تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۳۱۷۸۰۴

واکنش «ایلامی» به جنجال در آزمون استخدامی دانشگاه پزشکی چه بود؟

۱۱
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتفاقات پیش آمده در آزمون استخدامی نیروهای شرکتی این دانشگاه گفت: اتفاقات پیش آمده هیچ خللی در روند و اراده مسئولان دانشگاه برای برگزاری آزمون و رعایت عدالت استخدامی وارد نمی‌کند.


آزمون استخدام ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی در روز جمعه ۲۷ بهمن ماه با حضور بیش از ۳ هزار داوطلب با حاشیه‌های همراه بوده که بنا به درخواست مدیران دانشگاه برای رفع هرگونه شبهه احتمالی این آزمون ابطال و به وقت دیگری موکول شد.
برای اولین بار در مجموعه نزدیک به ۷ هزار نفری دانشگاه علوم پزشکی تصمیمی اتخاذ شد که برای جذب نیروهای شرکتی(بخش خصوصی) نیز باید عدالت استخدامی رعایت شود تا تمامی جوانان جویای کار دارای شرایط در یک رقابت سالم با هم به رقابت بپردازند و در یک فرصت برابر روی صندلی نشسته و توانایی‌های خود به نمایش بگذارند تا دیگر حرف و حدیث‌ها در زمینه استخدام‌های فله‌ای به حداقل ممکن برسد و بابی برای سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.
در حالی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی می‌توانستند طراحی سوالات را بر عهده بگیرند ولی مسئولان دانشگاه از سایر دانشگاه‌ها و حتی وزارت بهداشت کمک گرفته تا راه هرگونه شایعه و شاعبه را ببندند راهکاری که با هدف جلوگیری از هرگونه انحراف ارائه شد ولی بنا به دلایل نامعلوم در نهایت به بن بست رسید و این آزمون را به ابطال کشاند ولی این همه سر و صدا خللی در اراده مسئولان وارد نکرد بلکه مصمم‌تر از گذشته برای برگزاری آزمون اهتمام دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی که روز آزمون استخدامی نیروهای شرکتی در یک ماموریت اداری در خارج از کشور به سر می‌برد به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: دستور بررسی ویژه و فوری نحوه برگزاری آزمون نیروهای شرکتی در یاسوج را صادر کرده و با متخلفان به صورت قاطع برخورد می‌کنم.
اورنگ ایلامی افزود: تمام تلاشم در این مدت و علی رغم همه مقاومت‌های صورت گرفته جذب نیروهای شرکتی در قالب آزمون، با رعایت عدالت و فضای رقابت بوده و البته لذا در این راستا مجددا تاکید می‌کنم، اتفاقات روی داده نمی‌تواند ادامه این روند را که خواست همه مسئولان دلسوز و مردم عزیز بوده را با چالش روبه‌رو کند.
وی تاکید کرد: با توجه به ماموریت اداری اینجانب در سه روز اخیر و عدم حضور در استان، حداکثر ظرف ۴۸ساعت آینده موضوع جمع بندی و نتایج اقدامات صورت گرفته، اطلاع رسانی عمومی می‌شود.
ایلامی بیان کرد: آزمون بکارگیری نیروهای شرکتی ۲۷ بهمن ماه ابطال و حداکثر طی یک ماه آینده در چارچوب قوانین و مقررات و با رعایت کامل حقوق داوطلبان گرامی مجددا برگزار می‌شود.
معذرت‌خواهی معاون دانشگاه از بیش از ۳ هزار داوطلب آزمون نیروهای شرکتی
معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی نیز در این زمینه گفت: صادقانه از تک به تک داوطلبان آزمون استخدامی نیروهای شرکتی مورد نیاز این دانشگاه بویژه  افرادی که از سایر شهرستان‌ها به مرکز استان آمدند، معذرت خواهی می‌کنم.
رحیم استوار افزود: می‌توانستیم همچون گذشته در زمینه جذب نیروهای شرکتی بدون برگزاری آزمون اقدام کنیم ولی مدیریت جدید دانشگاه در زمینه رعایت عدالت استخدامی حتی در زمینه نیروهای شرکتی مصمم بوده و هیج اتفاقی نمی‌تواند در این اداره مسئولان خحللی وارد کند.
