تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۳۱۷۲۷۸

پیگیری مشکلات دیشموک / راه‌اندازی طرح پمپاژ رودسمه / اعتبارات گردشگری دیشموک کافی نیست / در آب شرب دیشموک چه کسی مقصر است؟ / نامه‌ای که بعد از ۴۰ روز هنوز تنظیم نشده

۰
کبنا ؛سلمان بینا عضو شورای شهر دیشموک با مدیران‌کل استانی و معاون استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در یاسوج دیدار و مشکلات شهر دیشموک را پیگیری کرد.

دیدار با معاون امور اقتصادی استاندار

جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با طرح پمپاژ رودسمه که در جهاد کشاورزی توسط وی پایه گذاری شد؛گفت: قول می دهم تا راه انداری این طرح؛ حمایت های خویش را ادامه می دهم.

[gallery size="full" columns="1" ids="317359,317358"]
دیدار با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تحولات اداری استانداری
همچنین سلمان بینا با دکتر دهبانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر باقریان مدیرکل تحولات ادارری استانداری به صورت جداگانه‌ای دیدارهایی داشته است.

[gallery size="full" columns="1" ids="317387,317388"]
سفر مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان برای اولین بار بعد از دوسال به دیشموک/ راه اندازی مکان تفرجگاهی در دیشموک/ نگاه ویژه به دیشموک/ ناکافی بودن اعتبارات میراث فرهنگی و گردشگری در دیشموک

سلمان بینا عضو جوان شورای شهر و وحید آهنگ خبرنگار دیشموک با محمودباقری مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدار و مسائل این حوزه رصد شد.

سلمان بینا در این دیدار با بیان اینکه دیشموک منطقه بکر وزیبا و دارای پتانسیلهای عالی تفریحی گردشگری است؛ تصریح کرد: هم اکنون دیشموک از نبود یک تفرجگاه تفریحی ودرخورشان منطقه؛ رنج می برد.

بینا عضو جوان شورای شهر دیشموک به اماکن تاریخی و فرهنگی مذهبی دیشموک اشاره و خواستار توجه ویژه میراث فرهنگی به دیشموک شد.

باقری مدیرکل اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان بیان کرد: از میزان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار این اداره در سال ۹۷؛ فقط ۵۰ میلیون تومان برای دیشموک درنظرگرفته شد.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری امادگی حمایت راه اندازی مکان تفرجگاهی در دیشموک را دارد، گفت: سرمایه گذار درخواست دهد و ما بررسی و اگر مشکلی نباشد؛ حتما جایگاه زیبای تفرجگاهی در دیشموک ساخته و تحویل مردم می شود.

در ادامه وحید آهنگ فعال رسانه ای دیشموک و استان ۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته به دیشموک را بسیار ناکافی خواند و متذکر شد: برخی اماکن تاریخی از جمله قلعه تاریخی دیشموک اگر ترمیم و بارسازی نشوند؛ نابود خواهند شد.

باقری در جواب بیان کرد: متاسفانه اعتبار ما کفاف بیش از این را ندارد و باید از منابع دیگر از جمله نفت؛ فکری به حال دیشموک شود که نیاز به پیگیری نماینده مردم در مجلس دارد.

همچنین اهنگ از باقری خواست تا سفری به دیشموک داشته باشد و اقای باقری قول داد ظرف قبل از ۱۵ روز آینده به دیشموک عزیمت و مسائل مربوط به این حوزه را تحلیل و بررسی و ان شاءالله مرتفع شود.

لازم به ذکر است اقای باقری اگر ظرف ۱۵ روز اینده به دیشموک عزیمت کند؛ در مدت بیش از دوسال اخیر اولین سفری خواهد بود که به دیشموک دارد.

[gallery size="full" columns="1" ids="317363"]
 
یکی از اساسی ترین مشکلات شهر دیشموک از شنبه رفع خواهد شد

طی دیدار امروز سلمان بینا عضو جوان شورای شهر دیشموک و وحید اهنگ خبرنگار فعال دیشموک با تقوی مدیرکل ثبت احوال استان؛ از غیرفعال بودن نمایندگی ثبت احوال در دیشموک گلایه و خواستار استقرار نیرویی جهت خدمات رسانی به مردم شده است.

بینا بیان کرد: مردم دیشموک جهت انجام کارهای مربوط به ثبت احوال باید با به جان خریدن خطرات و زحمات زیادی به چاروسا سفر کنند.

در ادامه سیدمحمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان اظهار کرد: ان شاءالله از روز شنبه یک نیرو از اداره ثبت احوال چاروسا برای خدمات رسانی در طول هفته سه روز؛ در دیشموک خدمات رسانی می کنند.

