تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۱۷۵۴۱

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان‌شکن به دشمنان

۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند
امام‌جمعه یاسوج گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان و هم به خود اغتشاشگران دادند.
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اغتشاشات ماه گذشته در برخی نقاط کشور اظهار کرد: بخش زیادی از افرادی که اعتراض داشتند اعتراض آن‌ها به مسائل معیشتی بود، و راه آن‌ها از اغتشاشگران جداست.
حسینی از اغتشاشگران به‌عنوان افرادی فریب‌خورده نام برد، که تحت تأثیر القائات دشمنان و بدخواهان قرارگرفته‌اند و در ادامه بیان داشت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان و هم به خود اغتشاشگران دادند.
این خطیب جمعه همچنین در بخشی دیگر از خطبه دوم نماز جمعه امروز به کودتای انگلیسی رضاخان اشاره کرد و گفت: رضاخان با همکاری انگلیسی‌ها به پادشاهی رسید و جنایت‌ها و خیانت‌های بی‌شماری در حق مردم و این کشور کرد.
وی به عظمت و شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد، و گفت: مردم امسال جانانه‌تر از سال‌های گذشته وارد میدان شدند، به‌طوری‌که طبق آمار امسال شاهد رشد ۳۵ درصدی حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم.
 
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهن استکبار بود
امام جمعه دهدشت گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهن استکبار بود.
نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته دهدشت با حضور پرشور مردم به امامت حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در مصلای امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد.
امام جمعه دهدشت در خطبه اول ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی از شیطان به عنوان دام بزرگ برای انسان‌ها یاد و اظهار داشت: بیشترین حمله شیطان به کسانیست که در مسیر الهی حرکت می‌کنند.
وی بیان کرد: دنیا در چشم اولیا الهی مثل مار خوش خط و خالی است که در درون آن سمی کشنده دارد و هرگز فریب آن را نمی‌خورند و دنیازده نخواهند شد.
حسینی با بیان اینکه افراد الهی دنبال کارهای بیهوده نمی‌روند، گفت: چنین انسان‌هایی همواره رضایت خدا و انبیا الهی را در نظر می‌گیرند و حضور آن‌ها در محافل معنوی چشمگیر است.
وی خاطرنشان کرد: خداوند با وجود چنین افرادی با ایمانی، فتنه‌ها و بلایا را برطرف خواهد کرد.
خطیب جمعه دهدشت افزود: فتنه‌هایی که در انقلاب ظهور پیدا کرد، حضور مردم متدین بود که این فتنه‌ها را برطرف کرد.
حجت‌الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود شهادت حضرت زهرا (س) را یادآور شد و ضمن تسلیت شهادت این بانوی بزرگوار به همه مردم اظهار داشت: سراسر زندگی حضرت زهرا (س) برای ما الگو است.
وی زهد، معنویت، عفاف و معرفت را لازمه زندگی انسان‌ها دانست و تصریح کرد: خداوند برای هدایت ما انسان‌های با عظمتی فرستاد تا درسی برای ما باشد.
امام جمعه دهدشت عنوان کرد: نیاز امروز جامعه ما الگوگیری از زندگی ائمه خصوصاً زندگی حضرت زهرا (س) است.
وی حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یادآور شد و ضمن تقدیر و تشکر از این حضور جاودانه گفت: این حضور باشکوه دشمن را مأیوس و ضربه مهلکی و مشت محکمی به دهن استکبار بود.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم کار خود را انجام دادند و با حضور به نظام استحکام بخشیدند، عنوان کرد: مسوولان وظیفه دارند مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اجتماعی از جمله بیکاری را رفع نمایند.
 
فتنه‌گران بدون عذرخواهی قابل بخشش نیستند/آن‌ها همچنان بر طبل اختلاف می‌کوبند
امام جمعه چرام گفت: عده‌ای که در فتنه‌های گوناگون به ملت و انقلاب ظلم روا داشتند و باعث خوشایند دشمنان نظام شدند، تاکنون هیچ گونه عذرخواهی نکرده‌اند و همچنان بر طبل اختلاف و فتنه انگیزی می‌کوبند، آیا از ناحیه مردم مؤمن و نجیب ایران اسلامی قابل بخشش هستند.
حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به این مطلب که ولایت و امامت باعث نظم بخشیدن به امور دنیا و حتی آخرت می‌شود، اظهار کرد: امروز یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که باید از سیره حضرت زهرا (س) گرفت، ولایت‌پذیری در عصر غیبت کبری است.
امام جمعه چرام با بیان اینکه نشانه‌های ولایت اهل بیت در تئوری ناب ولایت فقیه نمایان است، ابراز کرد: بر همه ماست مراقب باشیم از قطاری که بر ریل مطمئن امامت و ولایت در حرکت است خود را حفظ کنیم.
وی افزود: اگر کسی به هر دلیل به سعادت خود پشت کرده و از قطار انقلاب و ولایت پیاده شود چه باید کرد، برخی می‌گویند خداوند اهل بخشش است پس چرا نمی‌بخشد، بر اساس آیه ۱۱۰ سوره نسا بخشش خداوند زمانی است که انسان به خطای خود پی برده باشد و بعد طلب مغفرت کند.
حجت‌الاسلام افشار ادامه داد: عده‌ای که در فتنه‌های گوناگون به ملت و انقلاب ظلم روا داشتند و باعث خوشایند دشمنان نظام شدند، تاکنون هیچ گونه عذرخواهی نکرده‌اند و همچنان بر طبل اختلاف و فتنه انگیزی می‌کوبند، آیا از ناحیه مردم مؤمن و نجیب ایران اسلامی قابل بخشش هستند.
وی گفت: هر چند بر این باور توجه داریم که به شرط توبه و عذرخواهی از ملت قطعاً با رأفت و گذشت از سوی ملت و رهبری معظم روبرو خواهند شد ولی تا این اتفاق نیفتاده طرح این موضوعات مطابق با مصالح ملی نیست.
خطیب جمعه چرام تصریح کرد: صاحب نظران و مسئولان امر مراقب نوع سخن و مواضع خود باشند و نگویند چهل سال کینه را رها کنیم چرا که این امر کینه با دشمنان دین و انقلاب قرآنی است. به فرموده قران اشداء علی الکفار هستیم.
 
حضور مردم در صحنه‌های مختلف نه به یاوه گویی های استکبار
حضور حماسی و با بصیرت ملت در صحنه‌های مختلف آری گفتن به آرمان‌های انقلاب است.
امام جمعه شهر لیکک درجمع نمازگزاران اینحضورمردم در صحنه‌های مختلف نهی به یاوه گویی های استکبار شهر در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر برگزاری رفراندوم در ایران گفت: حضور حماسی و با بصیرت ملت در صحنه‌های مختلف آری گفتن به آرمان‌های انقلاب و نه گفتن به یاوه گویی های استکبار جهانی است.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی بر لزوم ترویج فرهنگ وقف و احسان در جامعه تاکید کرد واز مردم خواست در زمینه توسعه مراکز فرهنگی و دینی وقف داشته باشند.
افروغی با اشاره به ایام فاطمیه (س) افزود: حضرت زهرای مرضیه (س) شخصیتی مبارز در زمینه سیاسی و دینی و نمومه کامل ولایتمداری است که تمامی مراحل زندگی ایشان باید به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین شود.
افروغی ادامه داد: این از افتخارات انقلاب اسلامی ایران است که برادران شیعه و سنی در کنار هم در ایام الله شرکت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1