تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۱۷۷۳۷

کناری: پیگیر مطالبات نخبگان نه با شعار بلکه با عمل هستیم/ اعتقادی به محرومیت کهگیلویه و بویراحمد ندارم/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت جوانان

۹
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: پیگیر مطالبات نخبگان نه با شعار بلکه با عمل هستیم، و فضای مطلوبی برای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های انجمن هوافضای شهرستان قرار می‌دهیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شاهرخ کناری ظهر امروز در نشست با انجمن هوافضای استان که با حضور معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در فرمانداری بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: رتبه‌هایی که نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در میدان‌ها علمی و فناوری کسب کرده‌اند، همه به این رتبه‌ها افتخار می‌کنیم که آبرویی برای این استان آورده‌اید.
کناری گفت: برای اولین بار پرواز تفریحی پاراگلایدر در دشت روم شهرستان بویراحمد صورت می‌گیرد.
وی بابیان اینکه فرمانداری بویراحمد از نخبگان حمایت خواهد کرد، تا باانگیزه بیشتری فعالیت داشته باشند، عنوان داشت: پرداخت سریع تسهیلات بانکی اشتغال فارغ‌التحصیلان و نخبگان با اشکالات اساسی  موجبات اتلاف وقت و انرژی متقاضی است، که در اکثر موارد با بروکراسی اداری مواجه است، و هفته‌ها زمان را برای یک متقاضی تلف می‌کند، که باید این مشکلات برای جوانان برطرف شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار داشت: بیش از ۲۰ درصد ذخایر نفتی، ۱۰ درصد آب کشور و انبوهی از جنگل‌های زاگرس در استان است، و همچنین گیاهان دارویی منحصربه‌فرد در شهرستان بویراحمد وجود دارد، که اعتقادی به محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد ندارم.
وی بابیان اینکه استان ازنظر جمعیت در اعزام نیروی داوطلب به جبهه‌های جنگ مقام اول کسب کرد، افزود: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ مالی و منابع خود برای توسعه استان‌های دیگر ازخودگذشتگی دارد، و همچنین آب بیش از ۲ ونیم میلیون نفر جمعیت با ظرفیت و توانمندی سد کوثر گچساران تأمین می‌شود، که برچسب محرومیت زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.
وی گفت: جوانان در انجمن هوافضای باید با تعامل و گفت‌وگوی مطالبات خود را با منطق و استدلال از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد درخواست کنند.
کناری با اشاره به این‌که دولت دوازدهم به استفاده از ظرفیت جوانان در پست‌های دولتی تأکید دارد، بیان داشت: بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در پست‌های مدیریتی ضرورت دارد، که وعده می‌دهم از جوانان نخبه حمایت ویژه‌ای داشته باشم.
وی با اشاره به اشتغال‌زایی جوانان بیان داشت: احداث پتروشیمی بویراحمد مشکل قانونی ندارد، که بیش از ۸ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه پیش‌بینی‌شده است، و این پروژه بزرگ‌ترین طرح سرمایه‌گذاری استان محسوب می‌شود، و همچنین دارای طرح مطالعاتی ارزیابی زیست‌محیطی دارد.
وی افزود: بخشی از معضلات شهرک‌های صنعتی بویراحمد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرتفع شد، و به چرخه تولید بازگشتند، و همچنین در ایام دهه فجر امسال بیش از ۲۸ طرح اقتصادی رسمی در شهرک‌های افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرماندار بویراحمد بابیان اینکه افق شهرستان بویراحمد روشن است، اظهار داشت: ۹۳ طرح و پروژه بااعتبار بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد، که این افق روشنی برای شهرستان است، و امیدواریم که در آینده شاهد افتتاح پل سوم بشار، بیمارستان بزرگ یاسوج-پاتاوه و سی سخت باشیم.
