تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۳۱۸۲۵۱

حادثه دنا؛ مسابقه «خدمت» یا «خودنمایی» و مصاحبه مدیران دوربینی

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛متن ارسالی
از دیروز که حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج اتفاق افتاده، دائما مدیران مرتبط و بعضا غیرمرتبط سعی می کنند با مصاحبه ها و گفتگو با رسانه خود را در معرض نگاه مردم قرار دهند تا بدین وسیله خود را تلاشگر و مسئول و دلسوزه و ... نشان دهند.
اوج مصاحبه های مدیران با شبکه دنا می باشد که مرتبا درصدد مصاحبه با این شبکه هستند تا خود را به مردم نشان دهند؛ گویی هر کسی در شبکه دنا بیشتر دیده شود و مصاحبه ای داشته باشد، مسئول متعهدتری دانسته شده و این تصور غلط آسیب زا شده است. به جای این امر اگر برای حادثه پیش آمده تلاش بیشتری کنند به یقین مطلوب تر است.
نکته جالب توجه اینکه حتی مسئولین برخی ادارات غیرمرتبط که با این حوادث ارتباط چندانی ندارند و نمی توانند کار خاصی کنند نیز سعی کرده اند با حضور در محل تجمع نیروها خودنمایی کنند.
به هر حال مسابقه دوربینی مدیران مورد توجه، دست مایه ظنز و استهزاء مردم در شبکه های مجازی تبدیل شده است و مردم به جای مصاحبه های مکرر و تعریف و تمجید از یکدیگر در این مصاحبه ها، انتظار تلاش و کوشش برای حل معضل پیش آمده را دارند. این مدیران در مصاحبه های خود بعضا با ذکر نام از سایر مدیران دوربینی نیز تشکر و تمجید می کنند و اصطلاحا برای یکدیگر نوشابه هم باز می کنند.
واضح است که اگر به جای تلاش های دوربینی و مصاحبه های زیاد، پیگیر امور باشند شایسته تر است. مشاهده میدانی محل تجمع نیروهای اداری و امدادی و .. حاکی از عدم تحرک کافی است و از مسئولان تلاش بیشتری انتظار می رود.
مطمئنا اخباری و اتفاقاتی که پیش می آید را رسانه ها و خبرنگاران به موقع و در اسرع وقت انعکاس خواهند داد و ضرورتی به خودنمایی لحظه به لحظه مدیران در شبکه دنا و .... نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یکی از مشکلات همینه. مسئولان اصفهان هم‌به همین موصوع معترض شدن
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما اینها مدیران رسانه ای هستند
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
سلام.
تازه اول. رسیده ها شروع شده.
اینا می خوان خودشون نشون بدن و بود.
سوابق بعضی بررسی بشه مردم متوجه میشن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تمام ادارات غیره مرتبط با موضوع به این بهانه تعطیل شده اند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه انچه شاهد هستیم افراد متعدد در مصاحبه هاست. بیشتر کسانی که هیچ ارتباط کاری ندارن. سخنگو باید یک فرد تخصصی باشد. که بتونه فنی صحبت کنه. نماینده و رئیس آتش نشانی و ... چه ربطی دارن؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دونم و کوچو ایسوزی
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا

از ماست که بر ماست.

از بدو رخ دادن این رویداد غم انگیز هوایی تا به الان، هیچ لاشه ای از هواپیما جز غرق بودن در گوش های موبایل، مصاحبه های سرشار از .ب، فراهم نمودن مقدمات استیضاح و ز.ن اصول اخلاق مداری و مهمان نوازی، چیزی عاید افکار عمومی نگردید.

این سانحه دلخراش، ته توانمندی های مسئولان ذیربط را نمایان گردانید و دیگر هیچ ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1