تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۳۱۷۴۲۹

معارفه مدیر آموزش و پرورش دنا

۰
کبنا ؛در آئینی با حضور جمعی از فرهنگیان و مسئولان شهرستان دنا از خدمات حدادی سرپرست آموزش‌وپرورش دنا تقدیر و ابراهیم ریاضی به‌عنوان مدیر آموزش‌وپرورش دنا معرفی شد.
به گزارش کبنا، در این آئین حدادی، کیفی بخشی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی –اجرای برنامه‌های تشویقی برای حضور دانش‌آموزان در جشنواره‌ها و مسابقات –برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرهنگیان-برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس و کسب ده‌ها رتبه برتر استان و ملی را از موفقیت‌های خود عنوان کرد.
معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان هم در این آئین گفت: معلمی شغل پیامبری است و این مهم وظیفه معلمان را سنگین‌تر کرده است.
سید حمدالله خواهش نیک گفت: آموزش زمینه‌ای برای پرورش است و پرورش به معنای خاص مخصوص انسان است که قرآن کریم در یزکیهم ویعلمهم آن را برترین سرلوحه کار پیامبران قرار داده که معلمان وارث آن هستند.
وی گفت: آموزش‌وپرورش دارای هدف‌های ایمانی واخلاقی-فرهنگی-خانواده-اجتماعی-سیاسی-نظامی و اقتصادی است تا با تحقق آن‌ها فرزندان ما به کیفیات مطلوب بافرهنگ در جامعه برسند تا قانون-ضابطه مندی-صداقت-وفاداری در آن‌ها نهادینه شود.
معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان گفت: هدف اصلی آموزش‌وپرورش از دیدگاه دین مبین اسلام فراهم آوردن زمینه رشد و تکامل همه‌جانبه انسان از جنبه‌های عقلانی-عاطفی-اجتماعی و جسمانی و هدایت سیر تکامل او به‌سوی وجود کامل مطلق و قرب الهی است.
وی گفت: زیرساخت توسعه همه‌جانبه آموزش‌وپرورش و محور آن انسان یعنی محصول آموزش‌وپرورش است.
سید حمدالله خواهش نیک گفت: برترین الگوی مدیریت برای ادامه امور مدیریت اسلامی است که اصول آن در پیام امام علی (ع) به مالک اشتر آمده است.
معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان گفت: پراکندگی روستاها و مناطق عشایری و تلاش‌های آموزش‌وپرورش برای پوشش تحصیلی باعث شده ۱۵ مدرسه یک دانش‌آموزی ۱۱۶ مدرسه ۲ دانش‌آموزی و ۱۱۲ مدرسه ۳ دانش‌آموزی در استان فعالیت کنند.
وی گفت: ۳ هزار و ۶۵۴ دانش‌آموز در مدارس عشایری تحصیل می‌کنند و ۵۲ درصد دانش‌آموزان استان پسر و ۴۸ درصد دختر هستند و ۱۴ هزار و ۳۱۰ نفر کادر آموزشی-مدیریتی و خدماتی در عرصه تعلیم و تربیت فعال‌اند.
رئیس آموزش‌وپرورش دنا هم گفت: برای موفقیت در آموزش‌وپرورش و مدیریت مطلوب باید با برنامه‌ریزی مدون و اصولی نقاط قوت و ضعف را بر اساس آن عمل کنیم.
ابراهیم ریاضی گفت: امروز فضای مجازی از مرزهای انسانی فراتر رفته و شاهد دهکده جهانی هستیم و باید دانش‌آموزان با این مهم آشنا شوند.
امام‌جمعه سی سخت گفت: شاخص حیات علم و شاخص مرگ جهل است و معلمان در تعلیم و تربیت نقش اساسی برای شاخص حیاتی علم دارند.
حجت‌الاسلام مصباح گفت: صداقت-صبر و انگیزه از ویژگی‌های معلمان است.
بهشتی فرماندار دنا هم گفت: امروزه آنچه باید در آموزش‌وپرورش به آن توجه شود آسیب‌های اجتماعی است.
تکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویرتکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویرتکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویرتکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویرتکریم و معارفه در آموزش و پرورش دنا + تصاویر
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1