تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۳۱۶۹۸۹

بازدید فرماندار باشت از روستای سرتنگ بیدک(+تصاویر)

۶
۲
کبنا ؛به منظور حل مشکلات عمرانی و رفاهی روستای سرتنگ بیدک، فرماندار باشت به همراه بخشدار از این روستا بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این روستا قرار گرفت.
به گزارش کبنا از باشت، فرماندار شهرستان باشت در حاشیه این دیدار گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه های مختلف این روستا وجود داشت با برنامه ریزی های صورت گرفته به همراه مسئولین ادارات راهداری، بنیاد مسکن، برق و آب و فاضلاب روستایی بازدیدی از روستای سرتنگ بیدک انجام و وضعیت آن بررسی شد.
سیدمسعود حسینی با بیان اینکه در این بازدید مقرر شد تا هر اداره در حوزه وظایف خود مشکلات مربوطه را برطرف نمایند، ادامه داد: اغلب مشکلات مربوط به حوزه بنیاد مسکن بود که با توجه به مشکلات آب و فاضلاب روستایی که مانع از فعالیت بنیاد مسکن شده مقرر شد آب و فاضلاب روستایی اقدام به جمع آوری انشعابات در مسیر فعالیت بنیاد مسکن نماید تا این نهاد بتواند وظیفه خود را انجام دهد.
وی بیان داشت: روستای سرتنگ بیدک از جمله روستاهای بالای ۲۰ خانوار است و به دلیل معارضات اجتماعی تا کنون موفق به انجام خدمات عمرانی نشده ایم بنابراین در جلسه با دهیار این روستا مقرر شد تا دهیاری در نشستی با اهالی زمینه ای را برای فعالیت دستگاه های خدمات رسان فراهم نمایند.
حسینی بازگشایی، زیرسازی و آسفالت کوچه های این روستا را اهداف عمرانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تعامل و رضایت اهالی محترم روستا بتوان خدمات شایسته ای را به آنان ارائه داد.
فرماندار شهرستان باشت در پایان از اهالی روستا خواست تا با همکاری با مسئولان، زمینه تسریع در کارهای عمرانی را فراهم آورند.
خبر: فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
بیشتر برا عکس گرفتن سقت می گیرید
اهالی روستای گروس
Iran, Islamic Republic of
با سلام .از فرماندار مردمی ودوست داشتنی جناب آقای حسینی به جهت پیگیری ورفع مشکلات روستاهای شهرستان تقدیر وتشکر ویژه داریم.
روستایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام مسئولین عزیز شهرستان
از میان جمع مدیران حاضر تنها مدیری که جوابگوی مردم میباشد و همیشه پای کار هست مهندس محمدی آب و فاضلاب روستایی میباشد
درجواب رضا
اخ وی مدیرل
گچی
Romania
جناب فرماندار به روستای دمیه هم یک سری بزن
تاری پناه
Iran, Islamic Republic of
با سلام وادب .خدمت برادر فرهیخته و ارجمند جناب اقای حسینی فرماندار باشت.ضمن عرض خیر مقدم به جنابعالی و دیگر مسولین همراه احتراما به استحضار عالی میرساند که بازدید حضرتعالی و برادران همراه از روستای سرتنگ بیدک مایه مباهات وافتخار اهالی روستا هست وامید است با درایتی که از حضرتعالی سراغ داریم در زمینه جلوگیری از روند مهاجرت جوانان روستایی به شهر تدابیری بیاندیشید تا انشاالله به پاس محبت وزحمات جنابعالی و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی تدبیری به جهت فقر زدایی اندیشه گردد .باشد که خداوند تعالی به شما ودیگر مسولین همراه توفیق روز افزون دهد .امین
تاری پناه هستم از دوستان دهیار محترم روستای سرتنگ بیدک و بدینوسیله مجددا قدر دان زحمات شما هستیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1