تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۱۷۷۶۱

کهگیلویه و بویراحمد فاقد مرکز فرهنگی دفاع مقدس است

۰
کبنا ؛مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد فاقد مرکز فرهنگی دفاع مقدس است.
به گزارش کبنا از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند ظهر امروز در نشست هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه در اکثر استان‌های کشور مراکز فرهنگی دفاع مقدس افتتاح و راه‌اندازی شد، اما استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز فاقد این مرکز فرهنگی است، اظهار کرد: در دهه فجر امسال نیز ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور و مقامات ارشد نظامی افتتاح شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: زنان و مردان استان کهگیلویه و بویراحمد جایگاه ممتازی در دوران دفاع مقدس داشتند، اما متأسفانه هنوز نتوانسته‌ام نقش فرزندان این استان را در دوران جنگ تحمیلی برجسته کنیم.
وی با بیان اینکه این استان هزار و ۸۰۰ شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، تصریح کرد: چند استان در کشور فاقد مرکز فرهنگی دفاع مقدس هستند که استان کهگیلویه و بویراحمد جزء این استان‌ها است و این در حالی است که ۳۵ هزار رزمنده از استان کهگیلویه و بویراحمد به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت تبیین ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در جنگ هشت ساله برای نسل جوان اشاره کرد و گفت: بازسازی صحنه‌های دفاع مقدس می‌تواند شرایط آن زمان را برای نسل‌های آینده قابل درک کند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: حدود دو سال پیش ۱۳ هزار متر مربع زمین در کنار پارک مهرورزی یاسوج برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اختصاص داده شد اما به علت نبود ردیف اعتباری استانی تاکنون کار خاصی انجام نشده است.
آسمند از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا ردیف اعتباری برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در این استان اختصاص دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1