[gallery size="full" columns="1" ids="317362"]
 
سهل انگاری آب منطقه ای استان برای حل مشکل اب شرب شهر دیشموک/ نامه ای که دوروزه تهیه می شود؛ چهل روز است که هنوز تنظیم و به تهران ارسال نشد!

برخی مسئولان برای حل مشکل اب شرب شهر دیشموک در خواب غفلت هستند.

شوک به موقع باعث احیاء روند تامین اب شرب شهر دیشموک شد.

سلمان بینا برای پیگیری وضعیت اب شرب شهر دیشموک نشستی با مسئولان استانی در یاسوج برگزار کردند.

در ابتدای این نشست وحید آهنگ خبرنگار دیشموک با بیان اینکه؛ اب شرب شهر دیشموک سالهاست ناسالم است؛ افزود: شما مسئولان چطوری خواب راحت دارید !؟

آهنگ افزود: آیا مسئولان متولی در جهت حل این معضل اساسی؛ تلاش به موقعی انجام دادند؟!

اهنگ فعال رسانه ای خواستار پیگیری و رفع این معضل اساسی در اسرع وقت برای دیشموک شده است.

سلمان بینا عضو جوان شورای شهر دیشموک امروز نشستی با سیدعلی لدنی نژاد مدیرکل آب وفاضلاب شهری و مسعود مرادیان معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان برای پیگیری روند وضعیت آب شرب شهر دیشموک برگزار کرد.

سلمان بینا عضو جوان شورای شهر دیشموک در نشست با این مسئولان با بیان اینکه پیگیری هایی در جهت حل این معضل در تهران انجام شد؛ گفت: هم اکنون انتظار هست توضیحاتی در جهت روند حل این مسئله توسط شما متولیان اب استان؛ تشریح شود.

بینا با اشاره به اینکه؛ مسئولان باید بفکر مردم محروم دیشموک باشند؛ افزود:به دلیل نبود اب شرب سالم؛ مادران دیشموکی مشک به دوش و بشکه به دست از گوشه و کنار در روستاها آب مصرفی خود تامین می کنند.

عضو شورای شهر دیشموک از مرادیان خواست تا با تلاش و مدیریت و کار کارشناسی شده اقدام به تامین اب شرب سالم و پایدار کنند..

بینا از همه مسوولان متولی از جمله مهندس حبیبی و مهندس محمدزاده و نماینده مردم کهگیلویه در مجلس و مسئولان ابفای استانی در جهت پیگیری این مسئله قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: هر چه سریعتر مشکل اب شهر دیشموک بصورت پایدار تامین شود.

بینا همچنین از پیگیری های دکتر عبدالله قیصری  و دکتر فرهاد اخترشناس در تهران در راستای حل این مشکل قدردانی کرد.

در ادامه مسعود مرادیان معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در تماسی با تهران این وضعیت را پیگیری کرد.

ابوالقاسم محمدزاده از کارشناسان حوزه اب کشور در گفت و گو با مرادیان با بیان اینکه ۴۰ روز پیش برای پیگیری این وضعیت با تیمی ۸ نفره از کارشناسان ارشد کشوری سفری به دیشموک داشته؛ افزود: نبود اب شرب سالم در شهر دیشموک یک مسئله نگران کننده است.

محمدزاده بیان کرد: ۴۰ روز پیش قرار بود آقای داوودی مسئول اب منطقه ای استان طی نامه ای مقدار اب تخصیص شده موردنیاز سه منطقه دیشموک، چاروسا و دشمن زیاری را از طریق اب و فاضلاب استانی به تهران گزارش دهند.

محمدزاده تصریح کرد:کاری دو روزه را آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در مدت ۴۰ روز به تعویق انداخته و می توان گفت اب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد سهل انگاری کرده است.

در پایان این نشست قرار شد دو اداره اب منطقه ای و اب و فاضلاب استان با نامه نگاری میزان اب موردنیاز سه منطقه دیشموک، چاروسا و دشمن زیاری را به تهران گزارش تا ان شاءالله ادامه پیگیری ها برای تامین اب شرب سالم؛ انجام شود.

[gallery size="full" columns="1" ids="317357"]
 
دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان/ در تدارک برنامه ریزی برای یک سفر به دیشموک هستم
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه به فکر دیشموک هستیم، تصریح کرد: علی رغم حجم زیاد برنامه های کاری در تدارک هماهنگی جهت سفری کاری برای بررسی مسائل ورزش، به دیشموک هستم.
در این نشست مشکلات حوزه ورزش دیشموک طرح و بررسی شد.

[gallery size="full" columns="1" ids="317356"]
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1