراهم گردد.
 
متاسفانه در روند اجرایی کشور بی‌انگیزگی، سستی، رخوت، عدم وجود سازماندهی مناسب در مواجهه با مشکلات و بحران‌ها و از همه مهمتر کم دقتی در اولویت‌بندی امور اجرایی مردم شرایطی را فراهم کرده است که ناگزیر به تغییر آن هستیم.
 
بحران‌های اخیر در امور اجرایی و مدیریتی همچون بحران‌های حمل و نقل، عدم موفقیت در کاهش حداقلی مشکلات جوی، سیاسی‌کاری بیش از حد در اداره سازمان‌هایی که متولی بخشی از امور بنگاه‌های اقتصادی کشور هستند، عدم پایبندی به شعارها و برنامه‌های انتخاباتی، عدم پاسخگویی مناسب و از همه مهمتر به فراموشی سپردن حوادث به وقوع پیوسته، ایجاب می‌کند دو وزیر محترم جنابعالی آقایان دکتر آخوندی در وزارت راه و شهرسازی و دکتر ربیعی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که اتفاقا از دوستان خوب و ارزشمند ما هستند، از کابینه خارج و مدیران با انگیزه‌ای وارد آن شوند تا روح جدیدی در کابینه دمیده شود. اگر چه استیضاح این دو بزرگوار تقدیم هیات رئیسه محترم شده است، ولی به نظر اینجانبان بهتر است قبل از طرح استیضاح در مجلس شرایطی فراهم گردد که دو وزیر محترم رأسا استعفا داده و حضرتعالی نیز با پذیرش آن شرایط کاری مناسب تری را در دو حوزه یاد شده فراهم نمایید.

نام شما

آدرس ايميل شما

طایفه
Iran, Islamic Republic of
پس زارع چی
جدا از اینکه عملکرد وزیر راه خوب نبوده ولی تمام مشکل هم از وزیر نیست. علاوه بر این کار باید فکرهای اساسی دیگر هم صورت بگیره
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت ۱ حاج زارع از دیروز تا حالا به منطقه ای که هواپیما سقوط کرده اومده و این استیضاح امروز کلید خورد و حاج زارعی در مجلس حضور نداشتن برای امضا کردن استیضاح
بویراحمد سوگوار
Iran, Islamic Republic of
وزیر روی ماجراست و .چی بیشتر نیست.
خانه .ه است.
دیل
Norway
خوبه تاجگردون نه سیاسی کاری میکنه پاسخگویی بالایی داره به شعارهای انتخاباتیش هم پایبند هست.خخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج.البته وزیر خودش باید استعفا بده.جون ۶۶نفر از دست رفته.چیزیه
وزیر راه و شهرسازی باید زودتر از اینا استیضاح. جواب دادن به سوالای خبرنگارا رو نداره،جاش تو کابینه .
Iran, Islamic Republic of
واقعا وزیر راه وشهرسازی در کارهایش مسلط
Iran, Islamic Republic of
عجب قدرتی ، میگن برو استعفا بده ،
لوداب
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر تاجگردون و هاشمی. به جای کارهای نمایشی و دخالت در کار نیروهای امدادی اول کار استیصاح را انجام دادن بعد اومدن منطقه. یعنی هر کس وظیفه خودشو انجام داد.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید چرا اقای زارعی استیضاح نکرده است
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر اخوندی وزیری دانشمند، دست پاک ،شجاع و پیشرو در مبارزه با رانت وفساد بوده و از خداوند متعال بریش ارزوی موفقیت هر چه بیشتر داریم.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با استعفا وزیر هم چیزی عوض نمیشه زیاد خودتونو به زحمت نندازین اقای تاجگردون
احمد
Iran, Islamic Republic of
شافرج الله اسم .کوچنه
انسان
Iran, Islamic Republic of
همین تاج تا دیروز حامی درجه یک اخوندی بود چطو شد یکروزه وزیر ناکارآمد شد؟
ناکارآمد همشونن. از وزیر گرفته تا همین نمایندگان استان.
چرا نمایندگان؟
من بحثم کلی هست. بخاطر اینکه نمایندگان همه چیز رو تقسیم بندی کردن. مدیران رو از میان اقوام و بستگان خودشون و بر اساس وابستگی و نه براساس شایستگی انتخاب میکنن. همه ی این مسائل به این اتفاق مربوط میشه.
همه ی این مسائل بر مرگ این عزیزان تاثیر داشته و داره.
وگرنه آره شاید در کل این اتفاق ربطی به نماینده نداشته باشه ولی خب ربطش به نماینده از طرق مختلف میتونه به اثبات برسه
کاشکی مسئولین خودشونو موظف بدونن و حداقل برا تسلای خاطر دل خانواده های داغدار هم که شده استعفای صوری بدن...حالا بعدش برن از اونور یه پست دیگه بگیرن????
United States
یک سوال از آقای تاجگردون و دو نماینده ی دیگر استان :
خداوکیل با این هواپیما چند بار مسافرت کردید ؟ آیا وضعیت نامطلوب و یا مشکلی در مورد این هواپیما تا قبل از سقوط به گوش شما رسیده بود ؟ تا قبل از سقوط هواپیما چقدر تلاش کردید و به وزارت راه فشار آوردید که مشکلات را رفع کند و یا هواپیمای ایمن تر و مناسب تری را جایگزین این هواپیما کنند ؟ آیا خودتان را هم مقصر می دانید ؟ اگر مقصر باشید حاضر هستید که خودتان استعفا بدهید ؟ چقدر بودجه برای نو کردن و یا ایمن کردن هواپیماها در مجلس تصویب کردید ؟ چقدر مسائل و مشکلات ناوگان های هوایی ، زمینی و دریایی را در اولویت بودجه بندی های خودتان قرار دادید ؟ووو هزاران سوال دیگر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته منظور از این سوالات برداشتن بار مسئولیت و پاسخگویی از دوش بقیه ی مقصرهای این حادثه نیست ، من فکر می کنم حداقل نتیجه گیری این است که هم مجلس و هم دولت مقصر هستند .
لوداب
Iran, Islamic Republic of
در جواب احسان ج، زارعی باید به عنوان نماینده کار نظارتی شو انجام میداد علی الخصوص وقتی تو این ۴ سال اخیر ۶ بار هواپیما دچار نقص شد. چه نیازی به ایشان بود؟ مگه امدادگر یا کوهتورد بود؟ از تاجگردون و وکیلی و هاشمی یاد بگیره. کاملا به جا و منطقی هم حضور پیدا کردن هم تاثیر گذار وظیفه اصلی شونو یعنی استیصاح وزرا را پیش گرفتند. هیچ‌سودی نداره
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
باسمه تعالی : فقط افتخارش این بود که از دکتر آخوندی حمایت نماید و در کنار ایشان عکس بگیرد لطفاً مصاحبه و سخنان آقای غلامحمد زارع را در ستاد بحران استان مجددا گوش کنید. را بعنوان نماینده انتخاب کرده اید.
نادر
Iran, Islamic Republic of
خوانندگان رسانه شما از اینکه می بینند در انتخاب نظرات سلیقه ای عمل می کنید در بی طرفی شما تردید می کنند و این خلاف مشی بی طرفانه یک رسانه مستقل است.
y
Iran, Islamic Republic of
چرا مسئولان با بهترین هواپیما ها به خارج می روند معالجه میشند اما بفکر حوادثی نیستند که دانشمندان را ارابه های قراضه از ما میگیرند مقایسه شود با دیگر کشورها تاببینیم چقدر مصیبت بالاست.بجای گشتن دنبال علت پدیده ها نباید سراغ معلول ها برویم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1