تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۳۱۸۰۶۵

گوهرگانی: شرایط نامساعد جوی تجسس در پادنا را با دشواری روبرو کرده است

۶
۰
کبنا ؛معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط نامساعد جوی تجسس در پادنا را با دشواری روبرو کرده است.

به گزارش اختصاصی کبنا نیوز از پادنا، جعفر گوهرگانی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار کبنا، اظهار کرد: در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج که متأسفانه امروز ساعت ۹ صبح خبر سقوط آن به استان اعلام شد، ستاد بحران به ریاست معاون عمرانی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

گوهرگانی در ادامه افزود: نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر، نیروهای نظامی و انتظامی، تیم‌های پزشکی و برخی از اعضای مدیریت بحران استان، تیم‌های کوهستان هلال‌احمر، گروه یخ نوردی و صخره‌نوردی به محل منطقه احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری در کوه دنا اعزام شدند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین عصر امروز جلسه مدیریت بحران در محل احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری با حضور اینجانب، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل حراست استانداری به نمایندگی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مسئولان استان اصفهان به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای عملیات تجسس در بخشداری دناکوه برگزار شد.

گوهرگانی در ادامه بابیان اینکه تصمیمات خوبی در این جلسه گرفته شد، اظهار داشت: تصمیمات مهمی در خصوص تهیه تدارکات و وسایل پشتیبانی و لجستیکی و تقسیمات کاری در این جلسه صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی متأسفانه تا این ساعت اطلاعی از محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج نداریم، اما در ستاد بحرانی که در بخشداری دناکوه برگزار شد، در راستای سرعت بخشیدن به عملیات جستجو و آماده کردن مقدمات برای پرواز بالگردها تصمیماتی اتخاذ شد.

وی گفت: همچنین اقدامات لازم برای تأمین سوخت ماشین‌آلات و پروازهای هواپیمایی به میزان لازم با هماهنگی شرکت پخش فرآوردهای نفتی استان های اصفهان و کهگیلویه و بوبراحمد انجام گرفت و همچنین تدارکات لازم از جمله وسایل گرمایشی و آذوقه برای کلیه نیروهایی امدادی با همکاری مسوولان دو استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد فراهم می شود تا فردا عملیات را مجدداً شروع کنند.



گوهرگانی اظهار کرد: فردا ساعت ۷ صبح در صورت شرایط مساعد جوی عملیات امداد و نجات توسط بالگردها و هلی کوپتر صورت می‌گیرد، در غیر این صورت تیم‌های کوهنوردی این کار را انجام می‌دهند.

وی در پایان از نیروهای انتظامی و نظامی، نیروهای امنیتی، فرمانده سپاه فتح استان، هوانیروز، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، تیم‌های پزشکی، تیم‌های کوهنوردی ورزشی فرماندار و بخشدار و دهیاران سمیرم، تیم عملیات یگان حفاظت هواپیمایی، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای بسیج و مردمی قدردانی و تشکر کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

فرشاد
Iran, Islamic Republic of
اقای .ه اقای احمدی. خودتون با چنین هواپیمایی میرین تهران و برمیگردین یا میرین شیراز .
رودابه
Iran, Islamic Republic of
حاکم. بود...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اکر حالا کسی. داده بود زیر گل هم رفته بود بیداش میکردید اما این بدبختها باید همینطور بمونن
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
فقط برای عکس گرفتن خوب هستن
افشین پور
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به جناب دکتر گوهرگانی
فقط.ا دارید هنوز نتونستید یه هواپیما رو پیدا کنید که توی منطقه وسیعی هم نیست فقط.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1