تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۳۱۷۸۵۱

بوستان خبرنگاران در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود

۰
کبنا ؛بوستان خبرنگاران با پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در هفته درختکاری احداث می‌شود.
به گزارش کبنا، غلام‌حسین حکمتیان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: بوستان خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی در یکی از مناطق خوش آب و هوای این استان احداث می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نگه‌داری و حفاظت از این بوستان به عهده خود خبرنگاران و اهالی رسانه خواهد بود.
وی هدف از این کار را تلاش برای تبدیل شدن فرهنگ منابع طبیعی به یک فرهنگ عمومی خواند و تصریح کرد: برای سایر اقشار به ویژه کارکنان چند دستگاه و نهاد اجرایی و حاکمیتی نیز این کار انجام خواهد شد.
پیش از این عزت‌الله بهشتی گفته بود که منابع طبیعی بیش از هر زمان دیگری به رسانه‌ها و مشارکت آنان نیاز دارد و باید هر کدورتی هم در مسیر ارتباط خبرنگاران با منابع طبیعی وجود دارد رفع و یک آشتی هدفمند و منسجم در این زمینه شکل بگیرد.
وی گفت: اگر رسانه‌ای مطلبی یا نقدی داشته از روی دلسوزی بوده و ما به آنها نیاز داریم؛ کمک این قشر به منابع طبیعی اگر از ماها بیشتر نباشد کمتر نیست و همه مدیران منابع طبیعی باید رسانه‌ها را به کمک بطلبند.
بهشتی تأکید کرد: اگر ما مسئولان کاری می‌کنیم برای وظیفه اداری‌مان است ولی مردم و رسانه‌ها در بسیاری امور از مدیران هم جلوتر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1