وی بیان کرد: برای پیشگیری از هرگونه انحراف احتمالی طراحی سوالات توسط دو دانشگاه دیگر و با همکاری وزارت بهداشت انجام شد و برای اینکه روند طولانی نشود کمتر از ۴۸ ساعت نسبت به اجرای قرنطینه و چاپ و تکثیر اقدام کردیم.
استوار ابراز کرد:  هنگام برگزاری آزمون عمومی مطلع شدیم که سوالات تخصصی به دلیل مشکل پیش آمده در میخ کوب کردن سوالات با ۳۰ دقیقه تاخیر می‌رسند ولی متاسفانه بعد از آزمون عمومی داوطلبان محل آزمون را ترک کردند و امکان بقرگزاری آزمون تخحصصی وجود نداشت.
وی تاکید کرد: قصور پیش آمده را بنا به هر دلیلی که بوده را می‌پذیریم و صادقانه از تک به تک داوطلبان آزمون نیروهای شرکتی عذرخواهی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با این توضیحات مهربانانه صورت مسئله را پاک نکنید !! اونایی که با کوته کاری عمدی تلاش در جهت لغو آزمون کردند تا بتوانند در نهایت سفارشات فامیلی خودرا بر دانشگاه تحمیل کنند را به مردم معرفی و برخورد اداری انجام دهید تا داوطلبان مطمئن شوند که آزمون ها.ی نبوده .اگه غیراز این باشه معلومه که آزمون بعدی هم وضعیت بهتری نداره !!
کارگزین
Iran, Islamic Republic of
از ابتدای سال ۱۳۹۶ و به استناد قانون برنامه ششم توسعه هرگونه بکارگیری بایستی از طریق آزمون باشد (حتی نیروهای شرکتی و خدماتی). بنابراین همه دانشگاه ها در سال جاری برای جذب نیروهای خدماتی آزمون برگزار کردند.
همکار
Netherlands
ایشون در ماموریت.ه دفعات قبل سفر شخصی خارج از کشور داشت همین یک موضوع . بقیه حرفا هم مشخص می شه.
Iran, Islamic Republic of
. ماموریت اداری!
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام برسایت کبنا صادقانه به این افراد ازطریق این رسانه حرف دل مردم رازد ولی دوستان دوتر ایلامی مریر توانمندی است الحق واانصاف ودکتراستوار کسی است که شبانه روز دنبال خدمت به بهداشت درمان این استان می باشد قضاوت عادلانه کنید واین چنین بی برنامه ای باید حوزه بازرسی دانشگاه جواب دهد پس کار حوزه بازرسی چیه چکار باید انجام دهد نباید ایشان حضور فیزیکی داشته باشد
میررا
United Kingdom
اولا که ماموریت نبود .
درثانی قانون ابلاغی دولت و وزارت بهداشت برگزاری آزمون نیروهای شرکتی هست و تکلیف هست نه ابتکار و فلان و بهمان..
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعیت عیر از این است. در خوزستان هم دانشگاه علوم پزشکی با آزمون نیروی شرکتی گرفت و گفتند امسال بخشنامه دولت هست و حتی سهمیه جانبازان و ایثارگران هم مشابه سایر آزمونهاست.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اقای ایلامی این بی نظمی را باهیچ حرفی نمی توان توجیه کرد این .
مسلمی
Iran, Islamic Republic of
.که دراستان نبود درایران هم نبود
یعنی نمیدانست که آزمون به این مهمی درحد تعیین سرنوشت فرزندان این استان است؟
نمیدانست عده ای جوان بیکار فقیر پشت بازارکار مانده اند تادراین آزمون قبول شوند و نانی حلال دربیاورند؟!.
Iran, Islamic Republic of
اصلا میدانید چیست ...
همینطور پیش برود مشکل روز آزمون بدلیل ثبت نام شرکت کنندگان است
کلا چرا ثبت نام کردند که چنین اتفاقی بیفتد ؟!
Iran, Islamic Republic of
بعد از سی و چند ساعت بالاخره خبرا بی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1