کناری با اشاره به سفر وزیر نفت به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: زنگنه در صحبت خود در بازدید از طرح‌های روستایی به شهرستان بویراحمد اظهار داشتند، که کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از میانگین کشوری از گاز روستایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه خدمات دولت تدبیر و امید همان خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است، افزود: نورم میانگین کشوری ۷۴ درصد است، که این رقم در استان ۸۰ درصد می‌باشد.
فرماندار بویراحمد در ادامه بابیان اینکه نخبگان و دانشگاهیان باید از ظرفیت‌های نظام استفاده کنند، اظهار داشت: حمایت مالی بلاعوض از ایده‌های نوآورانه و فناورانه تا سقف ۱۰ میلیون تومان، و همچنین ۷۰ میلیون تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان با سود کم پرداخت می‌شود.
کناری بیان داشت: هر دستگاهی اعتباراتی را به امر پژوهش اختصاص داده است، که جوانان و نخبگان طرح و ایده‌های خود را به دستگاه‌های مربوطه ارائه دهند، که متأسفانه بخش چشمگیری از اعتبارات پژوهشی سال گذشته جذب نشد و به خزانه بازگشت داده شد.
فرماندار شهرستان بویراحمد با اعلام حمایت از نخبگان و جوانان اظهار داشت: پیگیر مطالبات نخبگان نه با شعار بلکه با عمل هستیم و فضای مطلوبی برای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های انجمن هوافضای شهرستان در اختیار شما قرار می‌دهیم.
به گزارش کبنا، در پایان این نشست کارت عضویت افتخاری به شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد اهدا شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حرفای تکراری. همه میدونن ظرفیتهای استان چی هست. عملگرایی میخواد
مدیر
Iran, Islamic Republic of
آقای کناری نفست خوب تخته، لطفاباالفاظ بازی نکنید.حاج حسینی هم یه زمانی میگفت استان ماازمحرومیت خارج شده..کدوم آب، منابع وطبیعت.خدایی مردمو بیش ازاین.هم بذارکنارچون هرحرفی میزنی حتمابایدیه بگی دشتروم
رسول.ا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کناری عملگرا
United States
فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار داشت: بیش از ۲۰ درصد ذخایر نفتی، ۱۰ درصد آب کشور و انبوهی از جنگل‌های زاگرس در استان است، و همچنین گیاهان دارویی منحصربه‌فرد در شهرستان بویراحمد وجود دارد، که اعتقادی به محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد ندارم.
اینکه این استان به لحاظ ثروت های خدادادی غنی است و دارای ظرفیت های بالایی جهت درآمدزایی و اشتغال زایی است ویا به لحاظ فرهنگی و بزرگی مردمانش نیز غنی است و محروم نیست، شکی وجود ندارد، ولی اینکه از لحاظ امکانات و زیرساخت ها و بحث اشتغال مردمش و سرعت و قدرت باالفعل شدن ظرفیت های بالقوه اش و یا حتی درصد بهره مندیش از همان درآمدهای بالفعل استانیش و و و ... محروم است و محروم است و محروم است، مثل روز روشن است . خواهشا استان را گل و بلبل جلوه ندهید و به جای این همه چی آرومه گفتن ها که قطعا تأثیرات منفی داشته و دست آوردی هم ندارد، محرومیت ها و دردها و سختی های این مردم را به گوش مسئولین کشوری برسانید و با تدبیر و عمل گرایی واقعی گرهی از مشکلات این مردم بگشایید .
با تشکر از فرماندار عزیز و محترم
Iran, Islamic Republic of
البته نخبگان فامیل
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
بنازمت کناری توانمند
بویراحمد
United States
فعلا که فقط توی اخباری و توی سایت ها کاری دیگه هم نداری که راستی بنر بزن داخل.
دانشجو یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ممنون از استاد حداد مومنی ...با این از دستش افتادم اما جدا از بهترین استادایی هست که ازش چیزی یاد گرفتمه....
سرباز
Iran, Islamic Republic of
عمل هرچی نماینده عمل کننده بود . عمل میکنن و شایدم مرد عمل باشن تا.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1