تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۳۱۷۷۹۰

پنجمین همایش عمران و توسعه در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود

۱
۰
کبنا ؛ دبیر دبیرخانه همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی از برگزاری پنجمین همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، جلال دانش بابیان این مطلب که پنجمین همایش عمران و توسعه بهمئی در عید امسال برگزار می‌شود، گفت: مهم‌ترین هدف این همایش‌ها فارغ از هر نتیجه‌ای که در پی داشته باشد آن است که نخبگان و بزرگان ایل بهمئی سالیانه یک‌بار در بهترین ایام سال کنار همدیگر به‌دوراز هرگونه نگرش قومی و سیاسی قرار گیرند و ظرفیت‌های مختلف را در جهت بهبود شرایط فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و توسعه‌ای بکار گیرند.
وی افزود: تاکنون موفق شده‌ایم از شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار اجرایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خیرین، شخصیت‌ها و مقامات کشوری و استانی دعوت و موافقت آن‌ها را برای شرکت در این نشست باشکوه جلب نماییم و تا زمان مقرر از ذکر نام آن‌ها معذور هستیم.
جلال دانش تصریح کردند: این همایش هویت خود را پیداکرده است و آن‌قدر تأثیرگذار بوده است که اولاً سایر مناطق از آن الگوبرداری کرده و در حال اجرای آن هستند و ثانیاً شخصیت‌ها و افراد متعدد از همهٔ ایل بهمئی از باغ‌ملک تا رامهرمز و دیشموک و دیگر نقاط کشور جهت معرفی ایل بهمئی و شکوفا کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و بخصوص منابع انسانی آن به‌وفور پیگیر اجرای آن در دیگر مناطق همانند دیشموک یا رامهرمز باشند که بدین‌وسیله از همه آن‌ها سپاس گذاریم.
دبیر پنجمین همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی گفت: برخی ممکن است سؤال کنند که چرا برای مدتی اجرای این همایش متوقف‌شده است؟!
هرچند در پاسخ به این سؤال چندین بار علت آن ذکر گردید اما دلیل اصلی آن عدم هماهنگی‌های لازم با فرماندار اسبق در این زمینه بوده است و باوجود درخواست‌های مکرر به دلایلی همکاری لازم وجود نداشت که توضیح بیشتر را به آینده خواهیم سپرد.
وی اظهار کردند: آنچه باید در چهار دوره همایش قبل انجام می‌گرفت و منتج به نتایج خوبی شده است که مهم‌ترین آن هویت پیدا کردن اصل اجرای همایش به‌عنوان یک نشست باشکوه در ایل بهمئی است و این مهم تا قبل از آن سابقه نداشته است اتفاق افتاده است.
دانش در پایان بابیان اینکه زمان و مکان دقیق برگزاری آن متعاقباً اعلام می‌شود؛ تصریح کردند: این همایش توسط دانشجویان و تحصیل‌کردگان و به‌دوراز هر نوع نگاه سیاسی، قومی و جناحی و صرفاً یک نشست باشکوه در راستای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری یعنی تأکید بر توانمندی‌های بومی و شکوفایی هرچه بیشتر این منابع است.
دانش در پایان تأکید کردند: به‌این‌علت که احتمال حضور وزرا و شخصیت‌های عالی‌رتبه جهت رفع مشکلات بسیار زیاد است و نیز به این دلیل که این نشست یک همایش علمی و تخصصی است و به سمت عملیاتی شدن پیش خواهد رفت افرادی می‌توانند شرکت کنند که قبلاً برای آن‌ها دعوت‌نامه ارسال‌شده باشد و یا دبیرخانه دانشجویی همایش مجوز حضور آن‌ها را با ارائه کارت مخصوص مهمان قبلاً صادر کرده باشد و راهکارهای لازم بدین منظور پیش‌بینی‌شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
اگر هدف این همایش چیزی به جز توسعه و عمران نیست لطفا آقای موحد و دیگر سیاسیونی که قصد کاندیداتوری در انتخابات ۹۸ دارند را دعوت کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1