تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۳۱۷۷۹۵

آثار تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در قزوین بر روی دیوار رفت

۰
کبنا ؛نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد به همت حوزه هنری استان قزوین و کهگیلویه و بویراحمد در شهر قزوین افتتاح شد.
به گزارش کبنا؛ نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی استان کهکیلویه و بویراحمد روز شنبه با حضور رئیس حوزه هنری قزوین، استاد علی گنجی، استاد میرحیدر موسوی و استقبال جمعی از هنرمندان در نگارخانه مهر افتتاح شد.
در این نمایشگاه ۴۴ اثر نقاشی، طراحی و خوشنویسی به معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. در بخش نقاشی ۲۸ تابلو آثار «داریوش حقایقی» با تکنیک رنگ‌روغن و اکرولیک ارائه‌شده است، تأثیرپذیری از جنبش سقاخانه‌ای ایران، بهره‌گیری از عناصر سنتی، زیارتگاه‌ها و اماکن مقدس بر مبنای هنر معاصر و مدرن از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان برشمرد.
در این نمایشگاه ۸ تابلوی طراحی آثار «عبدالرسول شریفی» با تکنیک خودکار، برگرفته از قصه‌ای به نام «آل» که در منطقه کهکیلویه و بویراحمد رایج است با رویکرد پست‌مدرن و الهام از داستان‌ها و متل‌های رایج بومی و محلی منطقه کهکیلویه و بویراحمد خلق و ارائه‌شده است.
همچنین ۸ تابلو از آثار خوشنویسی استادان: «سید علی‌نقی کرامت»، «سید مسلم خادمی» با موضوع آیات و روایات به معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.
این نمایشگاه تا ۴ اسفند ۹۶ همه‌روزه از ساعت: ۹ تا ۱۱ و ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه مهر واقع در بلوار مدرس جنوبی، روبروی بوستان ملت، پلاک ۷۰ دایر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1